abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:42:50 #201
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42328742
ik lag om half 9 al op mijn bed, moest een pijnlijke tandarts ervaring eraf slapen. heb het gemist dus.

maar vanavond herhaling he? half 9? welke zender? ik weet dat dat wel ergens staat maar kan het niet terugvinden
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42329151
Op RTL7, Puckzzz.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:30:11 #203
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42329605
Thnx!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42330418
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:03 schreef Anyanka het volgende:
Lesbisch hoor
Jaja, de ontdekking van de 'Prince of Make-up' : Anne Marie is (les)bi!!!
Dat kwam door zijn 'roze voelsprietjes' of Gaydar of hoe dat genoemd wordt.
Tomatensoep is roder dan groentensoep
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:09:23 #205
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42330454
ik dacht dat we in nederland toch wel íets toleranter tegenover homosexualiteit staan?
pi_42330548
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:09 schreef Puckzzz het volgende:
ik dacht dat we in nederland toch wel íets toleranter tegenover homosexualiteit staan?
Ja, staan we nou werkelijk met zo'n allen net te doen of dit zo schokkend is? Wat is er nou werkelijk gebeurd? Helemaal niets!

En begreep ik nou dat die twee mannen later weer terug kwamen? iemand zei dat ze dat maar beter niet hadden kunnen doen, wat nu vielen ze zo tegen.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:26:01 #207
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_42330801
die tanden van sanne ... niet zo heel mooi...
Jammer dat annamarie eruit is. Vond haar wel wat hebben.

Sanne kan echt niet acteren... Het was gewoon grappig wat ze deed
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_42331266
Wat een enorm vaag stukje tekst wat ze moesten doen.. was me eerst ook niet duidelijk dat ze allemaal dezelfde tekst kregen.. bij Ovo dacht ik echt "jezus, doe je nou heel slecht standup-comedy over siliconen en vet vlees??".
Vond t verder weer erg fijne televisie, en de shoot was zowaar eens wat spannender dan afgelopen weken qua kleuren/decor/make-up/kapsels...
Die commercial zag er dan weer niet uit... geen enkele editing/effecten/filters of whatever om t er commercial-like uit te laten zien, nu waren t echt 6 meiden die vanaf hun foto-shoot-set even een zinnetje uitspraken..

Ik begin langzaam maar zeker overtuigd te raken dat Sylvia gaat winnen.
Was verbaasd dat Annemarie afviel, maar toen ze naast sylvia stond wist ik t meteen zeker.
Vond haar idd niet best op de laatste paar foto's, maar zag haar in aflevering 1 zó als kanshebber dat t daarna raar was om haar als mogelijke afvaller te beschouwen.
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_42332465
Anna Marie had bij de vorige poll 15% van de stemmen gekregen. Niet echt een meerderheid, dus voor velen is het waarschijnlijk een verrassing dat Anna Marie HNTM heeft moeten verlaten. Eens kijken hoe we het nu doen.

Poll: Welk meisje gaat as. maandag HNTM verlaten?
  • Ovo
  • Marcia
  • Sylvia
  • Daisy
  • Niemand
  • Sanne
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_42332651
    Ik had echt verwacht dat Sanne zou gaan. Dat hoge voorhoofd, die tandjes, die botten die uitsteken en echt nul komma nul acteertalent... dan zie ik toch liever een schaterlachende Ovo of een superdroge Marcia. En waar komt het idee vandaan dat je niet lol mag maken? Beetje overdreven reactie van Sanne.

Wel mooi hoe Hugo Sylvia doorhad (je verleidt ons met je charme). Ik ben nog steeds voor Daisy.
    pi_42332736
    Ik denk dat ik wel weet wie er gaat winnen...Marcia.
    Zij is het meest professioneel op alle gebieden.
    De rest van de meisjes ontbreekt het in (te) ernstige mate aan bepaalde zaken (poseren, acteren, kennis, presentatie).
    pi_42332807
    Wordt er nog steeds naar dit programma gekeken?
    pi_42332833
    quote:
    Op dinsdag 3 oktober 2006 12:56 schreef CasB het volgende:
    Wordt er nog steeds naar dit programma gekeken?
    Tuurlijk. Het is namelijk hartstikke leuk!

Hoeveel afleveringen hebben we eigenlijk gehad inmiddels?
      Moderator dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:14:36 #214
    5428 crew  miss_sly
    pi_42333124
    quote:
    Op dinsdag 3 oktober 2006 12:52 schreef cinnamongirl het volgende:
    Ik denk dat ik wel weet wie er gaat winnen...Marcia.
    Zij is het meest professioneel op alle gebieden.
    De rest van de meisjes ontbreekt het in (te) ernstige mate aan bepaalde zaken (poseren, acteren, kennis, presentatie).
    Bovendien, als je naar die reeks foto's van alle meisjes op de vorige pagina kijkt, zie je bij Marcia veel meer telkens een andere foto. De rest is toch wel telkens meer van hetzelfde.
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_42333654
    Zal wel niemand afvallen, beetje raar om naar New York te gaan, en dan gelijk iemand weg te sturen
      dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:41:58 #216
    77879 MevrouwKoRn
    Uberrammelaar
    pi_42333667
    Hoe oud is die Sanne, 80 ofzo? Jeeeemig wat een saaie muts, gaan zitten zeuren dat ze wou slapen en dat de andere meiden maar dom bezig waren(toen die Mark met vriend terug kwamen en ze nog een feestje hielden)

Ik vind Sylvia echt hilarisch en toch echt qua uiterlijk het mooiste meisje.
    Gependeld
    3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
    april 2009 en het word een jongen
    pi_42333752
    quote:
    Op dinsdag 3 oktober 2006 13:41 schreef MevrouwKoRn het volgende:
    Hoe oud is die Sanne, 80 ofzo? Jeeeemig wat een saaie muts, gaan zitten zeuren dat ze wou slapen en dat de andere meiden maar dom bezig waren(toen die Mark met vriend terug kwamen en ze nog een feestje hielden)
    Hoewel ik r ook wel erg vond zeiken kan ik me ook wel weer voorstellen hoe iritant t is als je zelf bijtijds en genoeg wil slapen om de volgende dag weer wakker te zijn, en mensen om je heen zo luidruchtig zijn dat je de kans niet krijgt...
    _____________Popjustice!_________________
    -je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
    pi_42333806
    Ik heb me trouwens echt zitten verbazen over die enorme garderobes - als je je bedenkt dat dat waarschijnlijk nog niet eens al hun kleren zijn!
    pi_42333920
    quote:
    Op dinsdag 3 oktober 2006 13:41 schreef Ace1 het volgende:
    Zal wel niemand afvallen, beetje raar om naar New York te gaan, en dan gelijk iemand weg te sturen
    Heb ik ook aan lopen denken inderdaad. En bij ANTM is er ook elke keer een aflevering bij waarin niemand vertrekt. Ook daarin zullen ze redelijk volgzaam zijn bij HNTM, vermoed ik.
    pi_42333925
    quote:
    Op dinsdag 3 oktober 2006 13:41 schreef MevrouwKoRn het volgende:
    Erg duf inderdaad, maar toch ook professioneel. Je merkt dat het iemand is die écht het vak in wil (en daar best wat voor opzij wil zetten).
    pi_42334449
    quote:
    Op dinsdag 3 oktober 2006 06:00 schreef apestaartje het volgende:
    Van de Max-site:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Die foto's waren toch al eerder bekend? Ze komen mij iig heel bekend voor
    pi_42334585
    quote:
    Op dinsdag 3 oktober 2006 14:24 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Die foto's waren toch al eerder bekend? Ze komen mij iig heel bekend voor
    Mij ook idd!
    pi_42334619
    quote:
    Op dinsdag 3 oktober 2006 13:55 schreef Augustina het volgende:

[..]

Heb ik ook aan lopen denken inderdaad. En bij ANTM is er ook elke keer een aflevering bij waarin niemand vertrekt. Ook daarin zullen ze redelijk volgzaam zijn bij HNTM, vermoed ik.
    Volgens mij vertrekt er dan wel gewoon iemand hoor.
    Nou ja, ze vertrekken niet echt, ze gaan naar een ander appartement, DA's bij ANTM ook zo.
      dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:17:08 #224
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_42335211
    quote:
    Op dinsdag 3 oktober 2006 14:35 schreef Toeps het volgende:

[..]

Volgens mij vertrekt er dan wel gewoon iemand hoor.
    Nou ja, ze vertrekken niet echt, ze gaan naar een ander appartement, DA's bij ANTM ook zo.
    bij ANTM vertrekt er ook nooit niemand zomaar: zowel bij cycle4 als 5 was dat omdat er eerder iemand uitging uit zichzelf of omdat er twee werden weggestuurd (respectievelijk rebecca en tiffany en cassandra) en bij beide series hoefde niemand weg voordat ze naar een ander appartement gingen .
    put
    your
    clothes
    on!
      dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:44:07 #225
    6067 Turbomuis
    Kruimeltjes zijn ook cake
    pi_42335609
    Gaat nog leuk worden; Sanne in New York
    I give myself very good advice
    But I very seldom follow it
    That explains the trouble that I'm always in