Ik vond hem veel te lang duren. De persoonlijke beslommeringen van het meisje hadden ze wel weg mogen laten. Dat gezeur over vriendjes vond ik redelijk overbodig en zonder zou de docu precies de juiste lengte hebben gegeven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:01 schreef Aoristus het volgende:
plan 'm in! Feet Unbound is de moeite waard
De film moest een beetje gedragen worden door emoties en leed. Ik denk dat ze het daarom heeft gedaan. Alleen een route en wat flarden van hoogbejaarden is waarschijnlijk te weinig.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vond hem veel te lang duren. De persoonlijke beslommeringen van het meisje hadden ze wel weg mogen laten. Dat gezeur over vriendjes vond ik redelijk overbodig en zonder zou de docu precies de juiste lengte hebben gegeven.
Ik vond de beelden van het landschap juist meer dan voldoende. Dan gaat zij daar opeens doorheen lopen mekkeren over haar eerste zoen en eerste seks met een vriendje die taxichauffeur was. En dat ze daarom verhuisd was omdat ze samen met hem de hele stad doorgereden was en overal dus herinneringen aantrof. Ik heb de regisseur al een aantal keer gezien en zal hem de volgende keer vragen waarom hij zoveel over haar in de film heeft gelaten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:51 schreef Aoristus het volgende:
De film moest een beetje gedragen worden door emoties en leed. Ik denk dat ze het daarom heeft gedaan. Alleen een route en wat flarden van hoogbejaarden is waarschijnlijk te weinig.
Je hebt het wel onthouden en zeg zelf, het was best een geinig kippetjequote:Op dinsdag 28 november 2006 10:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vond de beelden van het landschap juist meer dan voldoende. Dan gaat zij daar opeens doorheen lopen mekkeren over haar eerste zoen en eerste seks met een vriendje die taxichauffeur was. En dat ze daarom verhuisd was omdat ze samen met hem de hele stad doorgereden was en overal dus herinneringen aantrof. Ik heb de regisseur al een aantal keer gezien en zal hem de volgende keer vragen waarom hij zoveel over haar in de film heeft gelaten.
Ik heb in China gewoond en ik zou willen dat ik meer van dat soort meiden tegen was gekomen. Ze was bepaald niet onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:05 schreef Aoristus het volgende:
Je hebt het wel onthouden en zeg zelf, het was best een geinig kippetje![]()
Vanmiddag heb ik dienst. Waarschijnlijk zaal 4, maar dat ging gisteren ook fout. Stond daar opeens iemand anders. Liep ik een beetje verloren met m'n stroopwafels rond. Die heb ik uiteindelijk maar aan de dames van de gastenbalie gegeven.quote:Heb je nu nog diensten eigenlijk?
Nog niet, maar die draait woensdagmiddag in de Industry Screening gelijk met de Monastery en die laatste wil ik zien. Verder draait die alleen nog donderdagochtend om 10.45 uur.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:05 schreef Ripley het volgende:
Iemand naar Andrew Jenkins, room 355 (dacht dat dat de titel was iig), die docu over die jongen die een maand in een bejaardentehuis gaat wonen, geweest?
Ah, dan ga ik dan denk ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nog niet, maar die draait woensdagmiddag in de Industry Screening gelijk met de Monastery en die laatste wil ik zien. Verder draait die alleen nog donderdagochtend om 10.45 uur.
okee, thanks voor de stroopwafels. Ik zal je eerdaags eens vragen naar dat uitstapje naar Chinaquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb in China gewoond en ik zou willen dat ik meer van dat soort meiden tegen was gekomen. Ze was bepaald niet onaantrekkelijk.
[..]
Vanmiddag heb ik dienst. Waarschijnlijk zaal 4, maar dat ging gisteren ook fout. Stond daar opeens iemand anders. Liep ik een beetje verloren met m'n stroopwafels rond. Die heb ik uiteindelijk maar aan de dames van de gastenbalie gegeven.
Geen dank.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:47 schreef Aoristus het volgende:
okee, thanks voor de stroopwafels. Ik zal je eerdaags eens vragen naar dat uitstapje naar China
Was 't wat? The prisoner leek me ook wel okay, gaat over die kerel die ten onrechte in Abu Graib terecht kwam, toch?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Vandaag trouwens naast Aoristus ook nog marsterretje tegengekomen.
En op de weg naar huis Ripley en Heatwave. Drukke Fok! dag dus. Vandaag was ik host bij de City dus grote kans dat ik je gedag heb gezegd als je daar vandaag moest zijn. Heb daardoor wel maar 2 kortere documentaires kunnen zien.Theodore The prisoner, or: How I planned to kill Tony Blair
Ja, het persoonlijke verhaal van een man die ten onrechte 9 maanden werd vastgehouden door de Amerikanen. Bij het kijken had ik meer het gevoel dat hij deze docu heeft gemaakt als een soort verwerkingsproces dan iets anders. Natuurlijk wil hij wel de omstandigheden aan de kaak stellen, maar dat lijkt me nu dus niet het primaire doel. Zat verder goed in elkaar en duurde niet te lang. Net iets minder dan een uur.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:09 schreef Aoristus het volgende:
Was 't wat? The prisoner leek me ook wel okay, gaat over die kerel die ten onrechte in Abu Graib terecht kwam, toch?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, het persoonlijke verhaal van een man die ten onrechte 9 maanden werd vastgehouden door de Amerikanen. Bij het kijken had ik meer het gevoel dat hij deze docu heeft gemaakt als een soort verwerkingsproces dan iets anders. Natuurlijk wil hij wel de omstandigheden aan de kaak stellen, maar dat lijkt me nu dus niet het primaire doel. Zat verder goed in elkaar en duurde niet te lang. Net iets minder dan een uur.
Laat ik het zo zeggen, als ik hem niet had gezien zou ik daar niet wakker van liggen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:20 schreef Aoristus het volgende:
Ok, vond je het de moeite waard of viel het tegen?
Ik deel de mening van die jongen met die bril met dat rasta-achtige haar, de geijkte thema's komen te vaak terug. Die milieudocu's volg ik bijvoorbeeld al niet meer, omdat 9 van de 10 Amerikaans zijn en veel te lawaaierig, zonder een uitdieping van een onderdeel, dus muziekje, reporter, ramp, muziekje, reporter, ramp.. dat concept..
Het is druk, dus reserveren kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:55 schreef JelleS het volgende:
Hoe zit het met de drukte. Het is uiteindelijk toch de 30e geworden, maar is het nodig om te reserveren?
Is het in de traditie van de Nederlandse wederopbouwdocu's of ook met allerlei interviews?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:11 schreef Aoristus het volgende:
Tips zijn ook :
En el Hoyo ( in the pit) , gaat over de aanleg van een bovendekse lijn voor een snelweg. De werkomstandigheden zijn erbarmelijk en levensgevaarlijk, maar het is grappig om de arme arbeidersklasse als individu aan de gang te zien en elkaar op te zien peppen. De muziek is ook erg passend.
Nee, het speelt helemaal in Mexico-stad. De mannetjes worden allemaal gevolgd en ze geloven allemaal dat ze in de hel zijn belandtquote:Op donderdag 30 november 2006 00:14 schreef JelleS het volgende:
[..]
Is het in de traditie van de Nederlandse wederopbouwdocu's of ook met allerlei interviews?
Morgen op naar A'dam. Hopelijk zit niet alles vol. Telefonisch reserveren kon nie en werd maar geadviseerd om rond 9 uur bij de kassa te staan. Gaat mij wat te ver...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |