abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:37:52 #176
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44089621

Ik ben ook moe, cut me some slack
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zondag 3 december 2006 @ 16:35:33 #177
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_44106861
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 19:51 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Nee, die airco bleef klote. Al de hele week hebben we daar gezeik mee.

De één-na-laatste docu was een killer. Langdradig en een niet interessant onderwerp. Onbegrijpelijk dat die zo hoog staat in de top van de publieksprijs. Een soort gypsy-superband op toer en elk lid wordt eruit gelicht om vervolgens optredens te zien in alle mogelijke combinaties van de bandleden. Geloof dat ik een Macedonische dame zes keer hetzelfde klaaglied heb horen schreeuwen. Niet wat je wil zien zo rond het ochtendgloren. Tijdens die film vielen ook de meeste uitvallers van de marathon te onderkennen.
Vergeet niet het pauzenummer er even bij te vermelden
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Moderator zondag 3 december 2006 @ 19:29:04 #178
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_44111196
quote:
Op zondag 3 december 2006 16:35 schreef Ripley het volgende:
Vergeet niet het pauzenummer er even bij te vermelden
Die twee bezopen idioten had ik al genoemd. Maar ik geloof niet dat veel mensen daardoor vertrokken.

Gisteravond op de valreep nog wel een docu gezien die me wel interessant leek:

• Hacking Democracy

Amerikaanse documentaire (Britse regisseur, dat wel) over een oma die toevallig op het internet achter de broncodes van de stemmachines komt en gaandeweg de boel leert te hacken. Leuk gegeven, helaas was de docu echt voor het Amerikaanse publiek gemaakt. Zo'n vreselijke voiceover aan het begin met alleen een wapperende vlag in beeld. Net het gevoel dat je naar de trailer van één of andere actiefilm zit te kijken. Vervolgens de hele tijd 'toepasselijke' muziek. Zo'n soft rock nummer met als refrein the promised land of broken promises. Vreselijk.
  • Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      zondag 3 december 2006 @ 20:50:23 #179
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44113490
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 19:29 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Die twee bezopen idioten had ik al genoemd. Maar ik geloof niet dat veel mensen daardoor vertrokken.

Gisteravond op de valreep nog wel een docu gezien die me wel interessant leek:

• Hacking Democracy

Amerikaanse documentaire (Britse regisseur, dat wel) over een oma die toevallig op het internet achter de broncodes van de stemmachines komt en gaandeweg de boel leert te hacken. Leuk gegeven, helaas was de docu echt voor het Amerikaanse publiek gemaakt. Zo'n vreselijke voiceover aan het begin met alleen een wapperende vlag in beeld. Net het gevoel dat je naar de trailer van één of andere actiefilm zit te kijken. Vervolgens de hele tijd 'toepasselijke' muziek. Zo'n soft rock nummer met als refrein the promised land of broken promises. Vreselijk.
  • zei ik toch
    Gaan jullie straks naar het slot slotfeest?
      Moderator zondag 3 december 2006 @ 20:57:52 #180
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_44113720
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 20:50 schreef Aoristus het volgende:
    zei ik toch
    Gaan jullie straks naar het slot slotfeest?
    Ik heb de hele middag met m'n neefjes moeten spelen en ik ben dus bekaf. En duizelig. Ik kom er straks dus aan.
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      zondag 3 december 2006 @ 21:01:05 #181
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44113820
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 20:57 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ik heb de hele middag met m'n neefjes moeten spelen en ik ben dus bekaf. En duizelig. Ik kom er straks dus aan.
    Lol, ik heb vanmiddag nog wat posters opgehaald, mijn fietsband net geplakt en die is zojuist weer leeggelopen. ben ook wel afgepeigerd. Tot zo, 23.00 ofzo
      Moderator zondag 3 december 2006 @ 21:08:04 #182
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_44114069
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 21:01 schreef Aoristus het volgende:
    Lol, ik heb vanmiddag nog wat posters opgehaald, mijn fietsband net geplakt en die is zojuist weer leeggelopen. ben ook wel afgepeigerd. Tot zo, 23.00 ofzo
    Ik ga wat eerder heen. Even kort hallo zeggen. Een drankje of twee naar binnen werken en er weer vandoor. Misschien zie ik je nog.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      zondag 3 december 2006 @ 21:10:12 #183
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44114144
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 21:08 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ik ga wat eerder heen. Even kort hallo zeggen. Een drankje of twee naar binnen werken en er weer vandoor. Misschien zie ik je nog.
    okee.
      maandag 4 december 2006 @ 12:06:42 #184
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_44127453
    Echt genoten gisteren!
    Zowaar om 10 uur aangetreden, ondanks Sinterklaas en late verjaardag de avond ervoor. "The best of" had de volgende films"

Tender's heart, wild wild beach
    De favo van lief. Maar wat een ellende....
    Het bleek de makers onmogelijk nuchtere mensen voor de lens te krijgen in dit Russiche vakantieplaatsje. Zo wordt het een soort "vakantieman", maar dan met nóg dommere en lelijker mensen, nog meer ellende, meer diepgang en een zeer treurige kameel.
    Mooi, maar wel iets te lang.

Enemies of happyness
    Indrukwekkend portret, vooral qua inhoud erg mooi. Ook mooi gefilmd, maar érg professioneel (glad?) en daarom wellicht wat afstandelijker. De hoofdpersoon is echter zeer indrukwekkend, hoe ze met mensen praat en hoe ze luistert. Vrouw met ballen in burka.

We are together
    Mooi mooi mooi. Ja tearjerker, ja arme kindjes, ja in mijn straatje, maar who cares als je zo het gevoel hebt mee te lopen met de docu? Kinderen blijven spelen met de camera en worden niet eens omhooggevallen kutlui. Halverwege een grote tijds- en schijnbaar ook stijlsprong. Was dit waar de filmmaker ineens véél meer geld kreeg?
    Hoe dan ook: Genieten. En gelijk de CD gekocht natuurlijk (waarom werd deze eigenlijk niet ter plaatse verkocht?)

My eyes
    Niet gezien. Er moest echt even gegeten worden... en wat waren die pauzes kort en die rijen lang!

A lesson of Belorussian
    Mooi, vooral door het onderwerp. Soort Thea Beckman boek in Wit-Rusland. Bleef bij mij wel wat minder hangen dan de anderen.

The monastery, mr. Vig and the nun
    Er is al zoveel over gezegd...
    Hilarisch en sneu tegelijk. Prachtige vragen van de maakster en een karakter waar je niet meer vanaf komt... Waar vind je zo iemand?!

Volgend jaar weer!
    Kan iemand bevestigen dat het dan in Utrecht plaatsvindt?
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
      maandag 4 december 2006 @ 12:56:17 #185
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44128819
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 12:06 schreef Hik het volgende:
    Echt genoten gisteren!
    Zowaar om 10 uur aangetreden, ondanks Sinterklaas en late verjaardag de avond ervoor. "The best of" had de volgende films"

Tender's heart, wild wild beach
    De favo van lief. Maar wat een ellende....
    Het bleek de makers onmogelijk nuchtere mensen voor de lens te krijgen in dit Russiche vakantieplaatsje. Zo wordt het een soort "vakantieman", maar dan met nóg dommere en lelijker mensen, nog meer ellende, meer diepgang en een zeer treurige kameel.
    Mooi, maar wel iets te lang.

Enemies of happyness
    Indrukwekkend portret, vooral qua inhoud erg mooi. Ook mooi gefilmd, maar érg professioneel (glad?) en daarom wellicht wat afstandelijker. De hoofdpersoon is echter zeer indrukwekkend, hoe ze met mensen praat en hoe ze luistert. Vrouw met ballen in burka.

We are together
    Mooi mooi mooi. Ja tearjerker, ja arme kindjes, ja in mijn straatje, maar who cares als je zo het gevoel hebt mee te lopen met de docu? Kinderen blijven spelen met de camera en worden niet eens omhooggevallen kutlui. Halverwege een grote tijds- en schijnbaar ook stijlsprong. Was dit waar de filmmaker ineens véél meer geld kreeg?
    Hoe dan ook: Genieten. En gelijk de CD gekocht natuurlijk (waarom werd deze eigenlijk niet ter plaatse verkocht?)

My eyes
    Niet gezien. Er moest echt even gegeten worden... en wat waren die pauzes kort en die rijen lang!

A lesson of Belorussian
    Mooi, vooral door het onderwerp. Soort Thea Beckman boek in Wit-Rusland. Bleef bij mij wel wat minder hangen dan de anderen.

The monastery, mr. Vig and the nun
    Er is al zoveel over gezegd...
    Hilarisch en sneu tegelijk. Prachtige vragen van de maakster en een karakter waar je niet meer vanaf komt... Waar vind je zo iemand?!

Volgend jaar weer!
    Kan iemand bevestigen dat het dan in Utrecht plaatsvindt?
    grappig. Ik ken alleen de laatste en die was hilarisch! Zulk soort mensen heb je zat hoor

Volgens Derksen zou het waarschijnlijk verspreid worden over de stad. Een of andere net geinstalleerde pvda-drol van een wethouder vindt dat een goed idee. Het IDFA is van andere mening, zij zien liever dat het festival geconcentreerd blijft. Dat is ook de logischere verwachting, want als je van Pathé de Munt naar het Museumplein moet, dan kun je veel minder strak plannen. De chaos is dan niet te overzien.

Het wordt wel een uitdaging, want zowel de city bioscoop als de cinerama/calypso, gaan tegen de vlakte .
      Moderator maandag 4 december 2006 @ 14:14:47 #186
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_44131224
    Slopend, zo'n IDFA. Waarom ben ik niet gewoon naar huis gegaan gisteravond zoals ik van plan was? Nee hoor, ik moest weer zo nodig een dansvloer oplopen.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      maandag 4 december 2006 @ 14:16:38 #187
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44131270
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 14:14 schreef UIO_AMS het volgende:
    Slopend, zo'n IDFA. Waarom ben ik niet gewoon naar huis gegaan gisteravond zoals ik van plan was? Nee hoor, ik moest weer zo nodig een dansvloer oplopen.
    Tot hoe laat heb je het gemaakt?
      maandag 4 december 2006 @ 14:16:43 #188
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_44131273
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 14:14 schreef UIO_AMS het volgende:
    Ow, heb je je beruchte moves weer laten zien?
      Moderator maandag 4 december 2006 @ 14:18:04 #189
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_44131314
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 14:16 schreef Aoristus het volgende:
    Tot hoe laat heb je het gemaakt?
    Uur of één. Dat lijkt vroeg, maar gezien het totale verloop van het weekend net iets te veel van het goede.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      maandag 4 december 2006 @ 14:18:59 #190
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_44131336
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 14:18 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Uur of één. Dat lijkt vroeg, maar gezien het totale verloop van het weekend net iets te veel van het goede.
    Huilie, jij hebt zaterdag nog geslapen
      Moderator maandag 4 december 2006 @ 14:19:02 #191
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_44131339
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 14:16 schreef Ripley het volgende:
    Ow, heb je je beruchte moves weer laten zien?
    Befaamde moves zoals een andere dame in dit topic kan bevestigen!
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      maandag 4 december 2006 @ 14:19:44 #192
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44131361
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 14:18 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

killer !
      Moderator maandag 4 december 2006 @ 14:21:37 #193
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_44131407
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 14:18 schreef Ripley het volgende:
    Huilie, jij hebt zaterdag nog geslapen
    Zaterdagnacht nog een docu gezien en rond een uur of drie m'n bed ingedoken. En de volgende dag met m'n twee kleine neefjes de hele middag lopen ravotten.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      maandag 4 december 2006 @ 14:21:53 #194
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_44131414
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 14:19 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Befaamde moves zoals een andere dame in dit topic kan bevestigen!
    Yeah baby!
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
      Moderator maandag 4 december 2006 @ 14:24:44 #195
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_44131495
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 14:21 schreef Hik het volgende:
    Yeah baby!
    Kijk, dat bedoel ik.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      maandag 4 december 2006 @ 15:08:09 #196
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_44132897
    Waarom is er eigenlijk geen dans-smiley. In plaats van die suffe cheerleader...
    UIO, doe er wat aan!
      donderdag 7 december 2006 @ 13:53:11 #197
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44221954
    Ik had vandaag een afspraak in de City 1 omdat ik de orkestbak en de 4 generaties doeken wilde vastleggen voordat het gesloopt werd. Kom ik daar aan met een camera van een paar duizend euro, geleend van mijn buurman die er zijn brood mee verdient, mag je verdomme geeneens foto's schieten van iets dat afgebroken gaat worden Gelukkig mocht ik wel kijken en dat was wel bijzonder.
      donderdag 7 december 2006 @ 14:30:00 #198
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_44223056
    By the way: ik heb voor Sinterklaas een box gekregen met "The best of IDFA 2005".
      donderdag 7 december 2006 @ 14:40:25 #199
    30408 California
    Ondergewaardeerd mysterie.
    pi_44223457
    Cinerama gaat inderdaad totaal gesloopt worden (don't get me started), maar ik dacht dat ze City alleen gingen renoveren? En ook pas over een hele tijd. Wordt daar nu al aan begonnen?
    The short weekend begins with longing...
      donderdag 7 december 2006 @ 14:49:41 #200
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_44223840
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef Hik het volgende:
    By the way: ik heb voor Sinterklaas een box gekregen met "The best of IDFA 2005".
    wat staat er op? AKA Tommy Chong hoop ik? 5 days? Waren wij terroristen?
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 14:40 schreef California het volgende:
    Cinerama gaat inderdaad totaal gesloopt worden (don't get me started), maar ik dacht dat ze City alleen gingen renoveren? En ook pas over een hele tijd. Wordt daar nu al aan begonnen?
    Klopt, het geraamte blijft staan, misschien is dat wel alleen de gevel, maar alles daarin wordt gesloopt. De Cinerama wordt een 5 etage hoog gebouw, heb ik begrepen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')