Volgens mij bedoel je een pacemaker..quote:Op maandag 25 september 2006 13:56 schreef ElZwino het volgende:
Ik heb zo'n tyfushekel aan de biostabiel![]()
Bla bla. Ook leuk als je een bypass hebt trouwens en je doet zo'n ding omEn toch maar doorgaan met die kutrommel! Zakklopperij!
bla bla
Volgens de reclame is dat ding hendig stevig!quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
weet iemand of ik me vriendin op dat tafel maatje kan ketsen?
wie heeft er zon ding thuis staan dat ik het ff kan uitproberen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:11 schreef Lunar het volgende:
[..]
Volgens de reclame is dat ding hendig stevig!
It definately improved my quality of lifequote:Op dinsdag 26 september 2006 01:10 schreef chiren het volgende:
Dit nieuwe ding is de shit!!!!
De Tablemate
[afbeelding]
Hoe ze over zo'n goedkoop crackding ongeveer 45 minuten kunnen vollullen vind ik toch wel eenwaard
![]()
Ja inddquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:26 schreef VissieKieker het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je een pacemaker..
Weet ik niet, maar als ik het geprobeerd heb met je vriendin zal ik het vertellenquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
weet iemand of ik me vriendin op dat tafel maatje kan ketsen?
En dat is nou echt superspulquote:
En over een jaar of twee sterven je ledematen langzaam maar zeker afquote:Op woensdag 27 september 2006 00:03 schreef nikky het volgende:
[..]
En dat is nou echt superspul
Ook soms te koop bij de Blokker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |