Nee helemaal niets..staat ook niet op de factuur toen ik de reis heb betaald. Zal wel ergens in de voorwaarden weer staan. Maar weinig trek om 4 pagina's op lettertype Times grootte 8 ptn. te lezen.quote:Op maandag 25 september 2006 09:33 schreef Netsplitter het volgende:
Heb je daar niks van gehoort bij het reisbureau??
haha en dan mag je ook nog in turkije zelf 2x 10 euro betalen voor de aanvraag van je visum!quote:Op maandag 25 september 2006 09:19 schreef Razor21 het volgende:
Ga a.s. maandag richting Alanya. Netjes mijn reis geboek ALL IN voor 2 personen 1307 euro. (15dagen)
Afgelopen zaterdag tickets ontvangen , mag ik doodleuk nog even 2 x 15 euro toeslag op Schiphol betalen.![]()
![]()
Het is maar 30 euro, maar ik ga ervan uit dat als ik een reis boek dat alles erbij zit. Heb toch ook al 175 euro betaald aan brandstoftoeslag enz. per persoon.
Zo kan ik het ook lekker geld verdienen.![]()
Kenkerzooi...maar ja....ik zal toch moeten betalen.
Oja en die fietsenverhuur gaat ook niet door in mijn hotel![]()
I know I know....maar ja volgende week om deze tijd lag ik rollereinz11!!111quote:Op maandag 25 september 2006 10:14 schreef Maart85 het volgende:
[..]
haha en dan mag je ook nog in turkije zelf 2x 10 euro betalen voor de aanvraag van je visum!
hahahahhahahahahahahhahahahha roflcoptor!!!1einszweidrei!!111![]()
fijne vakantie.
Wat ik zag in die brief Holland International (Touroperator? Kan dat? Dacht namelijk dat ik met een Turkse Maatschappij vloog. Zal vanavond even kijkenquote:Op maandag 25 september 2006 10:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En met welke maatschappij vlieg je dan?
Succes met Onur Airquote:Op maandag 25 september 2006 11:03 schreef Razor21 het volgende:
Wat ik zag in die brief Holland International (Touroperator? Kan dat? Dacht namelijk dat ik met een Turkse Maatschappij vloog. Zal vanavond even kijken
Die kwamen nog negatief in beeld bij radarquote:Op maandag 25 september 2006 11:46 schreef jack4ya het volgende:
Lees dan de eerste reactie! Het is vast Corendon, dat was bij ons nl. ook Corendon!
Dat verbaast me niets; als de drie vluchten op een dag niet vol zitten, dan gooien ze alles op 1 vlucht. Vooral in het voor of na seizoen. Alleen de mensen die een veelvoud aan prijs voor een ochtend vlucht heen betalen en een terugvlucht 's avonds, zijn nogal de klos. Van je 3 volle dagen Istanbul blijft dan heel weinig over.quote:Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef Urvin het volgende:
[..]
Die kwamen nog negatief in beeld bij radar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |