Ach gut... Tis wat anders dan op je derde aflevering een spoiler lezen, per ongeluk, die pas aan het eind van het seizoen duidelijk wordt (waar dhr MikeyMo in de eerdere seizoenen zo vreselijk irritant was...)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat je deed is net zoiets zeggen als 'als ik Jack was, zou ik de wereld redden'.
Misselijk word ik van zulke opmerkingen.
Hoe kan je mijn opmerking nou in godsnaam serieus nemen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ach gut... Tis wat anders dan op je derde aflevering een spoiler lezen, per ongeluk, die pas aan het eind van het seizoen duidelijk wordt (waar dhr MikeyMo in de eerdere seizoenen zo vreselijk irritant was...)
Nee, dan heb ik het nog netjes gelaten. Er werd gevraagd wat ik zou doen in zijn situatie, koppelde daar een teaser aan vast, maar het kan dan alsnog alle kanten zonder dat ik aangeef wat er dan is.
Veel plezier
Ik houd niet van PI's, dan ziet men meteen de ware gedachtenis achter je bericht.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Kijk, nu gebruik je tenminste een post-icon... Als je net 3 uur 24 achter je kiezen hebt dan neem je alles serieus....
Neej, jij bent 'anders'quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Niet dat ik mensen verrot scheld of zo.
Je kunt er ook heerlijk een scheve hak mee zetten...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik houd niet van PI's, dan ziet men meteen de ware gedachtenis achter je bericht.![]()
Als ik bijvoorbeeld iemand verrot zou schelden, zou ik hem eerst in de waan laten dat ik het ook echt meende, en pas naderhand een PI er in gooien.
Niet dat ik mensen verrot scheld of zo.
Sarcasme is een beledigende vorm van ironie, en de post van -Mo- was niet echt beledigend. Ergo ironie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je kunt er ook heerlijk een scheve hak mee zetten...
Tis trouwens geen ironie wat je ten toon stelt maar sarcasme
I'm scared for Scofieldquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:48 schreef MrManiak het volgende:
Wat is een leuke quote voor het eerstvolgende TT-tje?
Ik wil jack bauerquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:31 schreef Reinigung het volgende:
Bij live and cooking komen Gregory Itzin (President Charles Logan) en Jean Smart (Martha Logan) te gast. Nu te zien op rtl4.
Doen we!quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
You are not my enemy, your country is my enemy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |