Ja, misschien wel zo hendig sjiek om een lijst te makken met alle lollergezegdes die hier tot stand zijn gekomen.quote:Op maandag 25 september 2006 22:30 schreef Rapalje het volgende:
Kan nog worden uitgebreid met typische FOK grappen; ik noem een kankerkachel; een rommelmarkt; een stomme kooi etc etc...
leetspeak is ouder dan fok noob.quote:Op maandag 25 september 2006 22:30 schreef Rapalje het volgende:
Kan nog worden uitgebreid met typische FOK grappen; ik noem een kankerkachel; een rommelmarkt; een stomme kooi etc etc...
aye, u r teh smart mister ;[quote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef Beach het volgende:
ook 'you'' en 'are' schrijven als u en r
dus how r u
No offence intendedquote:Op maandag 25 september 2006 22:32 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik ben de uberl33t hax0r.!
maar wat betekent nofi?![]()
Ja, zo kun je wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:16 schreef El_Rolando het volgende:
!!111one
!11eleven
Die mis ik nog.
Het gaat om het principe..quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:27 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ja, zo kun je wel even doorgaan.
ROFLCOPTERLOLLERSKATES!!111212DREIVIER!!2111![]()
okeej.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:39 schreef jogy het volgende:
[..]
okeej.een beetje net niet ok, maar tja, ok-achtig.
in games zeggen ze vaak no fun inteded, dus dat heb ik in de leetspeak guide gezet, ik zet er neer hoe het gebruikt word mischien is het zo bedacht maar zo hoor ik het iig nooit.quote:
Nofi betekent No Offence Intended of No Flame Intended..quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
in games zeggen ze vaak no fun inteded, dus dat heb ik in de leetspeak guide gezet, ik zet er neer hoe het gebruikt word mischien is het zo bedacht maar zo hoor ik het iig nooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |