Geloof me, ongeveer één keer per maand gebeurt het... een bestelling van bijvoorbeeld een hamburger zonder vlees...quote:Op zondag 5 november 2006 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het valt me op hoe weinig mensen dat eigenlijk weten...
als je echt wil kun je volgens mij zelfs een McKroket zonder kroketburger krijgen...
nergens mee uiteraard.quote:Op maandag 6 november 2006 01:08 schreef Maeghan het volgende:
Hm, misschien ga ik eens een vegetarische gluten- en lactosevrije quarter pounder bestellen dan, kijken waar ze mee aankomen =P
- wtf?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
- ik had al in geen maanden MD gegeten, maar vandaag een QP zonder augurk...die was van uhhh zo jummie![]()
Op een McChicken zit toch al Chedaar Cheese?quote:Op maandag 6 november 2006 09:59 schreef Harmen1984 het volgende:
Vrijdag voor het eerst de Chicken Mythic op... wat een smerig broodje.
Een McChicken met cheddar-cheese en een muffe smaak...![]()
Mythic:quote:Op maandag 6 november 2006 09:59 schreef Harmen1984 het volgende:
Vrijdag voor het eerst de Chicken Mythic op... wat een smerig broodje.
Een McChicken met cheddar-cheese en een muffe smaak...![]()
Dan vind je de bitterballen ook niet te eten.quote:Op maandag 6 november 2006 01:08 schreef Nashje het volgende:
Ik vind die McKroket maar tegenvallen hoor. Hij was te eten, maar nooit meer.
Van de enige vettige troep op de andere vettige troep over...quote:Op maandag 6 november 2006 11:40 schreef Gripper het volgende:
Haha, de BK heeft de triple whopper weer in het assortiment.![]()
Dahaaaaag McDrek!!![]()
Precies, variatie is belangrijkquote:Op maandag 6 november 2006 11:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van de enige vettige troep op de andere vettige troep over...
saus past er niet bij, vlees is droog, de tomaat past ook niet en Ciabatta absorbeert veel vet en word dus heel smerig. Verder wel een ok broodjequote:Op maandag 6 november 2006 11:31 schreef Joene het volgende:
Ik vind juist die 280 voor het eerst sinds tijden weer een lekker broodje bij de mc.
ja ze zijn duur maar wat een vergelijking :S?quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:14 schreef Ashavan het volgende:
En wat was de bedoeling van die Fruit Bags? Je betaald wel veel voor die paar stukjes fruit. Kun je beter bij de Albert Heijn ofzo een bakje met een fruit mix halen.
Kaas met kipquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:16 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
ja ze zijn duur maar wat een vergelijking :S?
ja je kan ook een pak chocolademelk bij de AH kopen voor 70 cent in de plaats van een flesje. Of je kan vlees kopen augurken, en thuis je eigen hamburger maken.. waarom koop je geen fles cola in de supermarkt? of een zak sla...?
280 nog niet gehad sinds die terug is, maar hij was altijd heerlijk
mythic is ranzig.. kaas past niet bij een chicken, en die saus![]()
dat is het enige wat ik dus nooit bestel (van broodjes vlees)quote:Op maandag 13 november 2006 14:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Er gaat niks boven de cheeseburger.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |