Mjah, moet je wel snel zijn want het kabinet staat op het punt een wet aan te nemen die moord strafbaar stelt.quote:Op maandag 25 september 2006 21:17 schreef NiTiN het volgende:
Afschieten.
Eigenaar eerst. Daarna hond. Opgeruimd staat netjes.
quote:Op maandag 25 september 2006 21:17 schreef NiTiN het volgende:
Afschieten.
Eigenaar eerst. Daarna hond. Opgeruimd staat netjes.
Serieus? Dat is wel kut. Dat wordt overwerkenquote:Op maandag 25 september 2006 21:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mjah, moet je wel snel zijn want het kabinet staat op het punt een wet aan te nemen die moord strafbaar stelt.
Zo communiceren apen nou eenmaalquote:Op maandag 25 september 2006 22:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom moet je dat schreeuwen naar de buren? Je kunt ook gewoon even bij ze aanbellen en de situatie gewoon uitleggen...
stukje vlees met wat gif erop doet wonderenquote:Op maandag 25 september 2006 21:40 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel kut. Dat wordt overwerken
Nee, die miauwen, janken en vechten de hele nacht. Bij honden weet je tenminste wie het baasje is en kan je diegene erop aanspreken. Bij katten is het maar hopen dat je de goede neerknalt als je er een langs ziet lopen.quote:Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef Davoice het volgende:
Honden![]()
Hun baas![]()
Neem een kat, die blaft tenminste niet![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:29 schreef Thy... het volgende:
Bij katten is het maar hopen dat je de goede neerknalt als je er een langs ziet lopen.
Dan slaap je wel heel erg licht...quote:Op maandag 25 september 2006 20:29 schreef plankie het volgende:
Drie keer wordt ik wakker geblaft en dat is niet 1 keer gebeurt, maar gebeurt zowat elke nacht in ieder geval 1 of 2 keer.
Wat denk je van met het raam open slapen?quote:Op woensdag 27 september 2006 04:31 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dan slaap je wel heel erg licht...
Die miauwtquote:Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef Davoice het volgende:
Honden![]()
Hun baas![]()
Inderdaad, gewoon om 3 uur 's nachts!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:18 schreef Noisekick het volgende:
[..]
![]()
![]()
-OT-
Bij je buren aanbellen, dat je er last van hebt...
stuk ducttape over de deurbel plakkenquote:Op woensdag 27 september 2006 16:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon om 3 uur 's nachts!
Waarom niet. Zij houden jou immers wakker dus mag je dat ook bij hen doen.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon om 3 uur 's nachts!
Ik ben ook serieus.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:37 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Waarom niet. Zij houden jou immers wakker dus mag je dat ook bij hen doen.
Dat is tekkel en terriër-eigen, al die kleine swiffers zijn opgefokt en alles behalve tolerant.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:52 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Ach, onze buren hebben twee tekkels... Hele blafgrage tekkels, ook geen pretje.
Als je er wakker van wordt als een nacht slapen sowieso bijna ten einde is gekomen zou dat kunnen, maar als je midden in de nacht daar wakker van wordt dan slaap je echt te licht...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:07 schreef Noisekick het volgende:
Wat denk je van met het raam open slapen?
Vannacht liep hier een kat te bléhren en gillen en krijsen, pffffff geen oog dicht gedaan.![]()
Vanochtend 7 uur begon dat beest wéér![]()
In 't rooie dorp in Leeuwarden?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:57 schreef charon het volgende:
Ik geloof dat ik twee huizen verder woon! ?! Aan de andere kant van ze..
Helaas niet echt, 'k woon in een flat, buren aan de overkant, schuinonder, hebben een grote 'partytent' in de tuin. Zo nu en dan zie je es een kop of een staart van het beest.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:27 schreef Dipkip het volgende:
Kun jij in hun tuin kijken?
Ik slaap inderdaad erg licht en altijd met het raam open. Wanneer ik het raam dichtdoe wordt het mij te benauwd (ik slaap zelfs wanneer het vriest dat het kraakt met het raam open)quote:Op donderdag 28 september 2006 16:53 schreef 700MB het volgende:
Als je er wakker van wordt als een nacht slapen sowieso bijna ten einde is gekomen zou dat kunnen, maar als je midden in de nacht daar wakker van wordt dan slaap je echt te licht...
Die kunnen ook verdomd irritant miauwen, voor je raam bijvoorbeeld...quote:Op maandag 25 september 2006 21:52 schreef Davoice het volgende:
Honden![]()
Hun baas![]()
2 vechtende katers midden onder je raam. Daar word je echt wel wakker van, tenzij je als een blok beton overal doorheen slaapt. (Van die mensen waar je gewoon tegen kunt schreeuwen en die dan vrolijk door slapen).quote:Op donderdag 28 september 2006 16:53 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als je er wakker van wordt als een nacht slapen sowieso bijna ten einde is gekomen zou dat kunnen, maar als je midden in de nacht daar wakker van wordt dan slaap je echt te licht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |