Laat me raden...jij vind stiekum dat je leven zich te veel op het net bevind en hoopt op deze ludieke manier hulp te krijgen bij het oplossen van je probleem ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:30 schreef demins het volgende:
-edit-
We will wait and see!quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat me raden...jij vind stiekum dat je leven zich te veel op het net bevind en hoopt op deze ludieke manier hulp te krijgen bij het oplossen van je probleem ?![]()
O je wilt er eentje?quote:
Moppie!quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O je wilt er eentje?
Mooi, ga ik regelen.
En waarom kreeg ik geen waarschuwing danquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:30 schreef demins het volgende:
-edit: ik geef één waarschuwing, dit was 'm -
Dan krijg je er nu eentje, hou op met dat gezuig. Bans worden niet op het forum besproken. Niet eens met je ban? Mail naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En waarom kreeg ik geen waarschuwing dan
Kan ik nou mijn moeder al bellen dat ik ban heb?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan krijg je er nu eentje, hou op met dat gezuig. Bans worden niet op het forum besproken. Niet eens met je ban? Mail naar forum@fok.nl.
Dat heb ik fucking hell gedaan, ik loop niet te zuigen, ik vraag gewoon iets. Heb ook gemaild naar Nikky en om uitleg gevraagd. Niet gekregen. Heb daarna dat figuur ook gemaild om mij te unbannen na 56 uur, maar ook daar geen antwoord op gekregen. Pas toen ik TL mailde werd ik unbanned door Lucille. En daarnaast heb ik hier al meer vragen gesteld waar ik geen antwoord op gekregen heb. Volgens mij was de voornaamste reden dat ik gebanned werd omdat ik ooit iets op een andere site heb gezegd en ik hier volgens jou niet voldoende post ofzo, mja als de persoon die mij banned niet reageert op mijn mail zal ik het nooit zeker wetenquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan krijg je er nu eentje, hou op met dat gezuig. Bans worden niet op het forum besproken. Niet eens met je ban? Mail naar forum@fok.nl.
Hoe wist je nou dat ik dat was?quote:
Misschien wat meer afstand nemen, er niet té dicht op zitten, dat dat helpt er zin in te houden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zit ook wat in, ben ook niet roomser dan de paus en zit met regelmaat te grijnzen hier. En de mods ook, weet je best.![]()
Maar op een gegeven moment is het zó over the top, en niet grappig meer. Het moet niet zo zijn dat de mods er op een bepaald moment geen zin meer in hebben.
Zo, nu snel eten en de Live kijken.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:18 schreef Jump het volgende:
demins mag zijn moeder bellen, want hij heeft een ban van 48 uur.
Is daar alles geoorloofd?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:03 schreef versabommie het volgende:
Trouwens TOP, dat PM systeem! Hulde!
Kep je net nog bedreigd in je inbox!quote:
Mooi, zal effe wat buddies toevoegenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep je net nog bedreigd in je inbox!![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tot die tijd volsta ik met de volgende waarschuwing...
[afbeelding]
Vooralsnog mocht er in dit topic toch niet over ban's gepraat worden?quote:
D'r is niemand die jou wil kennen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:25 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Mooi, zal effe wat buddies toevoegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |