Jaja, de ontdekking van de 'Prince of Make-up' : Anne Marie is (les)bi!!!quote:
Ja, staan we nou werkelijk met zo'n allen net te doen of dit zo schokkend is? Wat is er nou werkelijk gebeurd? Helemaal niets!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:09 schreef Puckzzz het volgende:
ik dacht dat we in nederland toch wel íets toleranter tegenover homosexualiteit staan?
Tuurlijk. Het is namelijk hartstikke leuk!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:56 schreef CasB het volgende:
Wordt er nog steeds naar dit programma gekeken?
Bovendien, als je naar die reeks foto's van alle meisjes op de vorige pagina kijkt, zie je bij Marcia veel meer telkens een andere foto. De rest is toch wel telkens meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik denk dat ik wel weet wie er gaat winnen...Marcia.
Zij is het meest professioneel op alle gebieden.
De rest van de meisjes ontbreekt het in (te) ernstige mate aan bepaalde zaken (poseren, acteren, kennis, presentatie).
Hoewel ik r ook wel erg vond zeiken kan ik me ook wel weer voorstellen hoe iritant t is als je zelf bijtijds en genoeg wil slapen om de volgende dag weer wakker te zijn, en mensen om je heen zo luidruchtig zijn dat je de kans niet krijgt...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:41 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Hoe oud is die Sanne, 80 ofzo? Jeeeemig wat een saaie muts, gaan zitten zeuren dat ze wou slapen en dat de andere meiden maar dom bezig waren(toen die Mark met vriend terug kwamen en ze nog een feestje hielden)![]()
Heb ik ook aan lopen denken inderdaad. En bij ANTM is er ook elke keer een aflevering bij waarin niemand vertrekt. Ook daarin zullen ze redelijk volgzaam zijn bij HNTM, vermoed ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:41 schreef Ace1 het volgende:
Zal wel niemand afvallen, beetje raar om naar New York te gaan, en dan gelijk iemand weg te sturen
Erg duf inderdaad, maar toch ook professioneel. Je merkt dat het iemand is die écht het vak in wil (en daar best wat voor opzij wil zetten).quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:41 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Hoe oud is die Sanne, 80 ofzo? Jeeeemig wat een saaie muts, gaan zitten zeuren dat ze wou slapen en dat de andere meiden maar dom bezig waren(toen die Mark met vriend terug kwamen en ze nog een feestje hielden)![]()
Die foto's waren toch al eerder bekend? Ze komen mij iig heel bekend voorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 06:00 schreef apestaartje het volgende:
Van de Max-site:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mij ook idd!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:24 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Die foto's waren toch al eerder bekend? Ze komen mij iig heel bekend voor![]()
Volgens mij vertrekt er dan wel gewoon iemand hoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:55 schreef Augustina het volgende:
[..]
Heb ik ook aan lopen denken inderdaad. En bij ANTM is er ook elke keer een aflevering bij waarin niemand vertrekt. Ook daarin zullen ze redelijk volgzaam zijn bij HNTM, vermoed ik.
bij ANTM vertrekt er ook nooit niemand zomaar: zowel bij cycle4 als 5 was dat omdat er eerder iemand uitging uit zichzelf of omdat er twee werden weggestuurd (respectievelijk rebecca en tiffany en cassandra) en bij beide series hoefde niemand weg voordat ze naar een ander appartement gingenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:35 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij vertrekt er dan wel gewoon iemand hoor.
Nou ja, ze vertrekken niet echt, ze gaan naar een ander appartement, DA's bij ANTM ook zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |