quote:
Je zou willen dat jij dat wasquote:Op maandag 25 september 2006 15:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk om een dagje tieten te hebben ja. Helaas zal dat slechts bij een fantasie blijven.
Kan wel zijn maar het is goed dat het weer even belicht wordt. 'k vind het ook niet normaal, dat rare gedoe. Wat een onzin dat geNordic.quote:Op maandag 25 september 2006 15:13 schreef N.icka het volgende:
Het zoveelste topic over dat Nordic walking![]()
Is die goed bezig geweest!quote:Op maandag 25 september 2006 15:11 schreef jpg97 het volgende:
Nordic Walken is verzonnen door een sport-shop eigenaar die ooit per ongeluk teveel ski-stokken had ingekocht... Hij moest ze kwijt, en aan wie kun je de meest achterlijke dingen kwijt met een leuk bla bla verhaaltje?
Juist.
Ja ik heb er flink wat aan overgehouden, aan die domme huisvrouwtjes van weleerquote:
laat TS toch als ie daarover wilt kenkeren.quote:Op maandag 25 september 2006 22:29 schreef switchboy het volgende:
topic #9784 laat die mensen toch, als ze belachelijk willen zijn.
Moeten ze allemaal doen, en het liefst óp het spoor als er een trein aankomtquote:Op maandag 25 september 2006 22:32 schreef ThE_ED het volgende:
Ik zag eens iemand Nordic Walken op Rotterdam CS
Handig, die Enter toets.quote:Op maandag 25 september 2006 14:58 schreef nozem het volgende:
Een rustiek Brabants bosperceeltje op een mooie zondagmiddag. Een enkele wandelaar met een hond, een jogger, een bejaard stel. Niks aan de hand. Normale gang van zaken. Totdat plots de rust wreed wordt verstoord door een grote groep vrouwen van middelbare leeftijd.
Ze hebben allemaal twee stokken in hun handen. Deze stokken planten ze tijdens het lopen ongecontroleerd in de grond. Dat is vreemd, want de meeste van deze vrouwen zien er uit alsof ze ook wel zonder ondersteuning rechtop blijven staan. Ze komen voorbij gewaggeld als een stel amateurlanglaufers. Bij een open veldje houden ze halt. Eén van de vrouwen ontpopt zich als leidster. Op haar bevel laten de andere vrouwen hun stokken los en beginnen ze aan een warming up van welhaast olympische allure. Een man met een bouvier komt voorbij. Hij kijkt minachtend naar het schouwspel. Hij is blij dat zijn vrouw zich niet bezighoudt met dit soort praktijken. Toch hebben deze vrouwen waarschijnlijk allemaal een man. Die zit thuis met een biertje of wijntje de krant te lezen en hoopt stiekem dat zijn Willeke nog een paar uurtjes wegblijft.
Inmiddels hebben de vrouwen hun stokken weer ter hand genomen. De leidster roept '1-2-3-1-2-3' en de groep waggelt verder. Het zoveelste Nordic Walking clubje dat mijn pad kruist.
Het is de nieuwe hype onder het wat oudere deel van 'libellelezend' Nederland en inmiddels is het een ware plaag aan het worden. Het beperkt zich niet meer tot natuurgebieden, ook in de stad valt geregeld zo'n groepje malloten te spotten. Ondergetekende zag zelfs op een lelijk industrieterrein tussen Oberhausen en Düsseldorf (vanuit de ICE naar Frankfurt) twee eenzame Nordic Walksters. Nu verwacht ik niet dat het hier op FOK! stikt van deze lieden, maar wellicht is er toch een verdwaald type dat me de geneugten van deze bezigheid uit kan leggen. Wat bezielt een groep vrouwen om in groepsverband, al dan niet onder supervisie van een leidster, de wijde wereld in de trekken met een stel stokken in de hand, om vervolgens door zeker 80% van de bevolking uitgelachen te worden?
En waarom is het altijd een bepaald soort vrouwen? Waarom zijn het uberhaupt altijd vrouwen? En wat moet ik doen als mijn moeder zometeen ook twee veredelde skistokken in de kast heeft staan? Lieve mensen, help mij!
Goed, dit ben ik weer even kwijt.
En dan het filmpje op youtubequote:Op maandag 25 september 2006 22:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Moeten ze allemaal doen, en het liefst óp het spoor als er een trein aankomt
Nee, niet gelezen. GMTA zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 25 september 2006 22:30 schreef Aventura het volgende:
Toevallig ook Volkskrant Magazine ingekeken afgelopen weekend?
Martin Bril had ook wat te zeggen over deze trend. Ik heb het met een brede glimlach zitten lezen
In dat gevalquote:Op maandag 25 september 2006 23:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, niet gelezen. GMTA zullen we maar zeggen.
En dat van die enters, het staat iedereen geheel vrij om met dit stuk te doen wat ie wil.
quote:Op maandag 25 september 2006 14:58 schreef nozem het volgende:
Een rustiek duitss bosperceeltje op een hoerige zondagmiddag. Een enkele homofiel die ik ken met een hond, een jogger, een pedofiel stel. Niks aan de hand. Normale gang van zaken. Totdat plots de rust wreed wordt verstoord door een grote groep marokkanen van middelbare leeftijd. Ze hebben allemaal twee vishengels in hun handen. Deze vishengels planten ze tijdens het lopen ongecontroleerd in hun kont. Dat is vreemd, want de meeste van deze marokkanen zien er uit alsof ze ook wel zonder ondersteuning rechtop blijven staan. Ze komen voorbij gewaggeld als een stel amateur Paris Hiltons. Bij een open veldje houden ze halt. Eén van de marokkanen ontpopt zich als leidster. Op haar bevel laten de andere marokkanen hun stokken los en beginnen ze aan een warming up van welhaast olympische allure. Een man met een makaak komt voorbij. Hij kijkt minachtend naar het schouwspel. Hij is blij dat zijn marokkaanse vrouw zich niet bezighoudt met dit soort praktijken. Toch hebben deze marokkanen waarschijnlijk allemaal aambeien. Die zit thuis met een biertje of wijntje op de plee een krant te lezen en hoopt stiekem dat zijn Fatima/Hassan nog een paar uurtjes wegblijft.
Inmiddels hebben de marokkanen hun vishngels weer ter hand genomen. De leidster roept '1-2-3-1-2-3' en de groep waggelt verder. Het zoveelste Vishengelbutt Walking dat mijn pad kruist.
Het is de nieuwe hype onder het wat oudere deel van 'www.maroc.nl' Nederland en inmiddels is het een ware plaag aan het worden. Het beperkt zich niet meer tot naturistengebieden, ook in de stad valt geregeld zo'n groepje berbers te spotten. Ondergetekende zag zelfs op een lelijk industrieterrein tussen Oberhausen en Düsseldorf (vanuit de ICE naar Frankfurt) twee eenzame Vishengelbutt Walkers. Nu verwacht ik niet dat het hier op FOK! stikt van deze lieden, maar wellicht is er toch een verdwaald type dat me de geneugten van deze bezigheid uit kan leggen. Wat bezielt een groep marokkanen om in groepsverband(duh), al dan niet onder supervisie van een leidster, de wijde wereld in de trekken met een stel vishengels in de kont, om vervolgens door zeker 99% van de bevolking uitgelachen te worden?
En waarom is het altijd een bepaald soort marokkaan? Waarom zijn het uberhaupt altijd marokkanen? En wat moet ik doen als mijn moeder zometeen ook twee veredelde Nordic Walking in de kast heeft staan? Lieve mensen, help mij!
Goed, ik ben mijn aambeienzalf weer even kwijt.
Hi-la-risch.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |