Damn, ik snap niet dat jij hem zo snel hebt binnen getrokken. Ik haal echt belachelijk lage snelheden. Vannacht aan laten staan, maar hij zit nog steeds op 4,5%quote:
ik kan maar max 330 kb/s trekken neemt niet weg dat ik 3 uurtjes een DVD binnentrekquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dan moet je hem downloaden via nieuwsgroepen. 800kb down![]()
1) Wat wil je precies weten? Je vult het flightplan in in je FMC, niet andersom..quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:13 schreef Fillipe het volgende:
Kevin of LoggedIn, kan een van jullie helpen met die vragen die ik heb mbt de PMDG 737?
1) Nogmaals, hoe zit het met het maken van een flightplan als je gebruikt maakt van je FMC?
2) Hoe laat je het vliegtuig dalen (glideslope) als je ILS localized bent? Ik snap dat je dan APP moet indrukken, maar welke andere knoppen stel je dan ook in? Bijvoorbeeld, LNAV? Zet je die uit als je APP localized bent of laat je die aan?
Dat waren ze eigenlijk al, heb de kist maar handmatig aan de grond gezet op EGLL.
ATC zit er een stuk 3d van de stoel voor het touchscreen van ATC, heel irritant dus niet echt uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:20 schreef nubie het volgende:
Kan iemand een paar screenshots maken van fs x?
Hoe het er bijvoorbeeld uit ziet als je een ATC bent![]()
Bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
1) Wat wil je precies weten? Je vult het flightplan in in je FMC, niet andersom..Je haalt ergens een route vandaan, bijv. LEPA GALAT1A GALAT UN861 FISTO UY156 ADABI UN858 VADOM UN874 VEKIN UN873 FERDI UG110 DENUT DENUT1A EHAM.. Je sid (vertrek "route", GALAT1A in dit geval) en star (arrival route, DENUT1A) voer je in op de dep/arr pagina in de FMC.. Daarna vul je de rest van de route stap voor stap in op de RTE pagina (2) in de FMC
2) LNAV gebruik je tijdens de cruise, niet tijdens de approach. Als je de localiser wil gaan oppakken activeer je de VOR LOC knop, en zodra die em gevangen heeft gaat ie als het goed is vanzelf naar APP; Allebei de autopilots worden dan automatisch geactiveerd en hij daalt (en land?) automatisch..
Ik gebruik zelf niet de Flight planner en ATC van FS.. Als flightplanner kan je beter FSbuild gebruiken, of iets wat daarop lijktquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:02 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie!
1) Ik bedoelde met het maken van een flightplan niet het invoeren van gegevens in de FMC, maar simpelweg het maken van een flightplan in de default flightplanner van FS 9. Aangezien de ATC soms opdracht geef met het draaien naar bepaalde headings, wijk je soms compleet af van je (FMC) koers...
Ik had 300 KB down, maar nu is mn 25 Gig limiet op. Nu moet ik 700 MB met 1 KB/sec downloadenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dan moet je hem downloaden via nieuwsgroepen. 800kb down![]()
Dat heb ik nu dus ook, hoe heb je dat opgelost?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:48 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ben nu FSX aan het installeren, hoop dat die het de 2e keer wel doet kreeg error bij het einde de 1e keer.
Repack van DVD1 downloaden en het is opgelostquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:55 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus ook, hoe heb je dat opgelost?
Heb geen datalimiet, gaat soms wel rond de 100GB per maand hier doorheenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:50 schreef LoggedIn het volgende:
waarom moeite doen voor FSXEn voor 4 euro heb je er 10Gb bij, wat doe je moeilijk
Ja dat vermoeden had ik al, daarom heb ik hem maar gekocht.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:01 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Repack van DVD1 downloaden en het is opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |