heb je ook een screentje van de cockpit zelf?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:58 schreef Fillipe het volgende:
En ja, deze zijn wél van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bedoelt gewoon in VC modus? Neen, maar wil er wel eentje voor je maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
heb je ook een screentje van de cockpit zelf?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:07 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon in VC modus? Neen, maar wil er wel eentje voor je maken.
Prima, momentje danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]wil wel es zien wat ze ervan gebakken hebben
Je kan het leren, maar kost wel de nodige tijd. Verder is het niet echt een spel, het is een simulatie. Wanneer je lange afstandsvluchten maakt is het een kwestie van wachten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:37 schreef jna het volgende:
Is dit spel nou echt alleen voor de kenners want het lijkt me wel een leuk spel maar ik weet echt 0,0 van vliegtuigen en hoe ze vliegen enz enz. Met andere woorden: is het voor mij aan te raden als ik niks van vliegtuigen afweet?
wij zijn vrijwel allemaal met niks begonnen hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:37 schreef jna het volgende:
Is dit spel nou echt alleen voor de kenners want het lijkt me wel een leuk spel maar ik weet echt 0,0 van vliegtuigen en hoe ze vliegen enz enz. Met andere woorden: is het voor mij aan te raden als ik niks van vliegtuigen afweet?
De FMC werkt helaas niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:41 schreef LoggedIn het volgende:
tegenvallen? Ik vind het wel meevallen eigenlijkDe meeste knopjes zitten waar ze moeten zitten, en t ziet er ook nog wel redelijk uit
Werkt de FMC ook?
Jazeker.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:18 schreef jna het volgende:
Dan raden jullie zeker ook wel een joystick aan om mee te spelen? (als ik hem ga kopen, wat er dik inzit, wil ik ook meteen een joystick halen)
dus jij bent een beginner? en hoe is het om het te spelen? of is het drie keer niksquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:35 schreef Piles het volgende:
De Saitek Cyborg Evo voldoet prima voor een beginner zoals ik
welke heb je besteld?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:31 schreef Theamerican het volgende:
krijg vandaag als goed is mijn MS FLIGHT THUIS ole ole ole
Lang... alles is realtime..quote:Op woensdag 1 november 2006 10:30 schreef Theamerican het volgende:
hoelang duurt zo vliegroute van bijv schilphol naar australie ofzo zeg maar wat hoelang ben je er ongeveer mee bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |