abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46070095
ALS ik er eet (let wel, als) dan vind ik een hamburger nog wel te doen..En de fritessaus is heel goed te doen, maar ik kom er niet gráág.
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_46070204
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:27 schreef Puck1 het volgende:
en wie heeft de nieuwe burger al geproeft?
Ik neem altijd:

Big Mac
McChicken
Cheeseburgers

Maar vooral een Big Mac met bijvoorbeeld 2 cheeseburgers. Heerlijk.
pi_46070323
Quarterpounder menu
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:35 schreef Jarno het volgende:

[..]

Uhuh. Vast. Wel eens van Bram Ladage gehoord? Dan mogen die aardappelstaafjes bij de Mac geeneens meer patat heten hoor.
Daar betaal je dan ook gelijk 3x zoveel voor Enne, in Amerika mag je blij wezen dat je in fatsoenlijke restaurants binnen een uur een tafel hebt.

De Mac daar was wel bagger (friet was niet te vreten), behalve die gratis refills waar ik geen gebruik van heb gemaakt. En de prijzen, nog geen $40 voor 7 man

woensdag 7 februari 2007 @ 12:16:12 #254
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_46070329
Altijd een Big Mac menu en een extra Big mag erbij
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_46070406
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:53 schreef __Saviour__ het volgende:
is die fundue burger lekker die nu in reclame's te zien is?
Nee. Het is een deceptie, na twee happen heb je er genoeg van.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_46070478
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:04 schreef saaw het volgende:
quarterpounder
Dat dus.
Het enige goede stuk vleesch.
  Donald Duck held woensdag 7 februari 2007 @ 12:22:16 #257
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46070503
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:18 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nee. Het is een deceptie, na twee happen heb je er genoeg van.
Teveel kaassmaak ofzo, het broodje is niet tof of het vlees niet?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_46070619
Gore zooi daar...
Als ik al iets moet eten bij die ballentent (en dat gebeurt hooguit 2 keer per jaar gelukkig), dan iets met kip.
Stargate SG-1 en Stargate Atlantis fan.
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:26:42 #259
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46070642
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:53 schreef __Saviour__ het volgende:
is die fundue burger lekker die nu in reclame's te zien is?
Niet geproefd maar er zit volgens mij een overkill aan kaas op. Vind al die winterburgers eigenlijk smerig uitzien met al die kaassaus.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_46070690
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:25 schreef LordNemesis het volgende:
Gore zooi daar...
Als ik al iets moet eten bij die ballentent (en dat gebeurt hooguit 2 keer per jaar gelukkig), dan iets met kip.
Al die mensen (niet alleen jij) die hier op de MacDonalds lopen te zeiken, raak je soms je trots kwijt als je daar eet ozo?
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:30:20 #261
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46070741
Als ik ga toch echt wel een QP menu of een BM menu Met mayo en cola zonder ijs (alhoewel ze dat soms niet doen )
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_46071199
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef honderd het volgende:

[..]

Al die mensen (niet alleen jij) die hier op de MacDonalds lopen te zeiken, raak je soms je trots kwijt als je daar eet ozo?
Tis gewoon niet lekker.
pi_46071208
McChicken en nuggets met zoet-zure saus. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_46071249
Vaak de McChicken, de McKroket en nuggets.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_46071844
niks, ik vind het ten eerste gewoon echt niet lekker, en ten tweede kom ik er uit principe liever niet.

iedere keer als ik er geweest ben ( 1 keer per jaar) vraag ik me achteraf af waarom ik het toch weer probeerde
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:13:59 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46071888
big mac, cheeseburger, frietjes.

Alleen kom ik misschien 2 keer per jaar bij de Mac en altijd ben ik na afloop teleurgesteld, want het was niet zo lekker als ik gehoopt had .
Niet meer actief op Fok!
pi_46071890
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ten tweede kom ik er uit principe liever niet.
Idd. Ik ben geen milieu-activist, verre van, maar die plofkippen industrie vind ik wel zo'n walgelijk decadent verschijnsel, bah. Te ziek voor woorden. Als ik weet dat een fabrikant/bedrijf/etc daar aan mee werkt, kom ik er gewoon niet meer.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_46071925
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:14 schreef Jarno het volgende:

[..]

Idd. Ik ben geen milieu-activist, verre van, maar die plofkippen industrie vind ik wel zo'n walgelijk decadent verschijnsel, bah. Te ziek voor woorden. Als ik weet dat een fabrikant/bedrijf/etc daar aan mee werkt, kom ik er gewoon niet meer.
niet alleen dat.
ik heb wat boeken gelezen die mij wel in mijn overtuiging gesterkt hebben
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:18:34 #269
242 Pinball
Electric Monk
pi_46072038
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef honderd het volgende:

Nee, als je die überhaupt hebt loop je de McDonalds gewoon voorbij.

Nee, serieus, iedereen moet gewoon eten wat ze lekker vinden, en gezien de populariteit van de Mac zijn er genoeg mensen die het allemaal prima smaakt.
Persoonlijk vind ik het smakeloos nep-eten. Geen smaak, geen structuur, fabriekseten in de ergste zin van het woord. Fastfood kan echt beter dan dat, zèlfs als het in massa gefabriceerd wordt.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_46072333
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:18 schreef Pinball het volgende:

[..]

Nee, als je die überhaupt hebt loop je de McDonalds gewoon voorbij.

Nee, serieus, iedereen moet gewoon eten wat ze lekker vinden, en gezien de populariteit van de Mac zijn er genoeg mensen die het allemaal prima smaakt.
Persoonlijk vind ik het smakeloos nep-eten. Geen smaak, geen structuur, fabriekseten in de ergste zin van het woord. Fastfood kan echt beter dan dat, zèlfs als het in massa gefabriceerd wordt.
Als ik ´s avonds honger heb, dan kar ik hem even snel door de McDrive heen, ideaal. Daarnaast gebruik je het hooguit als ontbijt, als je de vorige avond bent wezen stappen oid. Je moet het niet zien als een volwaardig restaurant die je avondeten kan vervangen,
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:54:15 #271
242 Pinball
Electric Monk
pi_46073176
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:27 schreef honderd het volgende:
Als ik ´s avonds honger heb, dan kar ik hem even snel door de McDrive heen, ideaal.
<..>
Je moet het niet zien als een volwaardig restaurant die je avondeten kan vervangen,
Nogal tegenstrijdig dit. Of eet je normaal avondeten èn een McAfval? Dan zal je wel een grote jongen zijn ondertussen.

Maar hé, als jij zelf al vindt dat je geen echt eten waard bent, wie ben ik dan om je tegen te spreken?
Smakelijk.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_46073494
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:54 schreef Pinball het volgende:

[..]

Nogal tegenstrijdig dit. Of eet je normaal avondeten èn een McAfval? Dan zal je wel een grote jongen zijn ondertussen.

Maar hé, als jij zelf al vindt dat je geen echt eten waard bent, wie ben ik dan om je tegen te spreken?
Smakelijk.
Ik eet ´s avonds altijd goed, vlees, groente en aardappelen of ga na een echt retaurant. Als het bijvoorbeeld 0:00 is, en ben bij vrienden beetje aan bier drinken of wat dan ok, rijdt één van ons er na toe om eten te halen. Ideaal.

En een grote jongen ben ik niet, althans niet in de zin van dik, sommige mensen bewegen meer dan genoeg om hier geen last van te hebben.
pi_46074485
Meestal cheeseburger + big mac
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 7 februari 2007 @ 14:57:14 #274
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_46075029
Mckroket
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:09:05 #275
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_46079235
Waarom zeiken sommige van jullie over dat er geen smaak enzo is? Er zit genoeg smaak in die dingen man, soms zelfs teveel omdat er teveel gore kutsaus erop zit

ik werk nu zaterdags bij de mac en dan maak ik mijn eigen broodje, soms met kip en vlees tegelijk en een paar nuggets ertussen en veel sla uien augurken en kaas maar nooit die poepsaus
omdat ik het gratis eet is het lekker, dat ook ja

ik eet dus 1 keer per week bij de mac
And all the things you do with it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')