Innsbruck (LOWI, volgens mij) , maar die ken je vast alquote:Op donderdag 2 november 2006 14:26 schreef Saekerhett het volgende:
Kent iemand nog een zeer leip vliegveld waar ik kan landen (hoog tussen de bergen), liefst wel met ILS frequenties?
Mmmm dat met de joystick heb ik niet al te veel last van (trimmen), maar ik vlieg dan ook 99% op de AP. Dan is het simpelweg invoeren op welke je hoogte je wilt vliegen en de mate (ft) waarin je wilt stijgen/dalen (VS = vertical speed).quote:Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef Theamerican het volgende:
misschien dat iemand me kan helpen ik heb dus een joystick (duh) maar stel ik ga naar beneden vliegen en ik zit op de juiste hoogte dan laat ik de joystick los en zet hem in midden maar dat vliegtuig blijft dan zakken hoe kan ik die vliegtuig op die hoogte laten vliegen?
misschien simepele vraag maar ik ben noob en snap niet
dit hoort zo. Wat je kan doen om je vliegtuig op het goeie punt een balans te laten vinden, is 'trimmen' (apart stel vleugeltjes op je staart omhoog en omlaag doen). De knopjes om dit te doen moet je ff opzoekenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef Theamerican het volgende:
misschien dat iemand me kan helpen ik heb dus een joystick (duh) maar stel ik ga naar beneden vliegen en ik zit op de juiste hoogte dan laat ik de joystick los en zet hem in midden maar dat vliegtuig blijft dan zakken hoe kan ik die vliegtuig op die hoogte laten vliegen?
misschien simepele vraag maar ik ben noob en snap niet
kan je geen thumbnails gebruiken? Mn browser vliegt maar heen en weer alstie elke keer opnieuw die plaatjes moet laden, leest nogal irritantquote:Op donderdag 2 november 2006 15:39 schreef Fillipe het volgende:
Change of weather @ Hawaii :
Klikbaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen touchdown, maar taxi to parking
[afbeelding]
Okay, zeikstraalquote:Op donderdag 2 november 2006 16:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
kan je geen thumbnails gebruiken? Mn browser vliegt maar heen en weer alstie elke keer opnieuw die plaatjes moet laden, leest nogal irritant
wat?quote:
Niet mijn broer, vriend van m'n broer, le-zenquote:Op donderdag 2 november 2006 17:32 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waar heeft je broer trouwens zn opleiding gevolgd?
ik had het onthouden, niet gelezenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Niet mijn broer, vriend van m'n broer, le-zenEn die heeft hem in Amerika gevolgd, ik weet niet precies waar...
je kan gewoon niet vliegen.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
De zoveelste crash van FSX tijdens het vliegen. Het werkt allemaal voor geen meter. Ik word er droefgeestig van.
Dan weet je meteen waarom games downloaden zijn voordeel heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:57 schreef imported_sphinx het volgende:
je kan gewoon niet vliegen.
Was dat het maar. Nee FSX crasht gewoon. Ik crash nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dan heb je een kut pcquote:Op donderdag 2 november 2006 22:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Was dat het maar. Nee FSX crasht gewoon. Ik crash niet.
Ik heb een Pentium VIIV dualcore 3 ghzquote:Op donderdag 2 november 2006 22:04 schreef imported_sphinx het volgende:
dan heb je een kut pc![]()
kan aan de koeling liggen i.v.m. overbelasting videokaart ofzo..
handige link:
[afbeelding]
ok, daar ligt het niet aan dusquote:Op donderdag 2 november 2006 22:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb een Pentium VIIV dualcore 3 ghz
2048 Mb intern geheugen
Geforce 7800 GTX
PC is een paar maanden oud. Misschien ligt het aan de nieuwste beta driver die ik vorige week heb gedownload voor mijn videokaart.
Ik vraag me af of Windows Vista een verbetering oplevert of dat ik ook een DX10 videokaart moet kopen tzt.
Gelukkig, maar dan toch blijft ik me afvragen waarom het allemaal niet lekker looptquote:Op donderdag 2 november 2006 22:12 schreef imported_sphinx het volgende:
ok, daar ligt het niet aan dus
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:09 schreef Bhuddy het volgende:
Wohoo! Ik heb hem nu ook en ben er zo ontzettend blij mee! Super. Ben ook enorm verrast dat mijn Aldi PC (anderhalfjaar oud, volledig on-aangepast) het nog trekt op volle resolutie (1680 x 1050) en settings op high!
Hier één screenshotje:
[afbeelding]
Enig probleem: ik kan nog niet landen, geeneens met een Ultra LightDus dat wordt flink veel lessen volgen.
hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:09 schreef Bhuddy het volgende:
Wohoo! Ik heb hem nu ook en ben er zo ontzettend blij mee! Super. Ben ook enorm verrast dat mijn Aldi PC (anderhalfjaar oud, volledig on-aangepast) het nog trekt op volle resolutie (1680 x 1050) en settings op high!
Hier één screenshotje:
[afbeelding]
Enig probleem: ik kan nog niet landen, geeneens met een Ultra LightDus dat wordt flink veel lessen volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |