Uhuh. Vast. Wel eens van Bram Ladage gehoord? Dan mogen die aardappelstaafjes bij de Mac geeneens meer patat heten hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:34 schreef Emu het volgende:
Mac Donalds is trouwens niet smeriger dan andere fastfood of de patatkraam hoor![]()
Nou, ik ben vorig jaar in de VS wel bij 10 van die ketens geweest, maar de Mac was nog steeds mn favoriet. Dankzij de double cheeseburger voor 1$. Dat wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Uhuh. Vast. Wel eens van Bram Ladage gehoord? Dan mogen die aardappelstaafjes bij de Mac geeneens meer patat heten hoor.
Zou ik toch maar eens naar Wendy's of Jack in the box gaan... of Arby's...das heel wat beter dan de macquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou, ik ben vorig jaar in de VS wel bij 10 van die ketens geweest, maar de Mac was nog steeds mn favoriet. Dankzij de double cheeseburger voor 1$. Dat wel.
Zo geweldig was Jack in the box ook weer niet. Viel eigenlijk zwaar tegen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zou ik toch maar eens naar Wendy's of Jack in the box gaan... of Arby's...das heel wat beter dan de mac
Wel eens in Vegas geweest?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:42 schreef Jarno het volgende:
Verrassend. Ben je in Amerika, waar het in de grote steden wemelt van de etnische restaurantjes en waar ze de meest geweldige diners hebben, en dan nog kom je niet voorbij die grote gele M.
Bizar.
Het ging er niet om wat er geweldig was het ging er bij mij om, jou te laten zien dat er wel meer fast-food ketens minder slecht zijn dan mac-donaldsquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zo geweldig was Jack in the box ook weer niet. Viel eigenlijk zwaar tegen.
Nope. Waarom?quote:
Omdat we daar weinig van zulke restaurantjes hebben gevonden.quote:
En Vegas = heel Amerika?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Valt het waarschijnlijk een beetje tegen met die goede restaurantjes
Salade mwet crispy chickenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Omdat we daar weinig van zulke restaurantjes hebben gevonden.
In SF bijvoorbeeld kun je erg leuk eten, maar in Vegas werd dat al vaak de Mac.
Ja, daar kun je heerlijk eten. Maar ik heb geen zin om 100$ voor een maaltijd te betalen in het Belaggio.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
En Vegas = heel Amerika?
Daarnaast, je maakt mij niet wijs dat er in al die megahotels geen fatsoenlijk restaurant te vinden is. Waar je vaak gewoon ook als niet gast mag en kunt eten.
daar was ik nou dus ook al benieuwd naarquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:53 schreef __Saviour__ het volgende:
is die fundue burger lekker die nu in reclame's te zien is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |