quote:Op donderdag 30 november 2006 10:39 schreef marsterretje het volgende:
Nou, mijn laatste vrijwilliger dag, en dan is mijn IDFA over
En gegeten.quote:Inderdaad gezellig met UIO AMS gebabbeld!
Souvenirs moet ik nog zien, maar dat komt wel tijdens de marathon.quote:Mijn aanraders:
The monastry (Mr vig and the nun)
Souvenirs
Beiden staan bovenaan in de publiekprijs en dat is neit onverdiend. Beide prachtrige verhalen over bijzondere mensen.
Ik lees de mail ook net.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:50 schreef Aoristus het volgende:
vergeet niet dat 2 december het eindfeestje is he
Snap ik ook niet, maar heeft het schaduwfestival niet de Melkweg al geconfisqueerd?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik lees de mail ook net.
Ik snap alleen niet waarom ze dat feest zo ver weg van de IDFA-locaties houden.
Ik neem morgen het stokje van je overquote:Op donderdag 30 november 2006 10:39 schreef marsterretje het volgende:
Nou, mijn laatste vrijwilliger dag, en dan is mijn IDFA over
Inderdaad gezellig met UIO AMS gebabbeld!
Mijn aanraders:
The monastry (Mr vig and the nun)
Souvenirs
Beiden staan bovenaan in de publiekprijs en dat is neit onverdiend. Beide prachtrige verhalen over bijzondere mensen.
In de dagkrant staat altijd een top-20 van best gewaardeerde docu's. Die klopt meestal wel een beetjequote:Op donderdag 30 november 2006 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik neem morgen het stokje van je over
Iemand nog echte aanraders uit de top 20 btw?
Ik denk niet dat ik kan, mijn Engels vriendin is in NL, en je mag denk uik geen introducees meenemen...quote:Op donderdag 30 november 2006 11:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik lees de mail ook net.
Ik snap alleen niet waarom ze dat feest zo ver weg van de IDFA-locaties houden.
Het vrijwilligersfeest op zondag is toch leuker.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:32 schreef marsterretje het volgende:
Ik denk niet dat ik kan, mijn Engels vriendin is in NL, en je mag denk uik geen introducees meenemen...
De docu van Guayasamin over Cuba (Cuba, The Value Of Utopia) draait nog op vrijdagavond 20.15 uur en op zaterdag 13.15 uur.quote:Op maandag 13 november 2006 18:00 schreef Hik het volgende:
Heb kaartjes besteld voor "the best of... " (dank voor de tip UIO).
Echt heel leuk.
Wel een beetje jammer dat dat niet werkt met e-tickets. Je moet ze dus alsnog gewoon gaan afhalen.
Hmmmm... gaat niet meer lukken vanavond. En morgen vier ik sinterklaas.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De docu van Guayasamin over Cuba (Cuba, The Value Of Utopia) draait nog op vrijdagavond 20.15 uur en op zaterdag 13.15 uur.
Ah, the officials have arrived to tell us we have to move on.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:08 schreef Aoristus het volgende:
Gelukkig kwam UIO_AMS wel helpen om de discussie af te sluiten
Ik kan je alleen de tussenstand geven voor de publieksprijs: http://www.idfaaudienceaward.com/quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:32 schreef Hik het volgende:
Hmmmm... gaat niet meer lukken vanavond. En morgen vier ik sinterklaas.
Enig idee wat de beste vier worden? Ik ben heel benieuwd!
Zeker doen!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:47 schreef Aoristus het volgende:
ben gesloopt, ik ga wel proberen om vanavond the monastery te kijken
Ga je ook? Ik had je net gemist volgens UIO_AMS. Je stond bij de VPRO stand ofzo he?quote:
Ik heb al even gekeken naar de diverse competities. Heel cool, er staat echt niets tussen waarvan ik denk "nou nee". Het onderwerp van "We are together" (die nu no 1 publieksprijs staat) lijkt me heel mooi. * Zin in!quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik kan je alleen de tussenstand geven voor de publieksprijs: http://www.idfaaudienceaward.com/
Hoe het met de diverse competities staat, weet ik niet.
We hebben het gered, al ben ik nu wel aan het eind van mijn latijn. Ik heb een paar keer dicht tegen slapen aangezeten, maar het uiteindelijk toch gehaald. Ripley zat eventjes met de ogen dicht, maar uiteindelijk hebben we het ontbijt gehaald. Overigens kwamen rond 06.30 uur een stelletje bezopen eikels binnen die stennis begonnen te maken. Tien minuten later was de politie daar om ze mee te nemen. Althans één, de ander ging vrijwillig mee.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:49 schreef Aoristus het volgende:
Ik wens Ripley en Uio_ams veel sterkte voor de nacht. Ik ga nu even instorten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |