Goyergracht-zuid 11a in Eemnesquote:Op maandag 25 september 2006 07:42 schreef calvobbes het volgende:
Wat was het adres?
dat is aan de kant van Laren toch? bij de golfbaan?quote:
en nu allemaal massaal bezwaar aanteken wegens verwachte Ethervervuilingquote:Op maandag 25 september 2006 08:31 schreef Perriwinkle het volgende:
Talpa heeft wel geld
![]()
- Goyergracht Zuid 11; intern wijzigen woning, gevelwijziging woning en dichtzetten overkapping, ingekomen d.d. 14 augustus 2006.
- Goyergracht Zuid 11; plaatsen tijdelijke huisvesting op het terrein, bouwen tijdelijke aanbouwen aan woonhuis, plaatsen tijdelijke serre op dak woonhuis en tijdelijk plaatsen van 2 lichtmasten, ingekomen d.d. 14 augustus 2006.
- Goyergracht Zuid 11, plaatsen tijdelijke kantoorunits, portierloge en serre.
Van wie ?quote:Op maandag 25 september 2006 11:41 schreef DJJoris het volgende:
hahaha dan ben je toch even de pineut, maar 1 troost, waarschijnlijk zit er wel een hoge nieuwjaarsfooi in
Geinig. Doe je mee, denk je er een leuk optrekje aan over te houden, en als je dan wint moet je de helft van de toko tegen de vlakte gooienquote:Op maandag 25 september 2006 08:31 schreef Perriwinkle het volgende:
Talpa heeft wel geld
![]()
- Goyergracht Zuid 11; intern wijzigen woning, gevelwijziging woning en dichtzetten overkapping, ingekomen d.d. 14 augustus 2006.
- Goyergracht Zuid 11; plaatsen tijdelijke huisvesting op het terrein, bouwen tijdelijke aanbouwen aan woonhuis, plaatsen tijdelijke serre op dak woonhuis en tijdelijk plaatsen van 2 lichtmasten, ingekomen d.d. 14 augustus 2006.
- Goyergracht Zuid 11, plaatsen tijdelijke kantoorunits, portierloge en serre.
Die helft zal wel bestaan uit portocabins e.d. waar onder andere regie en redactie ruimtes zijn ingericht...quote:Op maandag 25 september 2006 12:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Geinig. Doe je mee, denk je er een leuk optrekje aan over te houden, en als je dan wint moet je de helft van de toko tegen de vlakte gooien.
Nou, wees er maar trots opquote:Op maandag 25 september 2006 21:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ken iemand die met z'n aarsch in dat huis zit.
Wie niet?quote:Op maandag 25 september 2006 22:14 schreef arise het volgende:
Ik had hier over ook mijn muiltje gehouden ...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |