Nu zo'n 4 jaar geleden toen ik 17 was had ik een tijdje wat met een meid, uiteindelijk ging dit uit maar een aantal weken later kwamen we op msn op het idee om 'het' te doen, zou voor ons beide de eerste keer worden. Afgesproken dat we tijdens het uitgaan hier in het dorp ergens een plekje zouden gaan opzoeken.
De dag was aangebroken en tijdens het uitgaan samen ergens een plekje opgezocht. We begonnen met zoenen en daarna probeerde ik haar riem los te maken wat niet lukte
![]()
Dus deed ze dit zelf en ging ik met mijn hand in haar broek en ging een beetje vingeren. Ik had nog geen stijve (kou, zenuwen
![]()
) dus vroeg ik haar om me een beetje te helpen
![]()
, begint ze aan mijn SLAPPE pik te TREKKEN
![]()
. Ik schiet in de lach en zeg dat dat niet veel zal helpen, na wat gefrunnik had ik een half stijve pik en ging dus proberen de condoom om te doen (tijd drong want haar pa zou haar ophalen om half 2), had ik hem verkeerd om vast en probeerde hem er dus over heen te schuiven, na wat gepiel viel dat ding op de grond. Gelukkig had zij er nog 1 bij zich, pik was inmiddels weer bijna helemaal slap en het ging naar mijn idee echt niet meer lukken, was bijna half 2 dus snel maar teruggelopen. Achteraf kan ik er hard om lachen maar toen was ik erg teleurgesteld in mezelf, maar ook in haar
Dus niet zo zeer 'het' gedaan maar meer mijn eerste seksuele ervaring. Ach, het is een leuk verhaal
[ Bericht 6% gewijzigd door XrAiDeN op 24-07-2007 15:00:27 ]