Als dit bij jou normaal is, zou ik zeggen: pleur dat modem eruit en bestel kabel of adsl ofzo...quote:Op maandag 25 september 2006 20:18 schreef okkie-man het volgende:
Nergens last van
Heb nooit een modem gehadquote:Op maandag 25 september 2006 20:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als dit bij jou normaal is, zou ik zeggen: pleur dat modem eruit en bestel kabel of adsl ofzo...![]()
idd. Gisteren was het echt helemaal bagger!quote:Op maandag 25 september 2006 20:23 schreef Jonathon het volgende:
Sinds de database update van zaterdag is het sloom![]()
Als dat g0dgl0eiende niet in in de klaagbaak mag dan weet ik het niet meer....quote:Op maandag 25 september 2006 20:27 schreef Ame_thyst het volgende:
We weten nu wel dat fok! traag is...
Waarom is Fok! regelmatig traag?
Waarom is Fok! zo traag de laatste tijd?
etc..
De devs doen er alles aan om het te verhelpen, misschien is een beetje geduld op zijn plaats? Onzinnige topics zal iedergeval niet helpen![]()
whehequote:
Net een bingo jaquote:Op maandag 25 september 2006 20:47 schreef switchboy het volgende:
Heel de tijd mysql errorsMaarja zal vast wel snel opgelost worden
Dat ja.quote:Op maandag 25 september 2006 20:27 schreef Ame_thyst het volgende:
We weten nu wel dat fok! traag is...
Waarom is Fok! regelmatig traag?
Waarom is Fok! zo traag de laatste tijd?
etc..
De devs doen er alles aan om het te verhelpen, misschien is een beetje geduld op zijn plaats? Onzinnige topics zal iedergeval niet helpen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |