Hoi, ik ben Pool en ik zit op de UvT.quote:Op maandag 25 september 2006 12:46 schreef Camplo het volgende:
Staan er 2 van die rugzak ramp polen op de UVT 20 mins de rij bezet te houden omdat ze geen engels spreken.... WTF doe je op een universiteit als je nog niet eens Engels spreekt in woord en geschrift.
En die doos bij de Centrale Studenten Balie mag ook eens snel ander werk zoeken.
Brief sturen waarin ze mij vragen persoonlijk uit te schrijven. En dan doodleuk vertellen dat dat niet hoefde toen ik er eenmaal stond...
Bureaucratische kutzooi![]()
Omfgquote:Op maandag 25 september 2006 12:48 schreef Pool het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Pool en ik zit op de UvT.![]()
(ik ben verder niet Pools, maar dat terzijde)
Klopt zeker jah, en altijd moet alles maar blijken uit vage lulverhaaltjes in debiele brieven die ze je sturen...quote:Op maandag 25 september 2006 12:55 schreef Pool het volgende:
Die lui achter de CSB mogen inderdaad wel eens een cursus sneller werken, beter communiceren en flexibiliteit gaan volgen. Ook als je Nederlands praat, ben je al snel 20 minuten bezig om daar iets gedaan te krijgen.![]()
Hij zit waarschijnlijk ook niet op de UvTquote:
Engels Spreken in woord en geschrift dat kun je imho van niemand verwachten, laat staan van een Poolquote:WTF doe je op een universiteit als je nog niet eens Engels spreekt in woord en geschrift.
quote:Op maandag 25 september 2006 12:48 schreef Pool het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Pool en ik zit op de UvT.![]()
(ik ben verder niet Pools, maar dat terzijde)
Wat ik eerst studeerde zeg ik nietquote:Op maandag 25 september 2006 15:35 schreef Brunette het volgende:
Gehehe wat studeer jij op de uvt?
ik zit daar ook en heb daar nooit last van.
Nu je het zegt, het wordt tijd dat ik mijn uvt kaart eens ga ophalen, want die ligt daar maar te stoffen.
Trouwens Polen zijn erg![]()
Laat me raden: vrijetijdswetenschappenquote:Op maandag 25 september 2006 19:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat ik eerst studeerde zeg ik niet
Vorig jaar studeerde ik Sociale & Organisatie wetenschappen.
Rete saai dat zeg ik alvast![]()
Je mag mijn UvT kaart nog wel hebben, zit nog zo'n mooie chip op die bij de nieuwe niet zat![]()
Informatiekunde....quote:Op maandag 25 september 2006 19:10 schreef Brunette het volgende:
[..]
Laat me raden: vrijetijdswetenschappen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |