Handige links:quote:Of je nou een beginnertje bent of een gevorderde piloot; Flight Simulator stelt iedereen in staat om binnen een rédelijke termijn goed te vertrekken en veilig te landen.
Dit topic is bedoeld om te genieten van elkaars vliegkunsten, foto's te plaatsen en elkaar te voorzien van tips and tricks om progressie te maken als virtueel piloot.
Wil je screenshots plaatsen, post dan maximaal drie foto's in één post, met een breedte van 500 pixels.
Heb je de basis van het vliegen nog niet helemaal onder de knie? Neem dan eerst even tijd voor de lessen op de CD ROM of DVD's. Schroom niet om vragen te stellen.
quote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef Fillipe het volgende:
Wow, Adobe's AI Traffic Package is echt de mooiste cq beste die ik tot nu toe heb gezien.
De OPquote:Op maandag 25 september 2006 17:19 schreef GoodGawd het volgende:
Muhahaha! ANTONOV 225 FTW!
edit: ow >_> download mislukt
Die heb ik nu ook geinstalleerd, en bij het opstarten word ook de Setup ook afgerond, maar ik zie de nieuwe vliegtuigen nergens terugquote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef Fillipe het volgende:
Wow, Adobe's AI Traffic Package is echt de mooiste cq beste die ik tot nu toe heb gezien.
Ok, ging niet echt helemaal soepel.quote:Op maandag 25 september 2006 19:59 schreef Fillipe het volgende:
Straks maar weer even met de FMC van de 737ng kloten.
Euhm, geen idee. Ik heb deze gedownload, en die werkt prima. Simpelweg 2 installers, en het werkte meteen (+ optionele military vliegtuigen). Enne ssssstquote:Op maandag 25 september 2006 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook geinstalleerd, en bij het opstarten word ook de Setup ook afgerond, maar ik zie de nieuwe vliegtuigen nergens terug![]()
Die heb ik ook pas daarna gedaan, en tussendoor geprobeerd of het werkte, dus dat is het ook nietquote:Op maandag 25 september 2006 23:43 schreef Fillipe het volgende:
Ik heb die 2 militaire (nog) niet geinstalleerd, misschien eens proberen die weg te laten?
die zie je ook pas op het vliegveld, je kunt niet met dat gaan vliegen hequote:Op maandag 25 september 2006 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook geinstalleerd, en bij het opstarten word ook de Setup ook afgerond, maar ik zie de nieuwe vliegtuigen nergens terug![]()
Owquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:59 schreef Fillipe het volgende:
Ja inderdaad, je weet wel dat het AI traffic is hé? Realistisch vliegverkeer in FS '04. Je kan zelf dus niet met die vliegtuigen vliegen.
Gewoon in PMDG options instellen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:32 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ok, ging niet echt helemaal soepel.
1) Wat voor vluchtplan maak je als je met een FMC werkt in FS '04? IFR, High Altitude? Zo ja, hoe zit het dan met de clearances en de headings die de ATC doorgeeftKijk, je kan nog wel zo mooie route hebben uitgestippeld in je FMC, maar als je naar de headings van de ATC moet luisteren schiet het natuurlijk niet op. Oftewel, hoe gaat dat precies in z'n werk?
2) Hoe verander je je PFD / ND ? Zo 'hoort' de ND er uit te zien:
[afbeelding] .
Alleen bij mij is die ND gesplitst met nog twee andere displays. Ik wil hem dus ook zo standaard (op z'n grootst) hebben.
Dat waren de vraagjes tot nu toe mbt de NG 737-800 van PMDG.
Navdata.at .quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:23 schreef WEST het volgende:
ik zit met die manuals te werken , en hij vraagt op een geven moment bij het instellen van FMC om welke baan je wil starten en welke sids je wil vliegen maar bij elke baan staan geen SIDS hoe kom ik daaraan?
thanksquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:33 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Navdata.at .
Je moet de Airac downloaden voor je kist (PMDG in dit geval) : http://navdata.at/php/airac/airac.php
+ je moet de SID/STARS downloaden: http://navdata.at/php/sidstar/aio.php
Die SID/STARS moet je in de map: Microsoft Flight Simulator 9PMDGSIDSTARS plaatsen! Nu moet het lukken.
welke dingen moet ik invullen voor de route?quote:ARNEM UL620 BIRKA UZ21 OMELO UL620 CND UM747 SOBLO B143 IDLER UM747 LUSAL UB702 DUKAN B449 RJ A240 AFGAN UV838 RANAH L750 ZB G201 BI DCT MURLI DCT TIGER L333 KKJ L759 PUT R325 VIH A464 ARAMA DCT
Ik weet ook nog niet echt precies hoe dat werkt, ik heb hier iig wat meer informatie gevonden. Dutchfs forum, wel handig.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:35 schreef WEST het volgende:
volgende probleem
ik heb een route van EHAM naar WSSS nu wil ik de volgende route invullen
[..]
welke dingen moet ik invullen voor de route?
de SIDS/STARS werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |