Ze staken met onderbuikgevoelens, ze zijn bang voor de toekomst.quote:Op maandag 25 september 2006 11:25 schreef Lucille het volgende:
Ze staken vanwege de komende privatisering.
Gelul, voor dit soort constructies heb je een sociaal plan en de wet man volgt werk. Connexxion heeft de chauffeurs gewoon nodig om de dienstregeling te waarborgen. Wat WEL anders wordt dat je in de private sector niet zomaar je loonsverhoging krijgt als je er met de pet naar gooit. In de publieke (ambtenaren) wereld is dat 'normaal' of je nu wel of niet je best doet, maakt niet uit je periodiekje krijg je wel.quote:Op maandag 25 september 2006 11:41 schreef THA-PIETERT het volgende:
de rotterdamse elektrische tram
of gewoon rot en traag
mrja te begrijpen dat ze staken... als je baan op de tocht staat
Je had ook gewoon een dagje langer bij je vriendin kunnen blijvenquote:Op maandag 25 september 2006 11:36 schreef superhaagie het volgende:
ja G#verdomme...
Nu moest ik gisteravond bij me vriendin weg ipv vandaag... omdat ik anders niet thuis kan komen..
En om het maar niet over die KUT NS te hebben die door heel het godganse land met werkzaamheden bezig is en je 3 kwartier langer laat reizen!
Haha ik ook, dus ik zit er niet mee.quote:Op maandag 25 september 2006 11:31 schreef B_BOY het volgende:
ik heb van ze een dagje vrij gekregen ofnouja meer genomen.
Nee dat had niet gekuntquote:Op maandag 25 september 2006 11:46 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een dagje langer bij je vriendin kunnen blijven
Wat is er mis met de fiets.quote:Op maandag 25 september 2006 11:50 schreef renz0r het volgende:
Kon dus niet naar school door die staking, lekker uit kunnen slapen
Je bent niet aan het sparen voor je oude dag maar je werkt voor de mensen die NU met pensioen zijn. De hervorming rond het pensioen stelsel zal iedereen op een op andere manier wat moeten inleveren. Zo ben ik mijn eindloon al kwijt geraakt voor een middenloon oplossing, tis hard, tis lullig maar niet anders.quote:Op maandag 25 september 2006 12:06 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Toch vind ik het wel logisch dat ze staken. Als je al jaren aan het sparen bent voor je oude dag, met pensioen wil gaan op je 60e en dat komt op de tocht te staan door die privatisering (andere arbeidsvoorwaarden e.d.) zou ik ook zenuwachtig worden.
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof. Later als je groot bent zul je erachter komen dat school en/of werk niet alijd om de hoek is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |