Ik neem altijd:quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:27 schreef Puck1 het volgende:
en wie heeft de nieuwe burger al geproeft?
Daar betaal je dan ook gelijk 3x zoveel voorquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Uhuh. Vast. Wel eens van Bram Ladage gehoord? Dan mogen die aardappelstaafjes bij de Mac geeneens meer patat heten hoor.
Nee. Het is een deceptie, na twee happen heb je er genoeg van.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:53 schreef __Saviour__ het volgende:
is die fundue burger lekker die nu in reclame's te zien is?
Teveel kaassmaak ofzo, het broodje is niet tof of het vlees niet?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:18 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee. Het is een deceptie, na twee happen heb je er genoeg van.
Niet geproefd maar er zit volgens mij een overkill aan kaas op. Vind al die winterburgers eigenlijk smerig uitzien met al die kaassaus.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:53 schreef __Saviour__ het volgende:
is die fundue burger lekker die nu in reclame's te zien is?
Al die mensen (niet alleen jij) die hier op de MacDonalds lopen te zeiken, raak je soms je trots kwijt als je daar eet ozo?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:25 schreef LordNemesis het volgende:
Gore zooi daar...
Als ik al iets moet eten bij die ballentent (en dat gebeurt hooguit 2 keer per jaar gelukkig), dan iets met kip.
Tis gewoon niet lekker.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef honderd het volgende:
[..]
Al die mensen (niet alleen jij) die hier op de MacDonalds lopen te zeiken, raak je soms je trots kwijt als je daar eet ozo?
Idd. Ik ben geen milieu-activist, verre van, maar die plofkippen industrie vind ik wel zo'n walgelijk decadent verschijnsel, bah. Te ziek voor woorden. Als ik weet dat een fabrikant/bedrijf/etc daar aan mee werkt, kom ik er gewoon niet meer.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ten tweede kom ik er uit principe liever niet.
niet alleen dat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Ik ben geen milieu-activist, verre van, maar die plofkippen industrie vind ik wel zo'n walgelijk decadent verschijnsel, bah. Te ziek voor woorden. Als ik weet dat een fabrikant/bedrijf/etc daar aan mee werkt, kom ik er gewoon niet meer.
Nee, als je die überhaupt hebt loop je de McDonalds gewoon voorbij.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef honderd het volgende:
Al die mensen (niet alleen jij) die hier op de MacDonalds lopen te zeiken, raak je soms je trots kwijt als je daar eet ozo?
Als ik ´s avonds honger heb, dan kar ik hem even snel door de McDrive heen, ideaal. Daarnaast gebruik je het hooguit als ontbijt, als je de vorige avond bent wezen stappen oid. Je moet het niet zien als een volwaardig restaurant die je avondeten kan vervangen,quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, als je die überhaupt hebt loop je de McDonalds gewoon voorbij.
Nee, serieus, iedereen moet gewoon eten wat ze lekker vinden, en gezien de populariteit van de Mac zijn er genoeg mensen die het allemaal prima smaakt.![]()
Persoonlijk vind ik het smakeloos nep-eten. Geen smaak, geen structuur, fabriekseten in de ergste zin van het woord. Fastfood kan echt beter dan dat, zèlfs als het in massa gefabriceerd wordt.
Nogal tegenstrijdig dit. Of eet je normaal avondeten èn een McAfval? Dan zal je wel een grote jongen zijn ondertussen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:27 schreef honderd het volgende:
Als ik ´s avonds honger heb, dan kar ik hem even snel door de McDrive heen, ideaal.
<..>
Je moet het niet zien als een volwaardig restaurant die je avondeten kan vervangen,
Ik eet ´s avonds altijd goed, vlees, groente en aardappelen of ga na een echt retaurant. Als het bijvoorbeeld 0:00 is, en ben bij vrienden beetje aan bier drinken of wat dan ok, rijdt één van ons er na toe om eten te halen. Ideaal.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nogal tegenstrijdig dit. Of eet je normaal avondeten èn een McAfval? Dan zal je wel een grote jongen zijn ondertussen.
Maar hé, als jij zelf al vindt dat je geen echt eten waard bent, wie ben ik dan om je tegen te spreken?
Smakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |