abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43172866
ik was bezig met de lessen te volgen
les 1 les 2 les 3 etc etc tot ik zelf mocht vliegen wat een ramp was het waarom moet je zoveel rekening houden met al die knopjes hij legde wel dingen uit in les 1 maar 2 sec later was ik vergeten
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43173303
Change of weather @ Hawaii :

Klikbaar:

Geen touchdown, maar taxi to parking
pi_43173414
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:26 schreef Saekerhett het volgende:
Kent iemand nog een zeer leip vliegveld waar ik kan landen (hoog tussen de bergen), liefst wel met ILS frequenties?
Innsbruck (LOWI, volgens mij) , maar die ken je vast al En anders pak je de old-skool Kai Tak approach er toch even bij, zit je tussen de flats en wolkenkrabbers.
pi_43173855
misschien dat iemand me kan helpen ik heb dus een joystick (duh) maar stel ik ga naar beneden vliegen en ik zit op de juiste hoogte dan laat ik de joystick los en zet hem in midden maar dat vliegtuig blijft dan zakken hoe kan ik die vliegtuig op die hoogte laten vliegen?

misschien simepele vraag maar ik ben noob en snap niet
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43175252
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef Theamerican het volgende:
misschien dat iemand me kan helpen ik heb dus een joystick (duh) maar stel ik ga naar beneden vliegen en ik zit op de juiste hoogte dan laat ik de joystick los en zet hem in midden maar dat vliegtuig blijft dan zakken hoe kan ik die vliegtuig op die hoogte laten vliegen?

Mmmm dat met de joystick heb ik niet al te veel last van (trimmen), maar ik vlieg dan ook 99% op de AP. Dan is het simpelweg invoeren op welke je hoogte je wilt vliegen en de mate (ft) waarin je wilt stijgen/dalen (VS = vertical speed).
pi_43175302
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef Theamerican het volgende:

dit hoort zo. Wat je kan doen om je vliegtuig op het goeie punt een balans te laten vinden, is 'trimmen' (apart stel vleugeltjes op je staart omhoog en omlaag doen). De knopjes om dit te doen moet je ff opzoeken Ik ga er trouwens van uit dat dit ook wordt behandeld in een van de lessen, in FS2k4 was dit iig wel het geval
pi_43175387
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:39 schreef Fillipe het volgende:
Change of weather @ Hawaii :

Klikbaar:

[afbeelding]
[afbeelding]

Geen touchdown, maar taxi to parking
[afbeelding]
kan je geen thumbnails gebruiken? Mn browser vliegt maar heen en weer alstie elke keer opnieuw die plaatjes moet laden, leest nogal irritant
pi_43176140
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:44 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

kan je geen thumbnails gebruiken? Mn browser vliegt maar heen en weer alstie elke keer opnieuw die plaatjes moet laden, leest nogal irritant
Okay, zeikstraal
pi_43176297
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:04 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Okay, zeikstraal
wat? Op de vorige blz was het ook al zo, nu heb ik er geen zin meer in hoor hij onthoud het ook niet
pi_43177029
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:04 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Okay, zeikstraal
waar heeft je broer trouwens zn opleiding gevolgd?
pi_43180913
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:32 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

waar heeft je broer trouwens zn opleiding gevolgd?
Niet mijn broer, vriend van m'n broer, le-zen En die heeft hem in Amerika gevolgd, ik weet niet precies waar...
pi_43184076
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:28 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Niet mijn broer, vriend van m'n broer, le-zen En die heeft hem in Amerika gevolgd, ik weet niet precies waar...
ik had het onthouden, niet gelezen maar ok, nm then
  donderdag 2 november 2006 @ 20:59:24 #213
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_43184584
Ik heb hier een P4 3,2 Ghz met 1 GB geheugen, Geforce 6600 (256mb) en 150GB vrij staan, nieuwe windows XP installatie. Nu draait FSX voor geen meter.

Ik klik voor de optie New User, dan krijg je zo'n filmpje, da's een halve diashow en meer dan de helft van de tijd alleen witte textures, ipv gekleurd. DirectX versie is up to date, en heb van de nvidia site de laatste drivers gedownload. Zelfs met de optie Low bij alle graphics trekt ie het niet. Als ik aan mijn volumeknop op het toetsenbord draai, dan stopt het beeld zelfs helemaal als mijn on screen volumebar getoond wordt.

Wie kan mij helpen, want dit is geen doen.
pi_43185778
De zoveelste crash van FSX tijdens het vliegen. Het werkt allemaal voor geen meter. Ik word er droefgeestig van.

Dan weet je meteen waarom games downloaden zijn voordeel heeft .
pi_43187134
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
De zoveelste crash van FSX tijdens het vliegen. Het werkt allemaal voor geen meter. Ik word er droefgeestig van.

Dan weet je meteen waarom games downloaden zijn voordeel heeft .
je kan gewoon niet vliegen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_43187290
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:57 schreef imported_sphinx het volgende:
je kan gewoon niet vliegen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat het maar. Nee FSX crasht gewoon. Ik crash niet .
pi_43187382
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Was dat het maar. Nee FSX crasht gewoon. Ik crash niet .
dan heb je een kut pc
kan aan de koeling liggen i.v.m. overbelasting videokaart ofzo..

handige link:
pi_43187613
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:04 schreef imported_sphinx het volgende:
dan heb je een kut pc
kan aan de koeling liggen i.v.m. overbelasting videokaart ofzo..

handige link:
[afbeelding]
Ik heb een Pentium VIIV dualcore 3 ghz
2048 Mb intern geheugen
Geforce 7800 GTX

PC is een paar maanden oud. Misschien ligt het aan de nieuwste beta driver die ik vorige week heb gedownload voor mijn videokaart.

Ik vraag me af of Windows Vista een verbetering oplevert of dat ik ook een DX10 videokaart moet kopen tzt.
pi_43187761
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:08 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik heb een Pentium VIIV dualcore 3 ghz
2048 Mb intern geheugen
Geforce 7800 GTX

PC is een paar maanden oud. Misschien ligt het aan de nieuwste beta driver die ik vorige week heb gedownload voor mijn videokaart.

Ik vraag me af of Windows Vista een verbetering oplevert of dat ik ook een DX10 videokaart moet kopen tzt.
ok, daar ligt het niet aan dus
pi_43187965
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:12 schreef imported_sphinx het volgende:
ok, daar ligt het niet aan dus
Gelukkig, maar dan toch blijft ik me afvragen waarom het allemaal niet lekker loopt .
pi_43187999
Nog ff een vraagje van mij. Ik probeer het nu iets spannender te maken door met failures te gaan vliegen (brandende motoren e.d. ). Ik zou het dan wel fijn vinden om aan ATC te laten weten dat ik met een noodgeval zit, en snel ergens wil landen. Kan dit tijdens een IFR-flight?
pi_43190441
Wohoo! Ik heb hem nu ook en ben er zo ontzettend blij mee! Super. Ben ook enorm verrast dat mijn Aldi PC (anderhalfjaar oud, volledig on-aangepast) het nog trekt op volle resolutie (1680 x 1050) en settings op high!

Hier één screenshotje:

Enig probleem: ik kan nog niet landen, geeneens met een Ultra Light Dus dat wordt flink veel lessen volgen.
pi_43190814
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:09 schreef Bhuddy het volgende:
Wohoo! Ik heb hem nu ook en ben er zo ontzettend blij mee! Super. Ben ook enorm verrast dat mijn Aldi PC (anderhalfjaar oud, volledig on-aangepast) het nog trekt op volle resolutie (1680 x 1050) en settings op high!

Hier één screenshotje:

[afbeelding]

Enig probleem: ik kan nog niet landen, geeneens met een Ultra Light Dus dat wordt flink veel lessen volgen.
pi_43191723
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:09 schreef Bhuddy het volgende:

Hier één screenshotje:

[afbeelding]

hoe doe je dat dan?
pi_43195953
Vraag ik me ook af ja...

Mijn pc'tje: P4 HT640 3,2Ghz, 1gb ddr, Ati X700 Pro 128 MB...

[ Bericht 2% gewijzigd door Bhuddy op 03-11-2006 07:53:12 (foutje) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')