abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42117684
Waarom zijn ze zo zo..

Als je op zo'n knopje drukt hoor je helemaal geen klik of ander geluid.
Ook geeft de knop geen weerstand. Je drukt hem gewoon in tot de eindstop. Waarom geeft het knopje nou geen bevestiging dat het is ingedrukt :'(
Ze zijn zo 'steriel', elke keer moet ik er meerdere keren op drukken omdat ik het niet vertrouw

Geef mij een teken van correcte werking, drukknopje bij de fietsersoversteekplaats, gun ons die zekerheid :'( :'( !!!!!!!!!!!!
De status 'bagger-user' voorbij
pi_42117744
In Breda gaat er bij sommige stopichten een licht knipperen met "Gezien" zodra het knopje ingedrukt is.
Erg handig!
pi_42117764
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:05 schreef Thieske het volgende:

[..]

In Breda gaat er bij sommige stopichten een licht knipperen met "Gezien" zodra het knopje ingedrukt is.
Erg handig!
Dat is inderdaad erg handig. Maar ik was ook al tevreden geweest als dat knopje gewoon even klikte of dat je een lichte weerstand voelt, zoals praktisch elk knopje in de wereld heeft.
De status 'bagger-user' voorbij
pi_42117773
*Herkent*

Maar om er nou een topic over te openen
  maandag 25 september 2006 @ 18:07:58 #5
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_42117781
In Rotterdam hebben ze er met visuele terugkoppeling. Gewoonlijk branden er 2 LEDjes om de knop, als-ie is geactiveerd een complete cirkel van LEDjes. Daardoor is het ook goed te zien dat de detectie-lus mijn oude toer-fiets (stalen frame) wel ziet, maar mijn moderne race-fiets (hydro-flow aluminum + carbon) niet.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_42117882
In Almelo hebben ze een ratelapparaat en een lampje... voor mensen die doof EN blind zijn! (met dank aan H. Finkers)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_42117900
keep on pushing!
  maandag 25 september 2006 @ 18:17:16 #8
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_42117936
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:01 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Waarom zijn ze zo zo..

Als je op zo'n knopje drukt hoor je helemaal geen klik of ander geluid.
Ook geeft de knop geen weerstand. Je drukt hem gewoon in tot de eindstop. Waarom geeft het knopje nou geen bevestiging dat het is ingedrukt :'(
Ze zijn zo 'steriel', elke keer moet ik er meerdere keren op drukken omdat ik het niet vertrouw

Geef mij een teken van correcte werking, drukknopje bij de fietsersoversteekplaats, gun ons die zekerheid :'( :'( !!!!!!!!!!!!
warschijnlijk omdat knopjes met een "klik" of een overgang weerstand sneller slijten als knopjes die gewoon een eind hebben. Ik heb nog nooit een knopje in zoon paal gezien. Maar kan me er bij voolstellen dat er geen mechanische schakeling in plaatst vind..
pi_42118074
Als ik tegen zo`n paaltje leun dan ram ik dat knopje er toch constant in zolang ik er sta
En ik maar bij mezelf denken van "Daar heb je weer een lollernoob die dat knopske heul veul keren indrukt, MAAR JE BEREIKT ER NIKS MEE!"
0 topics op naam. 14.gif
pi_42118077
In Ede hoor je KLIK! en je ziet hoelang je nog moet wachten ( ook niet handig want dat ding doet zo gaar )
pi_42118084
Hier in Enschede zijn nu enkele verkeerslichten voorzien van duidelijke leds als je ze hebt indrukt. En als je aan komt rijden en de wegsensor neemt dat waar, dan gaan ze ook al branden en weet je dus dat je niet meer op de knop hoeft te rammen.

Maar het is toch werkelijk ONGELOOFLIJK hoeveel uilkuikens alsnog op die knop gaan rammen terwijl het lampje gewoon duidelijk brandt.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_42118247
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:21 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik tegen zo`n paaltje leun dan ram ik dat knopje er toch constant in zolang ik er sta
En ik maar bij mezelf denken van "Daar heb je weer een lollernoob die dat knopske heul veul keren indrukt, MAAR JE BEREIKT ER NIKS MEE!"
Vroeger dacht ik altijd dat als je dat te vaak zou indrukken het stoplicht niet op groen zou springen
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_42118281
Waarom druk je die dingen überhaupt in? Het gaat toch altijd vanzelf. Ik ga die ranzige knoppen iig niet aanraken.
  maandag 25 september 2006 @ 18:29:28 #14
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_42118301
Als je hier zo'n drukknopje indrukt dan gaan er gele leds rondom het knopje branden aan jouw kant en aan de andere kant. Dan weet iemand die aan de andere kant staat ook gelijk dat hij niet meer op het knopje hoeft te drukken.
I mean no harm
pi_42118359
Die knopjes zijn er alleen om mensen te LATEN denken.. dat ze iets kunnen veranderen(zodat hun stoplicht eerder op groen gaat, omdat je op een knopje drukt) maar dat is helemaal niet zo!!
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
pi_42118495
Jaaaaaaaa, die drukknoppen met die LED's die gaan branden als je aan komt fietsen

je kunt die knoppen 2 miljoen keer induwen voordat ze versleten zijn, dus echt snel zullen ze niet slijten

http://www.vialis.nl/Vialis/bin/en.jsp?enVersion=0&enDispWhat=object&enZone=BU_VRI&enDispWho=VW_DOCUMENT%5El111
pi_42118538
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:28 schreef Schuifpui het volgende:
Waarom druk je die dingen überhaupt in? Het gaat toch altijd vanzelf. Ik ga die ranzige knoppen iig niet aanraken.
last van smetvrees?
Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
pi_42118596
Voor zover ik me kan herinneren zat er vroeger een lampje in dat ging branden nadat je er op gedrukt had. Maar die kudtjeugd van tegenwoordig moest dat zonodig slopen en nu is het dus een onvriendelijk vandalismebestendig knopje geworden.
pi_42118696
Hier in groningen heb je bij het station van die terugloop LED's die aangeven hoe lang het nog duurt voordat het groen wordt, lijn helemaal vol boven rood 1/3 de rest geel , net gedrukt is de balk vol aan en dan loopt ie terug totdat het laatste ledje onderaan uitgaat en dan is het groen
pi_42118714
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:47 schreef st0fzuiger het volgende:

[..]

last van smetvrees?
Neuh hoor, maar ik heb regelmatig een of andere dikke rochel op zo'n ding gezien, en dat raak ik toch liever niet aan.
pi_42118812
En dan drukt die fietser op dat knopje, weet niet of hij goed gedrukt heeft, rijdt dus alsnog gewoon door rood als er geen verkeer komt (terecht) en dan sta jij als automobilist voor Jan Lul voor het rode licht te wachten op een fietser die er niet meer is en een licht dat niet rood zou zijn als er een fatsoenlijk knopje geweest was. Terechte klacht van de TS.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_42118916
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:53 schreef tvdleur het volgende:
Hier in groningen heb je bij het station van die terugloop LED's die aangeven hoe lang het nog duurt voordat het groen wordt, lijn helemaal vol boven rood 1/3 de rest geel , net gedrukt is de balk vol aan en dan loopt ie terug totdat het laatste ledje onderaan uitgaat en dan is het groen
Dat stoplicht is inderdaad erg handig. Je ziet er meteen dat je niet door rood hoeft, omdat het licht bijna op groen spring.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_42119357
Hier in Zwolle heb je voor de fietser een wachtsysteem:

wanneer je op het knopje drukt, zie je naast het verkeerslicht een cirkel met leds. Deze geven aan hoe lang je moet wachten en de leds gaan één voor één uit.

maandag 25 september 2006 @ 20:06:55 #24
124403 UZN
Hello world!
pi_42120797
Paupers die en stoppen voor rood licht en nog op zo'n kutknoppie gaan drukken ook

Kijk rechts, links, weer naar rechts en racen maar
pi_42121008
ja herkenbaar, maar weet je, onze gemeente heeft iets nieuws!!

zo'n drukknopje, met rondom van die ledjes.. weet niet of het al gezegd is maar hehe, vet handig dus, zie je wanneer het groen wordt.. echt tof hehe !!1!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')