Klopt, ik heb nu mn eerste hitmanmissie in Godfather gekregen, staat netjes op de map aangegevenquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:54 schreef Yankee_One het volgende:
In The Godfather stonden je targets gewoon aangegeven op de map, maar werd het lastig gemaakt omdat je een dikke bonus kreeg bij een bepaalde manier van doden. Dat werkte een stuk leuker dan dit gezoek..
idd. dat vond ik een stuk beter. die man die je eerst in zijn knie moest schieten. dan de arm en dan door zijn kop... heerlijk!quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:54 schreef Yankee_One het volgende:
In The Godfather stonden je targets gewoon aangegeven op de map, maar werd het lastig gemaakt omdat je een dikke bonus kreeg bij een bepaalde manier van doden. Dat werkte een stuk leuker dan dit gezoek..
cheats zijn dan ook ook not done!quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:59 schreef NX het volgende:
Bij een van de SNATCH missies, werd ik gek. Wel meer dan 10x de level 8 gedaan, toen maar de CHEAT AMMO geactiveerd, toen ik klaar was kwam ik erachter dat je dus dan niet je ACHIEVEMENT krijgtgodver! Stom stom stom!
(en nee, ik speel niet met cheat, dat is gewoon een kut activity!)
waarom zeurt iedereen om de patch? wat doet hij niet wat er wel gedaan moet worden?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:24 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wanneer komt die patch nou?
ow ik heb nog niet zoveel online gespeeld.. vorige keer zaten we met 4 man en ik had niet echt last van een lag.,...quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:46 schreef Heintje het volgende:
Omdat de MP ranked zonder lag geweldig is.
Daarom moet er een patch komen om de lag te verhelpen.
Ja ik weet het, het was super dom! Maar nu weet ik niet hoe ik alsnog mijn achievement kan krijgen...quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
cheats zijn dan ook ook not done!![]()
vergeet het nooit meer.... gta san andreas! 94% complete! broertje van een vriend van me wilde even gta spelen. prima.. als je maar niet saved!
jullie raden het al he!
kon ik weer opnieuw beginnen!![]()
Savegame van ervoor opstarten dan he..quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:58 schreef NX het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het was super dom! Maar nu weet ik niet hoe ik alsnog mijn achievement kan krijgen...
Moet ik dan die ene activity opnieuw doen of de laatste level waar de cheat er bij is gebruikt?
Anybody?![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:48 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee hoor.
W8 wel ff op die patch voor de MP.
Dan begin ik er weer es misschien aan.
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is het ook mogelijk om geripte muziek op je HD als Radiozender in het spel te zetten? Net zoals met GTA dus...
Ja ok. Maar kan het niet zoals in GTA dat je alleen de muziek hoort in de auto? Nu hoor ik het ook buiten de auto...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Denk alleen dat de meeste mensen hier meteen rippen van hun pc.
Tijdens de scenes valt je muziek gewoon uit, daarna gaat je muziek weer verder.
Best wel relax dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |