abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42118341
Ik kijk altijd met veel plezier naar de Wereld Draai Door (tenzij het gepresenteerd wordt door Claudia de brei). Echter, iedere keer vraag ik me weer af waarom dat verschrikkelijke Cafe de Wereld er tussendoor moet. Gesprekken met interessante gasten worden abrupt afgekapt omdat het weer tijd is voor dat stel mislukte cabaretiers van Cafe de Wereld. De grapdichtheid is ongeveer 1 grap per zin, waarvan maximaal een geslaagde per aflevering. Het belachelijk (proberen te) maken van BN'ers is natuurlijk sowieso behoorlijk afgezaagd.
Daarbij zijn de animaties ook nog eens vrij knullig, en niet eens op een grappige manier.

Bij deze een oproep aan iedereen die net zo'n hekel heeft aan deze onderbreking van een verder erg prettig programma (voornamelijk te danken aan Dhr. van Nieuwkerk, als Claudia het presenteert is er geen flikker aan omdat zij net zo krampachtig grappig probeert te doen als Cafe de Wereld), om een mailtje te sturen naar de redactie en het onmiddelijke ontslag van die eikels die cafe de wereld maken te eisen.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  maandag 25 september 2006 @ 18:32:00 #2
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_42118374
Wat?
Lang leve mij! *O*
pi_42118514
Eens! Echt slecht
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_42118583
Geheel mee eens!

DWDD is een prachtig programma voor de rest!
pi_42118965
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:30 schreef spacemangraig het volgende:
Bij deze een oproep aan iedereen die net zo'n hekel heeft aan deze onderbreking van een verder erg prettig programma (voornamelijk te danken aan Dhr. van Nieuwkerk, als Claudia het presenteert is er geen flikker aan omdat zij net zo krampachtig grappig probeert te doen als Cafe de Wereld), om een mailtje te sturen naar de redactie en het onmiddelijke ontslag van die eikels die cafe de wereld maken te eisen.
Het is inderdaad rijp om te schrappen. Die eikels waren een tijdje geleden te gast in De Wereld Draait Door zelf. Het zijn werkelijk de meest humorloze afgewezen bouwvakkers die er ooit op de buis zijn verschenen.
pi_42120000
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:32 schreef Echo99 het volgende:
Wat?
televisie.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_42120402
Het enige hilarische aan dat hele Cafe de Wereld, is dat het nu al 2 jaar lang wegkomt met dezelfde belegen kut-imitaties.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:12:38 #8
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_42133980
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:30 schreef spacemangraig het volgende:
Ik kijk altijd met veel plezier naar de Wereld Draai Door (tenzij het gepresenteerd wordt door Claudia de brei). Echter, iedere keer vraag ik me weer af waarom dat verschrikkelijke Cafe de Wereld er tussendoor moet. Gesprekken met interessante gasten worden abrupt afgekapt omdat het weer tijd is voor dat stel mislukte cabaretiers van Cafe de Wereld. De grapdichtheid is ongeveer 1 grap per zin, waarvan maximaal een geslaagde per aflevering. Het belachelijk (proberen te) maken van BN'ers is natuurlijk sowieso behoorlijk afgezaagd.
Daarbij zijn de animaties ook nog eens vrij knullig, en niet eens op een grappige manier.

Eens!
Van Nieuwkerk is leuk, grappig, geinteresseerd, bescheiden en onderhoudend. Prima presentator en gastheer!
Cafe De Wereld kan opdoeken. Is niet grappig, is niet leuk. Voor mij vaak het signaal om koffie te gaan zetten, heb je dan mooi de tijd voor.

Goed initiatief! Allemaal naar de Vara mailen nu!
pi_42134078
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:32 schreef Echo99 het volgende:
Wat?
pi_42139930
De grappen zijn idd ook steeds hetzelfde en voegen niets toe aan het hele programma. Schrappen dus dat onderdeel.
pi_42140402
die grappen zijn ook over gebeurtenissen van 3 weken geleden ofzo..
het is dus en niet grappig en niet actueel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')