Ja dat heb ik ook gezien.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:05 schreef SEMTEX het volgende:
Zeg euhm, iemand de Veronica Gids al gezien?
Daar staat dus een Chrystal Clear-campagne in met 1 van de geschoten foto's.. en wie staat erop? Sylvia.
Misschien ook een teken? Tis geen spoiler, tis alleen vermoeden.
Is die er nu al? Als ie binnen is met de post (zal vandaag of morgen zijn) zal ik wel een foto maken, of is het dezelfde advertentie?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:06 schreef Lollifant het volgende:
In de nieuwe Veronica gids staat Sylvia wéér!.
Vind haar meestal té 'dertien in een dozijn' standaard blond meisje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik vind Sanne doorgaans heel mooi op foto's staan, maar die badkuipfoto van haar vond ik echt vreselijk. Het leek wel alsof ze helemaal geen nek had![]()
De uiteindelijke commercial hebben ze toch niet laten zien of heb ik iets gemist? Dit waren alleen de opnames, nog niet afgemonteerd dus..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:45 schreef Mvnl het volgende:
Die commercial zag er dan weer niet uit... geen enkele editing/effecten/filters of whatever om t er commercial-like uit te laten zien, nu waren t echt 6 meiden die vanaf hun foto-shoot-set even een zinnetje uitspraken..
dat had ik maandag bij de tandarts, meende dat ik Sylvia in de Elegance zag, maar durfde 'm ook niet mee te nemenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:56 schreef Radobe het volgende:
Ik zag gister in een wachtkamer Marcia in een hele oude flair. Ik durfde het blad alleen niet mee te nemen![]()
Dat was bij haar autofoto ook al.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:09 schreef Natalie het volgende:
Sanne vind ik niets. Dat accent is al vreselijk en verder vind ik 'r gewoon niet mooi. Op die badfoto zag je al haar ribben en die jury maar roepen hoe mooi de foto was. Ik had iets van: 'uhmmm??!'
Ja ik kreeg hem zelfs dinsdag al!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Is die er nu al? Als ie binnen is met de post (zal vandaag of morgen zijn) zal ik wel een foto maken, of is het dezelfde advertentie?
raar of verdachtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:56 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ja ik kreeg hem zelfs dinsdag al!Wordt steeds vroeger...
Maar het is idd dezelfde foto/advertentie weer. Wel raar dat ze alleen die foto van Sylvia publiceren, niet de andere meiden.
Marcia heeft het eerste deel van haar modellencarriere een jaar of vijf, zes geleden beëindigd, daarna heeft ze (tot Hollands's Next Top Model) niets meer gedaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:56 schreef Radobe het volgende:
Ik zag gister in een wachtkamer Marcia in een hele oude flair. Ik durfde het blad alleen niet mee te nemen![]()
Scherp opgemerktquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:13 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Marcia heeft het eerste deel van haar modellencarriere een jaar of vijf, zes geleden beëindigd, daarna heeft ze (tot Hollands's Next Top Model) niets meer gedaan.
Dan mogen ze in die wachtkamer de stapel tijdschriften wel eens een keer vervangen.![]()
Ik vind haar juist weer wat weg hebben van Georgina Verbaan, het hele voorkomen, de uitstraling, de vorm van haar gezicht.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:45 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn man vond Anna-Marie op Alfred J. Kwak lijken vanwege haar mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |