quote:Op donderdag 15 november 2012 23:53 schreef Studeur het volgende:
lukte mede ook niet omdat ze niet zo'n heel aantrekkelijk lichaam had
ik wou neukenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan uberhaupt?
ja je moet toch wat als je niet beter kan krijgen en je bent nog maagd toch. beter ontmaagd met een niet zo heel mooi meisje dan je hele leven maagdquote:
Dan moet je ook niet zeuren dat het niks wasquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja je moet toch wat als je niet beter kan krijgen en je bent nog maagd toch. beter ontmaagd met een niet zo heel mooi meisje dan je hele leven maagd
vertel eens wat meer gedetailleerd?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:19 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik heb het op een oude fiets geleerdIn een auto!
En nee mods dit hoeven jullie niet weg te halen... het is echt waar![]()
Heb je daar nu spijt van dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:19 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik heb het op een oude fiets geleerdIn een auto!
En nee mods dit hoeven jullie niet weg te halen... het is echt waar![]()
Nee hoor! Was altijd wel een rare ervaring maar goed. Is inmiddels alweer iets van 6 of 7 jaar geledenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:07 schreef Rijstkoker het volgende:
Mijn eerste keer waarschuwing dit is een lang verhaal.Kwam haar baas er eigenlijk ooit achter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Misschien eerst een sfeertje creëren en wat spelen met vingers enzo. En dan rustig aan doen. Niet meteen konijn gaan, vindt ze meestal niet zo leuk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:44 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik heb een vraag.
Als je iemand ontmaagd moet je dan je piemel er rustig in stoppen en dus ook zachtjes, of gewoon in een keer en misschien wel snel?
(Mijn lul is gewoon normaal.)
Dat eerste, en niet alleen als ze maagd is.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:44 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik heb een vraag.
Als je iemand ontmaagd moet je dan je piemel er rustig in stoppen en dus ook zachtjes, of gewoon in een keer en misschien wel snel?
(Mijn lul is gewoon normaal.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |