abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42146009
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:27 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

Het word/werd toch vandaag herhaald?

edit: Klopt ja, maar dan op RTL7 - 21.30 uur
Of 20.30!! Dat is elke week weer spannend...
pi_42147441
Volgens tvgids.nl is de herhaling vanavond om 20.30 uur op RTL7. Maar blijft spannend natuurlijk of het echt zo is.
pi_42150187
http://www.youtube.com/watch?v=5xPaWmA7JcQ

Mooie Sylvia compilatie met alle hoogtepunten.
pi_42152472
Gut, bassie het mannelijk model is opgegroeid. Wie had dat zeven jaar geleden gedacht. Heel aardig opgedroogd.
Syllables govern the world
pi_42157966
IK vind Daisy zo braaaaaaf. En haar antwoorden ook. Wat zou je het allerliefst willen als alles mogelijk is? "Deze wedstrijd winnen! "
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_42161424
Ik heb de herhaling gezien, leuke uitzending. Jammer dat Charmayne eruit is, had liever Marcia zien gaan. Heel onterecht dat zij de wedstrijd gewonnen had. Sanne vond ik juist het meest eerlijk.

Maar grappig feitje blijft dat ze zo lopen te hameren dat je je ontwikkelen moet en moet werken aan je zwakke punten. Dat lijkt iedereen in meer of mindere mate goed te lukken, maar Yfke zelf laat daar toch een flinke steek vallen. Wat een stijf wijf. Behalve toen ze die mini-workshop deed, dan zie je waar ze goed in is: poseren. Maar presenteren blijkt toch een ding van een heel andere orde, daar bakt ze werkelijk niks van.
  woensdag 27 september 2006 @ 09:07:38 #82
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_42161506
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:12 schreef Scandalous het volgende:
IK vind Daisy zo braaaaaaf. En haar antwoorden ook. Wat zou je het allerliefst willen als alles mogelijk is? "Deze wedstrijd winnen! "
Ja geweldig antwoord was dat..Zij moet gewoon winnen eigenlijk..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_42161535
Poll: Welk meisje gaat as. maandag HNTM verlaten
  • Ovo
  • Marcia
  • Sanne
  • Sylvia
  • Yfke
  • Anna Marie
  • Daisy
  • Niemand
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

• pi_42162535
    Ik heb op Marcia gestemd. Ik vind haar er gewoontjes uitzien, en ook nog wat levenloos. Bovendien denk ik dat ze te oud is.
    pi_42162704
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 09:59 schreef _Arual_ het volgende:
    Ik heb op Marcia gestemd. Ik vind haar er gewoontjes uitzien, en ook nog wat levenloos. Bovendien denk ik dat ze te oud is.
    Ik heb ook op Marcia gestemd, vind haar helemaal zo leuk, mooi en getalenteerd niet. Ze valt me zo tegen.
    pi_42162714
    Heb op Ovo gestemd, ikvind haar saai. Nieteens zo slecht, gewoon, saai.
    pi_42162722
    Omdat Marcia ging janken mocht ze deze keer blijven? Ze gaf zich bloot? ik dacht dat je professioneel moest overkomen bij dat intervieuw?
    pi_42162808
    Jeuj, we hebben een stem voor Yfke.
      woensdag 27 september 2006 @ 10:14:08 #89
    158978 Sk00p
    Ayumi Hamasaki
    pi_42162851
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 10:12 schreef Augustina het volgende:
    Jeuj, we hebben een stem voor Yfke.
    Is wel nodig denk ik!!
    Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
    BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
    pi_42164448
    Wat een verschrikkelijke aflevering was dat; ik heb me echt plaatsvervangend zitten schamen. Er wordt wat polderpsychologie uit de kast gehaald en je bent geslaagd als je huilt, jawel!! Dan laat je pas zien wie je bent. Vreselijk, vreselijk, vreselijk.
    En om dat allemaal tegen te spreken vertelt Yfke trots hoe zij een muurtje om zichzelf heeft gebouwd.
    Om te janken....
    pi_42165098
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 11:23 schreef Agrippina het volgende:
    Wat een verschrikkelijke aflevering was dat; ik heb me echt plaatsvervangend zitten schamen. Er wordt wat polderpsychologie uit de kast gehaald en je bent geslaagd als je huilt, jawel!! Dan laat je pas zien wie je bent. Vreselijk, vreselijk, vreselijk.
    En om dat allemaal tegen te spreken vertelt Yfke trots hoe zij een muurtje om zichzelf heeft gebouwd.
    Om te janken....
    Ik zou ws dezelfde houding hebben gehad als Marcia hoor, ik hou er ook niet van als er zo'n quasi psycholoog aan je gaat zitten frunniken. En op elke vraag zo'n irritante 'waarom' vraag...Bah, flikker een end op zeg en als je niet mee wil doen, ben je dus een spelbreker of je werkt jezelf tegen
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_42165458
    Helemaal mee eens! En ook tegengestelde adviezen: de psycholoog en de journalist die zeggen dat je open en eerlijk en jezelf moet zijn en muts Yfke die adviseert dat je een muurtje om je heen moet bouwen.

Lachwekkend en sneu gewoon!
      woensdag 27 september 2006 @ 12:06:47 #93
    153363 eBasz
    Gecertificeerd prutser
    pi_42165777
    quote:
    Op dinsdag 26 september 2006 21:21 schreef reese.com het volgende:
    Gut, bassie het mannelijk model is opgegroeid. Wie had dat zeven jaar geleden gedacht. Heel aardig opgedroogd.
    Jah, die is flink veranderd sinds de middelbare school zeg!!
    Op woensdag 9 februari 2005 23:30 schreef Danny het volgende :
    Wij hopen dat jullie er blij mee zijn, want het is voor jullie dat wij ons best doen FOK! niet alleen zo leuk, maar ook zo SNEL mogelijk te houden.
    pi_42165829
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 12:06 schreef eBasz het volgende:

[..]

Jah, die is flink veranderd sinds de middelbare school zeg!!
    Waar zou ik hem dan van moeten kennen?

pi_42165870
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 12:08 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af.
    pi_42166703
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 12:08 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

maakt het nog uit nu hij zo lekker opgedroogd is?

voor mij niet hoor
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_42166829
    wie??
    I had a signature once. It was awful.
    pi_42166919
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 12:45 schreef zoeperzazke het volgende:
    wie??
    Bas

het mannelijke model uit die shoot...
    pi_42167972
    Waar moeten we Bas van kennen eigenlijk?
    pi_42168440
    Bas was wel jammie
    If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')