Leuke uitzending, paar dingen:
Lachen dat acteren, dat zoenen, wat waren sommige preuts. Ik had hem afgelebberd en afgezogen:)
Sanne kan echt totaal niet acteren, wat een zuurpruim en haar uitstekende botten en haar draculatanden op de foto..bah. Als dit niet HNTM was geweest maar gewoon een Elite verkiezing had ik haar meer kans gegeven omdat daar persoonlijkheid niet belangrijk is....hier is dat wel belangrijk. Van mij mag dat chagrijnige trutje weg.
Daisy, wat een leuke meid toch en goed in acteren, maar ik vind haar niet het beste, simpelweg omdat ze niet zo striking is als andere meiden.
Anne Marie, leuk meisje toch, maar het lange haar stond haar veel beter, rare houding in bad.
Ovo, lelijke vrouw, wel hysterisch leuk en vrolijk en bij een beetje testosteron begint ze al te kwijlen. Maar geen mooie vrouw.
Sylvia, weer lekker op dreef. Wow die ogen toen ze het over die reclame had dat ze dat zo stom vond dat ze het 3 minuten van te voren kregen...mijn favoriet
Marcia echt een erg leuke meid. Lekker relaxed en chill.
Maar weer slecht gemonteerd. Wat gebeurde er toen die gtst hunk terugkwam?
Ik snap niet dat Sylvia bij de laatste 2 zat als haar foto notabene is gebruikt voor de commercial in Veronica Magazine..misschien was de klant toch tevreden:)
Afijn hebben de makers een fout gemaakt bij de groepsfoto waarop er telkens een verdwijnt? Als er een meisje weg is en die overlapte een ander meisje dan zag je nadat het meisje weg is delen van arm en been ontbreken. Alleen Sylvia staat er met al haar lichaamsdelen op..is dit een clou?
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!