Dat is erg ruim, meestal heb je bij een sociaal plan de garantie van pak um beet een jaar of 5 ~ 6 mocht je in de nieuwe omgeving niet passen. (laten we zeggen dat ik ervaringsdeskundige ben)quote:Op maandag 25 september 2006 19:01 schreef NiTiN het volgende:
Kom op zeg, net op het nieuws:
Directie RET: "We bieden ze baangarantie tot 2012, tot 2020 kan men nog bij ons terecht als het elders niet loopt qua werk." (best ruim lijkt mij zo)
dat dan ook weer nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:31 schreef SevenWonders het volgende:
Ik zeg:
Al die gasten in een paar trams douwen, de Erasmusbrug open zetten en gas geven met die trams...
Nee, bedoel het ook niet aux serieux, maar wel dat ik er vorige week stevig van baalde dat ik een teringeind naar Schiedam Centrum moest lopen...quote:
vanaf waar?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:50 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nee, bedoel het ook niet aux serieux, maar wel dat ik er vorige week stevig van baalde dat ik een teringeind naar Schiedam Centrum moest lopen...
Precies. Gewoon stakingen voortaan beschouwen als werkweigering. Ontsla er maar een paar uit random.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:14 schreef J_CDA het volgende:
Allemaal de straat opschoppen. Zet maar een paar Polen achter die hendel van de metro. Iedere mongool kan dat werk doen.
Overigens moeten alle deelnemers van de staking twee maanden onthouden worden van hun salaris. Durven ze daarna nog een keer hun werk te weigeren in de 'proefperiode', dan komt er een maand extra bij.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:31 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
Precies. Gewoon stakingen voortaan beschouwen als werkweigering. Ontsla er maar een paar uit random.
Kijken of ze in de toekomst nog willen staken...
Eens...RET isquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:06 schreef ChicoChica het volgende:
Verwende paupers moet gewoon eens werken voor hun geld.
Terecht dat de directie hun poot stijf houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |