Ik was 18, zij 32

Ik was wezen stappen en was op haar afgestapt met mijn dronken kop. Nou zie ik er wel wat ouder uit(was 18, geef me een jaar of 21 toen der tijd). Ik nummer van haar gekregen en paar dagen daarna nuchter afgesproken. I
k was heel blij toen ik zag hoe ze er uit zag(ik heb na wodka altijd gaten in mijn geheugen

) en dacht letterlijk: niet verkeerd gedaan jongen

Dus wij eerst wat drinken, beetje babbelen etc etc...krijg ik ineens de vraag: "ik heb thuis nog een fles rosé staan, lust je dat? Of ik dat lust? Ja!(tenminste, zo vies kan 't niet zijn dacht ik

).
Dus ik zit daar op de bank beetje rose weg te tikken en heel gezellig een beetje de boel af te tasten..natuurlijk wist ik wel dat ik niet zomaar mee naar huis ging, zo achterlijk zijn we ook weer niet

Dus op een gegeven moment beginnen we te zoenen etc, en ineens was de beha uit. Kijk, dat is het betere werk dacht ik

. Dus wij ons uiteindelijk verplaatsen naar de slaapkamer...toen schoot er nog ff door mijn kop van: *insert rene froger stem* "this is the momenttttt". iig, het ging eigenlijk prima, ik was sowieso niet bang dat ik 'm niet omhoog zou krijgen, maar was toch wel blij dat dat ook inderdaad niet gebeurde

Nadat zij "klaar" was ging zij gewoon ff op mij zitten en en ik ff bovenop haar. Ik was allang blij dat ik een x neukte, dus om nou meteen het toverboek der standjes er bij te pakken vond ik ook niet nodig.
Ik ben zelfs nog een jaar met haar "gegaan"(niet meteen vanaf dat moment), en dat was ook erg leuk. Al met al vind ik mijn 1e x nog niet zo slecht als ik de rest hier soms lees