Wat denk je nou zelf, dat ik die foto gemaakt heb terwijl zon stinkbeest m'n arm loopt leeg te lebberen?quote:Op maandag 25 september 2006 19:22 schreef Echo99 het volgende:
Wat een saaie kleur muur heb je op je slaapkamer...
Hmmm.... Je maakt een grapje, toch?quote:Op maandag 25 september 2006 19:23 schreef Mevr.M het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, dat ik die foto gemaakt heb terwijl zon stinkbeest m'n arm loopt leeg te lebberen?
Ze zitten vast ergens tegen 't plafond of op de muur. Maar uiteindelijk gaan ze toch een keertje dood:quote:Op maandag 25 september 2006 19:29 schreef De_Postbode het volgende:
Ja, vaag is dat, overdag zie ik ze nergens, maar als het licht dan eenmaal uit gaat begint ineens dat takkegezoem. Wtf?
quote:De volwassen mug leeft maar kort; enkele dagen tot weken.
quote:Op maandag 25 september 2006 19:29 schreef De_Postbode het volgende:
Ja, vaag is dat, overdag zie ik ze nergens, maar als het licht dan eenmaal uit gaat begint ineens dat takkegezoem. Wtf?
verkapt "ik heb biologie gehad" postquote:Op maandag 25 september 2006 19:32 schreef eNaSnI het volgende:
Veel ventileren (tochten) Ik ben net nog in mijn triceps gestoken
Bio-wattuh? IT'er hieroquote:Op maandag 25 september 2006 19:55 schreef wendytje het volgende:
[..]
verkapt "ik heb biologie gehad" post![]()
wtf mn raam staat nog openquote:Op maandag 25 september 2006 20:06 schreef Poogie het volgende:
ik ga maar snel mijn raam dichtmaken hier, aangezien ik de lamp aan heb hier
Heeft dat iets met biologie te maken dan?quote:Op maandag 25 september 2006 20:28 schreef wendytje het volgende:
[..]
wat blaat je dan over je triceps?
verkapt "ik heb ook biologie gehad" postquote:Op maandag 25 september 2006 19:55 schreef wendytje het volgende:
[..]
verkapt "ik heb biologie gehad" post![]()
En de volgende ochtend steevast je muren weer wit saucen?quote:Op maandag 25 september 2006 21:03 schreef Kanogor het volgende:
Ik heb een kamertje met witte muren. Dus dat is een kwestie van voor het slapen even langsgaan met de deo-bus + aansteker. Vavvvvoem!
Ehm, nou dat is het hele punt van die aansteker. Je fikt de muggen gewoon weg, ipv ze plat te slaan. Je moet ff oppassen bij brandbare onderdelen (gordijnenquote:Op maandag 25 september 2006 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
En de volgende ochtend steevast je muren weer wit saucen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |