Ik ben bang van wel, al hoop ik dat Melica er uit moet vanavond. Ze is mij te slijmerig bezig de afgelopen week.quote:Op maandag 25 september 2006 12:56 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk voor Jeroen(reactie op TT)
Vind ik ook, maar de polls wijzen helaas overduidelijk uit dat Jeroen ws. weg moet gaanquote:Op maandag 25 september 2006 13:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, al hoop ik dat Melica er uit moet vanavond. Ze is mij te slijmerig bezig de afgelopen week.
Milica is behoorlijk blond maar vergeleken met Jeroen nog een raketgeleerdequote:Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef T-lex het volgende:
Jeroen mag van mij wel weg.....Milica moet nog ff blijven.
En dan nog wat meer drank erin!Ze was wel leuk gisteren...
![]()
heb jij de oproep van day gezien?? staat in de vorige COSquote:Op maandag 25 september 2006 13:10 schreef n1ek het volgende:
Die Rik gooit altijd met een hoop humor wel de waarheid boven tafel. Veel van wat hij zegt slaat ergens opafgelopen nacht weer rot gelachen
Je kunt het ze toch niet kwalijk nemen dat ze nog liggen te maffen, BB heeft immer geen wekker gezet voor ze.quote:Op maandag 25 september 2006 13:01 schreef Verida het volgende:
volgens milica is het een uurtje of 10, half 11.
Het is goddomme 1 uur en de halve bubs ligt nog te meuren. degene die op zijn lopen te klagen dat ze zo rot geslapen hebben en Janine is weer zoooooo trots dat zij als eerste op was en het brood is gaan maken, Janine is ook net een uurtje op.
helpt toch nietquote:Op maandag 25 september 2006 13:13 schreef BONG4002 het volgende:
En daar kraait dan eindelijk de haan
Wel als BB straks omroept dat de batterijen moeten worden gewisseld, dan staan ze zo naast hun bedquote:
ja ik wil best wat typen maar dat wordt zon lang verhaal, ik denk dat anderen er beter in zijnquote:Op maandag 25 september 2006 13:11 schreef Verida het volgende:
[..]
heb jij de oproep van day gezien?? staat in de vorige COS
alle beetjes helpen denk ik, doe je toch een stukje,quote:Op maandag 25 september 2006 13:14 schreef n1ek het volgende:
[..]
ja ik wil best wat typen maar dat wordt zon lang verhaal, ik denk dat anderen er beter in zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |