Vergeet niet het pauzenummer er even bij te vermeldenquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, die airco bleef klote. Al de hele week hebben we daar gezeik mee.
De één-na-laatste docu was een killer. Langdradig en een niet interessant onderwerp. Onbegrijpelijk dat die zo hoog staat in de top van de publieksprijs. Een soort gypsy-superband op toer en elk lid wordt eruit gelicht om vervolgens optredens te zien in alle mogelijke combinaties van de bandleden. Geloof dat ik een Macedonische dame zes keer hetzelfde klaaglied heb horen schreeuwen. Niet wat je wil zien zo rond het ochtendgloren. Tijdens die film vielen ook de meeste uitvallers van de marathon te onderkennen.
Die twee bezopen idioten had ik al genoemd. Maar ik geloof niet dat veel mensen daardoor vertrokken.quote:Op zondag 3 december 2006 16:35 schreef Ripley het volgende:
Vergeet niet het pauzenummer er even bij te vermelden
zei ik tochquote:Op zondag 3 december 2006 19:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die twee bezopen idioten had ik al genoemd. Maar ik geloof niet dat veel mensen daardoor vertrokken.
Gisteravond op de valreep nog wel een docu gezien die me wel interessant leek:Hacking Democracy
Amerikaanse documentaire (Britse regisseur, dat wel) over een oma die toevallig op het internet achter de broncodes van de stemmachines komt en gaandeweg de boel leert te hacken. Leuk gegeven, helaas was de docu echt voor het Amerikaanse publiek gemaakt. Zo'n vreselijke voiceover aan het begin met alleen een wapperende vlag in beeld. Net het gevoel dat je naar de trailer van één of andere actiefilm zit te kijken. Vervolgens de hele tijd 'toepasselijke' muziek. Zo'n soft rock nummer met als refrein the promised land of broken promises. Vreselijk.
Ik heb de hele middag met m'n neefjes moeten spelen en ik ben dus bekaf. En duizelig. Ik kom er straks dus aan.quote:Op zondag 3 december 2006 20:50 schreef Aoristus het volgende:
zei ik toch
Gaan jullie straks naar het slot slotfeest?
Lol, ik heb vanmiddag nog wat posters opgehaald, mijn fietsband net geplakt en die is zojuist weer leeggelopen. ben ook wel afgepeigerd. Tot zo, 23.00 ofzoquote:Op zondag 3 december 2006 20:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag met m'n neefjes moeten spelen en ik ben dus bekaf. En duizelig. Ik kom er straks dus aan.
Ik ga wat eerder heen. Even kort hallo zeggen. Een drankje of twee naar binnen werken en er weer vandoor. Misschien zie ik je nog.quote:Op zondag 3 december 2006 21:01 schreef Aoristus het volgende:
Lol, ik heb vanmiddag nog wat posters opgehaald, mijn fietsband net geplakt en die is zojuist weer leeggelopen. ben ook wel afgepeigerd. Tot zo, 23.00 ofzo
okee.quote:Op zondag 3 december 2006 21:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ga wat eerder heen. Even kort hallo zeggen. Een drankje of twee naar binnen werken en er weer vandoor. Misschien zie ik je nog.
grappig. Ik ken alleen de laatste en die was hilarisch! Zulk soort mensen heb je zat hoorquote:Op maandag 4 december 2006 12:06 schreef Hik het volgende:
Echt genoten gisteren!
Zowaar om 10 uur aangetreden, ondanks Sinterklaas en late verjaardag de avond ervoor. "The best of" had de volgende films"
Tender's heart, wild wild beach
De favo van lief. Maar wat een ellende....
Het bleek de makers onmogelijk nuchtere mensen voor de lens te krijgen in dit Russiche vakantieplaatsje. Zo wordt het een soort "vakantieman", maar dan met nóg dommere en lelijker mensen, nog meer ellende, meer diepgang en een zeer treurige kameel.
Mooi, maar wel iets te lang.
Enemies of happyness
Indrukwekkend portret, vooral qua inhoud erg mooi. Ook mooi gefilmd, maar érg professioneel (glad?) en daarom wellicht wat afstandelijker. De hoofdpersoon is echter zeer indrukwekkend, hoe ze met mensen praat en hoe ze luistert. Vrouw met ballen in burka.
We are together
Mooi mooi mooi. Ja tearjerker, ja arme kindjes, ja in mijn straatje, maar who cares als je zo het gevoel hebt mee te lopen met de docu? Kinderen blijven spelen met de camera en worden niet eens omhooggevallen kutlui. Halverwege een grote tijds- en schijnbaar ook stijlsprong. Was dit waar de filmmaker ineens véél meer geld kreeg?![]()
Hoe dan ook: Genieten. En gelijk de CD gekocht natuurlijk (waarom werd deze eigenlijk niet ter plaatse verkocht?)
My eyes
Niet gezien. Er moest echt even gegeten worden... en wat waren die pauzes kort en die rijen lang!
A lesson of Belorussian
Mooi, vooral door het onderwerp. Soort Thea Beckman boek in Wit-Rusland. Bleef bij mij wel wat minder hangen dan de anderen.
The monastery, mr. Vig and the nun
Er is al zoveel over gezegd...![]()
Hilarisch en sneu tegelijk. Prachtige vragen van de maakster en een karakter waar je niet meer vanaf komt... Waar vind je zo iemand?!
Volgend jaar weer!
Kan iemand bevestigen dat het dan in Utrecht plaatsvindt?
Tot hoe laat heb je het gemaakt?quote:Op maandag 4 december 2006 14:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Slopend, zo'n IDFA. Waarom ben ik niet gewoon naar huis gegaan gisteravond zoals ik van plan was? Nee hoor, ik moest weer zo nodig een dansvloer oplopen.
Ow, heb je je beruchte moves weer laten zien?quote:Op maandag 4 december 2006 14:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Slopend, zo'n IDFA. Waarom ben ik niet gewoon naar huis gegaan gisteravond zoals ik van plan was? Nee hoor, ik moest weer zo nodig een dansvloer oplopen.
Uur of één. Dat lijkt vroeg, maar gezien het totale verloop van het weekend net iets te veel van het goede.quote:Op maandag 4 december 2006 14:16 schreef Aoristus het volgende:
Tot hoe laat heb je het gemaakt?
Huilie, jij hebt zaterdag nog geslapenquote:Op maandag 4 december 2006 14:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uur of één. Dat lijkt vroeg, maar gezien het totale verloop van het weekend net iets te veel van het goede.
Befaamde moves zoals een andere dame in dit topic kan bevestigen!quote:Op maandag 4 december 2006 14:16 schreef Ripley het volgende:
Ow, heb je je beruchte moves weer laten zien?
killer !quote:Op maandag 4 december 2006 14:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uur of één. Dat lijkt vroeg, maar gezien het totale verloop van het weekend net iets te veel van het goede.
Zaterdagnacht nog een docu gezien en rond een uur of drie m'n bed ingedoken. En de volgende dag met m'n twee kleine neefjes de hele middag lopen ravotten.quote:
Yeah baby!quote:Op maandag 4 december 2006 14:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Befaamde moves zoals een andere dame in dit topic kan bevestigen!
Kijk, dat bedoel ik.quote:
wat staat er op? AKA Tommy Chong hoop ik? 5 days? Waren wij terroristen?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef Hik het volgende:
By the way: ik heb voor Sinterklaas een box gekregen met "The best of IDFA 2005".
Klopt, het geraamte blijft staan, misschien is dat wel alleen de gevel, maar alles daarin wordt gesloopt. De Cinerama wordt een 5 etage hoog gebouw, heb ik begrepen.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:40 schreef California het volgende:
Cinerama gaat inderdaad totaal gesloopt worden (don't get me started), maar ik dacht dat ze City alleen gingen renoveren? En ook pas over een hele tijd. Wordt daar nu al aan begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |