Ik zou ws dezelfde houding hebben gehad als Marcia hoor, ik hou er ook niet van als er zo'n quasi psycholoog aan je gaat zitten frunniken. En op elke vraag zo'n irritante 'waarom' vraag...Bah, flikker een end op zegquote:Op woensdag 27 september 2006 11:23 schreef Agrippina het volgende:
Wat een verschrikkelijke aflevering was dat; ik heb me echt plaatsvervangend zitten schamen. Er wordt wat polderpsychologie uit de kast gehaald en je bent geslaagd als je huilt, jawel!! Dan laat je pas zien wie je bent. Vreselijk, vreselijk, vreselijk.
En om dat allemaal tegen te spreken vertelt Yfke trots hoe zij een muurtje om zichzelf heeft gebouwd.
Om te janken....
Jah, die is flink veranderd sinds de middelbare school zeg!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:21 schreef reese.com het volgende:
Gut, bassie het mannelijk model is opgegroeid. Wie had dat zeven jaar geleden gedacht. Heel aardig opgedroogd.
Waar zou ik hem dan van moeten kennen?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:06 schreef eBasz het volgende:
[..]
Jah, die is flink veranderd sinds de middelbare school zeg!!
Dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Waar zou ik hem dan van moeten kennen?
![]()
![]()
maakt het nog uit nu hij zo lekker opgedroogd is?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Waar zou ik hem dan van moeten kennen?
![]()
![]()
Basquote:Op woensdag 27 september 2006 12:45 schreef zoeperzazke het volgende:
wie??
Ik zie niets bijzonders aan die foto's. Gewoon een leuk joch...quote:Op woensdag 27 september 2006 14:11 schreef reese.com het volgende:
Er is niet gezegd dat jullie 'm moeten kennen.
Bassie Rol voordat ie opdroogde...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hoeft er ook niks bijzonders aan te zien.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zie niets bijzonders aan die foto's. Gewoon een leuk joch...
ik ken hem alleen nog steeds niet als "13 jarige emmer"!quote:Op woensdag 27 september 2006 17:20 schreef reese.com het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niks bijzonders aan te zien.
Het ging er om dat het grappig is om iemand die je als een 13 jarige emmer met puistjes kent nu in HNTM te zien.
Hij was de laatste waarvan ik dit verwacht had. Zag 'm een keer voorbij zweven in de Yes en opeens is ie op tv en als je gaat googlen blijkt hij het internationaal best goed te doen.
Maagoe laat maar, dit is de point allang voorbij.
Nee, maar Reese.com heeft waarschijnlijk bij hem in de klas gezeten of zo?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:36 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik ken hem alleen nog steeds niet als "13 jarige emmer"!
Yep. Zie 3 gecropte klassenfoto's.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, maar Reese.com heeft waarschijnlijk bij hem in de klas gezeten of zo?
Oh, zo. Ik dacht dat het om een of ander onbeduidend en vergeten kindsterretje ging!quote:Op woensdag 27 september 2006 17:49 schreef reese.com het volgende:
[..]
Yep. Zie 3 gecropte klassenfoto's.
Niemand had destijds bij het zien van Bas ooit verwacht dat ie model zou worden en dat maakte hetmoment van de week alleen maar groter.
Nuh hij zat niet bij kinderen voor kinderen ofzoquote:Op woensdag 27 september 2006 17:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh, zo. Ik dacht dat het om een of ander onbeduidend en vergeten kindsterretje ging!
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef Legally_Brunette het volgende:
Ook wij liggen elke week weer krom op de bank om
a) de hilarische quotes van Sylvia. Als ze in beeld komt moet ik haast al lachen
b) Yfke met haar "hallo maiduh, vandaag hebbe we Ottazoe uitgenodigd...
![]()
Maar dát is bij Tyra ook zo. Ik kan me herinneren dat Elyse zei dat ze daar tot diep in de nacht stonden.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik krijg gewoon steeds negatieve kippe(n?)vel als Yfke haar mond open trekt. Hoe onspontaan kun je dingen uit je mond krijgen zeg, mijn god. Zou wel willen weten hoevaak er wel niet geknipt is in de opnames, dat kan nooit in één keer goed zijn gegaan
.
Sonja Bakker is dan ook ondervoed.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou er is 1 presentatrice die nog slechter is en dat is Sonja Bakker.... montoom : "Als je zo doorgaat dan je dood" haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |