Mijn enige drie vrouwelijke fans hadden me al welkom geheten, het viel een beetje stil.quote:Op maandag 25 september 2006 17:19 schreef Jappie het volgende:
Waarom is het adoreer hier Gert topic dicht
Ons vakantie-topic bleef vorig jaar gewoon open.quote:Op maandag 25 september 2006 17:26 schreef Gert het volgende:
Mijn enige drie vrouwelijke fans hadden me al welkom geheten, het viel een beetje stil.![]()
omdat de groupies al naar Gert gezwaaid hadden en het verder toch nks toevoegde is het dichtquote:Op maandag 25 september 2006 17:19 schreef Jappie het volgende:
Waarom is het adoreer hier Gert topic dicht
En mocht er (niet dat ik dat verwacht hoor) een gegronde reden voor zijn kan er dan een adoreer hier Jappie voor in de plaats komen ?
Ondanks dat ik er een beetje depressief onder ben toch bedankt voor de feedback.quote:Op maandag 25 september 2006 17:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
omdat de groupies al naar Gert gezwaaid hadden en het verder toch nks toevoegde is het dicht
En nee, een adoreer Jappie mag (ook) niet
Huh?quote:Op maandag 25 september 2006 17:41 schreef PH52 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/crew/16000
Hulde![]()
quote:
Je kan natuurlijk zelf beginnen door hier een reactie op te geven, in het vorige topic ook al aangestipt.quote:Op maandag 25 september 2006 20:21 schreef flugeltje het volgende:
Zullen we dit keer het FB topic niet volplempen met SC?
Dank u
Dat is voor zover ik weet een bekend probleem, er zijn nog wat meer losse eindjes na de update. Wordt allemaal naar gekeken.quote:Op maandag 25 september 2006 23:24 schreef Stranger het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk zelf beginnen door hier een reactie op te geven, in het vorige topic ook al aangestipt.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:37 schreef kissa het volgende:
Ik heb bezwaren tegen de Fok! weblogreclame rechtsboven: een kat, een aansteker en smilies![]()
![]()
in SHO vast welquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:18 schreef dracula100 het volgende:
is er al een goudenkooi topic....kan niet w8ten
quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:26 schreef kissa het volgende:
Maar hij is gelukkig wel weg nu![]()
![]()
Thanks!
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker behulpzaam.![]()
De Gouden Kooi: Treiter-Big Brother!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |