je kan toch ook korte vluchten maken? Ik doen geen vluchten van 9 uur hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 12:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is dat ik er geen geduld voor heb, maar ik vind het wel een fascinerend "spel".
Ik rommel ook altijd wat met die heading knoppen maar eigenlijk moet de autopilot de vliegroute toch zelf uit het GPS systeem halen. Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 1 november 2006 10:14 schreef Piles het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst op VOR (?) gevlogen. Dat is toch op je radio de NAV-functie (100.60Khz bijv)? Werkte een stuk handiger dan met de headingknoppen
Maar als je een missie vliegt, krijg je van de toren en verkeersleiding allerlei orders (stijg naar 10.000ft e.d.). Gebeurt dat bij een freeflight niet, of doe ik wat verkeerd?
Krijg je alleen bij IFR vluchten en niet bij VFR vluchten.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:14 schreef Piles het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst op VOR (?) gevlogen. Dat is toch op je radio de NAV-functie (100.60Khz bijv)? Werkte een stuk handiger dan met de headingknoppen
Maar als je een missie vliegt, krijg je van de toren en verkeersleiding allerlei orders (stijg naar 10.000ft e.d.). Gebeurt dat bij een freeflight niet, of doe ik wat verkeerd?
quote:Op woensdag 1 november 2006 12:49 schreef rihago het volgende:
Toch zit ik eraan te denken om een FoK! servertje op te zetten waar we met z'n allen in kunnen vliegen.. incl air traffic controll...
wel FSX dan hé
kan je beter FS2004 doenquote:Op woensdag 1 november 2006 12:49 schreef rihago het volgende:
Toch zit ik eraan te denken om een FoK! servertje op te zetten waar we met z'n allen in kunnen vliegen.. incl air traffic controll...
wel FSX dan hé
Er zit zo'n knop in de cockpit (gohquote:Op woensdag 1 november 2006 12:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik rommel ook altijd wat met die heading knoppen maar eigenlijk moet de autopilot de vliegroute toch zelf uit het GPS systeem halen. Hoe doe je dat?
Volgens mij heb ik dat al eens geprobeerd, want zo staat het ook in de handleiding, maar dat werkte niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:46 schreef Saekerhett het volgende:
Er zit zo'n knop in de cockpit (goh) en die switch van NAV naar GPS, zo'n draaiknopje is dat. Op GPS zetten dus
Werkt welquote:Op woensdag 1 november 2006 13:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al eens geprobeerd, want zo staat het ook in de handleiding, maar dat werkte niet.
Mja ik probeer het gewoon nog een keer.
Ik heb even een screenshot gemaakt:quote:
Duh! Je moet de NAV knop ook indrukken! Die knop naast HDG!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb even een screenshot gemaakt:
[afbeelding]
Kan niet bepaald zeggen dat mijn vliegtuig de waypoints volgt.
Kijk dat werkt.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Duh! Je moet de NAV knop ook indrukken! Die knop naast HDG!
Chicane - Saltwaterquote:Op donderdag 2 november 2006 13:09 schreef Fillipe het volgende:
Slightly offtopic:
Voor de liefhebbers en voor de mensen die het vorige filmpje ook gezien hebben, er is weer een nieuwe gemaakt. Waar ik het over heb? Over die Easyjet filmpjes. Vriend van m'n broer die piloot is bij Easy, heeft ze nu upgeload @ YouTube.com.
De eerste (die sommigen dus al hebben gezien) :
http://www.youtube.com/p.swf?video_id=zXeL_DC9AEg&eurl=&iurl=http%3A//sjl-static9.sjl.youtube.com/vi/zXeL_DC9AEg/2.jpg&t=OEgsToPDskIIS25vQfBJeaXSJ5iCdR_J
En de nieuwste :
http://www.youtube.com/p.swf?video_id=LUE7yQYXjcM&eurl=&iurl=http%3A//sjl-static8.sjl.youtube.com/vi/LUE7yQYXjcM/2.jpg&t=OEgsToPDskKuHzQD4aiLEUArnaLHbJte
Enjoy
ik vond de 1e wel leuker (had em al gezien), de 2e laat niet zoveel zien/ horenquote:Op donderdag 2 november 2006 13:09 schreef Fillipe het volgende:
Slightly offtopic:
Voor de liefhebbers en voor de mensen die het vorige filmpje ook gezien hebben, er is weer een nieuwe gemaakt. Waar ik het over heb? Over die Easyjet filmpjes. Vriend van m'n broer die piloot is bij Easy, heeft ze nu upgeload @ YouTube.com.
De eerste (die sommigen dus al hebben gezien) :
En de nieuwste :
Enjoy
waar ben je mee bezig? wat snap je niet? etc?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:37 schreef Theamerican het volgende:
mensen wat is nu echt een goede site om de basis kneepjes van het vak te leren want heb die lesjes wel gedaan in flight simlulator zelf maar echt is bagger hoor gaat zo snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |