quote:
Op maandag 25 september 2006 18:30 schreef spacemangraig het volgende:Ik kijk altijd met veel plezier naar de Wereld Draai Door (tenzij het gepresenteerd wordt door Claudia de brei). Echter, iedere keer vraag ik me weer af waarom dat verschrikkelijke Cafe de Wereld er tussendoor moet. Gesprekken met interessante gasten worden abrupt afgekapt omdat het weer tijd is voor dat stel mislukte cabaretiers van Cafe de Wereld. De grapdichtheid is ongeveer 1 grap per zin, waarvan maximaal een geslaagde per aflevering. Het belachelijk (proberen te) maken van BN'ers is natuurlijk sowieso behoorlijk afgezaagd.
Daarbij zijn de animaties ook nog eens vrij knullig, en niet eens op een grappige manier.
Bij deze een oproep aan iedereen die net zo'n hekel heeft aan deze onderbreking van een verder erg prettig programma (voornamelijk te danken aan Dhr. van Nieuwkerk, als Claudia het presenteert is er geen flikker aan omdat zij net zo krampachtig grappig probeert te doen als Cafe de Wereld), om een mailtje te sturen naar de redactie en het onmiddelijke ontslag van die eikels die cafe de wereld maken te eisen.
Eens!
Van Nieuwkerk is leuk, grappig, geinteresseerd, bescheiden en onderhoudend. Prima presentator en gastheer!
Cafe De Wereld kan opdoeken. Is niet grappig, is niet leuk. Voor mij vaak het signaal om koffie te gaan zetten, heb je dan mooi de tijd voor.
Goed initiatief! Allemaal naar de Vara mailen nu!