Eenschquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:35 schreef miss_sly het volgende:
Grappig is dat als ik deze titels allemaal weer op een rijtje zie staan, ik bij veel boeken weer denk: ow, dat was toch wel echt een geweldig boek, terwijl ik al heel lang niets van King gelezen had. Wordt dus weer tijd om te herlezen of nog ongelezen titels te gaan zoeken.
Slaapmeisjequote:
Hoe oud ben je en neuq je ook tijdens de zwangerschapstijd?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:29 schreef Slaapmeisje het volgende:miss_sly
Het gaat heel goed met mij! Ben op dit moment erg zwanger en geniet van elke dag. Nog even geen tijd om Stephen King boeken te herlezen, maar dat komt tijdens mijn zwangerschapsverlof in december wel
neequote:Op maandag 2 oktober 2006 14:20 schreef Byte_Me het volgende:
begint er vandaag weer een nieuwe ronde? (1 week)
Er was zondag al niet gestemdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik wilde een nieuwe ronde beginnen zodra er een dag niet gestemd zou zijn![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Neuken is juist extra lekker in de zwangerschapstijdEn ik ben zo oud als jij wil
![]()
En nu terug ontopic![]()
Geil hoor!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Neuken is juist extra lekker in de zwangerschapstijdEn ik ben zo oud als jij wil
![]()
En nu terug ontopic![]()
Isa is momenteel even afwezig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:17 schreef BlaineDeMono het volgende:
kick!
Is de lieftallige TS deze poll vergeten, nee toch zeker!?!![]()
Goed bezig, kippetje!quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Tweede ronde: Stephen King Tournament - 2e ronde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |