leuk om te lezen wel!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:02 schreef Spees_Eend het volgende:
oh no they didn't is een amerikaanse site toch? of niet? Er staat in ieder geval vanalles over HNTM.. Waaronder de duidelijke foto's!
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/
Iddquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:35 schreef Ephemera het volgende:
Ik vond Sanne's foto verschrikkelijk! Die uitstekende ribben![]()
*kuch* Kim en Sarah *kuch*quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:03 schreef Anyanka het volgende:
Lesbisch hoor
Dat doen die amerikaanse meiden toch niet.
Ik heb het nooit zó vreselijk trouw gevolgd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
*kuch* Kim en Sarah *kuch*
Maar wat heeft Anna Marie nou pcies gedaan? En met wie?
Kut dat ze weg is trouwens, denk dat ik nou maar voor Daisy word, de rest is niks aan. En Sanne is eng, met die botten.
quote:Aflevering 6, thema: New York
Tijdens de zesde aflevering arriveren de vijf overgebleven meiden in New York, waar ze een meet & greet hebben met voormalig topmodel en presentatrice Frederique van der Wal en Katie Ford, de eigenaresse van het fameuze modellenbureau. De volgende dag worden ze op de foto gezet door de wereldberoemde modefotograaf Ben Watts, die op zoek is naar de 'girl next door'. De entourage is echter niet 'next door': de modellen worden geportretteerd op de rooftop van Soho Grand Hotel met de skyline van New York op de achtergrond. Tijdens een avond vol glitter en glamour gaan de meiden stappen in Bungalow 8 en Marquee. De volgende ochtend moeten de meiden weer fris ten tonele verschijnen voor een catwalkles van de excentrieke Mac Folbes, die ook in de jury plaats neemt als gast en de meiden beoordeelt op hun presentatie. Wie moet de strijd opgeven en New York verlaten?
Volgens mij heeft Yfke even haar connecties opgetrommeld. Bungalow 8 is de hipste tent in New York en Yfke komt er altijd...vind Yfke wel cool..ik denk dat ze zelf ook heel erg met de show bemoeit ipv het alleen maar te presenteren.quote:
quote:
van modelmasters:) als je op de polaroid klikt en dan openen in een nieuw venster..dan via beeld/bron de url achterhalenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
LoveProfusion, waar heb jij die foto's vandaan? Ik wou ze net even van modelmasters.nl halen, maar dat kon niet..
haha ja he!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:17 schreef miss_sly het volgende:
Het lijkt me trouwens echt geweldig gaaf om die make-up te mogen doen passend bij al die verschillende shoots
Jezus hoe lelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 06:00 schreef apestaartje het volgende:
Van de Max-site:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |