Als dat maar niet tot een vroegtijdig einde leidt...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet het nog kijken; maar de kijkcijfers zien er niet goed uit
Wederom veel afhakers, 3de in rij voor het tijdslot achter ER en Shark.
*kuch* dat kan ik natuurlijk niet zeggen!quote:
Daarvoor heb je 24 en PB.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Heb 1 en 2 gezien...tis wel goed vermaakt..niet echt veel actie ofzo
Hij was wel goed..maar om het nou geniaal te noemenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:47 schreef Merkie het volgende:
Aflevering 5 was weer GENIAAL.
Wát een serie.
Volgende week weer lekker simultaan kijken, doe box dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:41 schreef Merkie het volgende:
Neen, het is gisteren niet uitgezonden. Volgens mij volgende week weer.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:48 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Volgende week weer lekker simultaan kijken, doe box dan.
[afbeelding]
Waarom was er geen uitzending dan? Zeker weer een sport evenementquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:41 schreef Merkie het volgende:
Neen, het is gisteren niet uitgezonden. Volgens mij volgende week weer.
Weet ik veel, who cares manquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Waarom was er geen uitzending dan? Zeker weer een sport evenementofzo
p.s. [afbeelding]
Ja, maakt mij ook niet uit...maar waren toch wel 60 dure seconden die net op de torrentsite doorbrachtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet ik veel, who cares man. Gebeurt wel eens met series. Een seizoen duurt van september t/m mei (meestal). Dat zijn 9 maanden, ongeveer 36 weken. En aangezien een seizoen meestal 22 of 24 afleveringen heeft heb je 12 weken over
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |