Ik zie geen ruzie hoor. Zegt genoeg over jezelf dat je dat denkt. Er is hier een discussie gaande en ik grijp in aangezien hier dingen gebeuren die niet op de manier horen te gaan zoals ze horen te gaan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:59 schreef Digi23 het volgende:
Nou het topic word al goed vervuilt.. fijn een admin die moelijk komt doen, zodat andere ook zullen reageeren. Hoe onstaan er discusie's en ruzie?! Toppie.. Een admin die weet hoe het moet![]()
Ik neem contact op met bepaalde persoonen en ga BUITEN fok verder. Datum gaat door maar WEL op een andere lokatie. Gooi maar op slot, ik ben hier echt klaar mee.
slotjes zetten is redelijk uit den boze.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:08 schreef Digi23 het volgende:
zeuren zijn ze snel in, maar slotje ho maar..
in jou ogen is het zeuren....quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:08 schreef Digi23 het volgende:
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:10 schreef Digi23 het volgende:
Dan had je me ook kunnen mailen of niet? Nu laat je iedereen mij aan kijken! Ik ben niet zo moelijk, maar wel pissig op de manier hoe je het hier brengt. Graag slotje..
digi23 ...adem door de neus in en door de mond uit....quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:10 schreef Digi23 het volgende:
Dan had je me ook kunnen mailen of niet? Nu laat je iedereen mij aan kijken! Ik ben niet zo moelijk, maar wel pissig op de manier hoe je het hier brengt. Graag slotje..
Laat hem maar open Digi , best een interessant vraagstuk , het wel of niet weigeren van modellen en de redenen waarom.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:10 schreef Digi23 het volgende:
Ik zou niet weten waarom er een slotje op moet. Er wordt hier iets aangeven door mij en vervolgens moet er maar een slotje op? Waarom dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:08 schreef Digi23 het volgende:
Jawelquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:13 schreef Digi23 het volgende:
Ik reageer niet meer vanaf nu.. (lezen ook niet meer)
Nou Nikky jij discussieerd hier ook niet echt , je legt ons gewoon jou wil op en verder nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom er een slotje op moet. Er wordt hier iets aangeven door mij en vervolgens moet er maar een slotje op? Waarom dan?
In plaats dat je na mijn eerste post meld "sorry dat wist ik niet" oid, dan was het klaar geweest. We hadden het daarna nog gewoon kunnen hebben over het waarom maar je was al zo blind van woede dat mijn posts je niets interesseede. Maar nee je moest er vol tegenin gaan. Lekker schoppen en va neje afbijten terwijl dit naar mijninziens helmaal niet had gehoeven. Jij ziet een ruzie, ik zie een discussie. Ik zie verwijten naar mij worden gemaakt door jou maar die zie ik andersom niet terug.
Ik begin je alleen wel erg vervelend te worden over "Admins dit en Admins dat en zeuren zijn ze snel in ect ect" Komt niet echt over als volwassen gedrag namelijk. En ik meende dat ik in FOT zat en niet in een kleuterforum.
ehh sorry dat ik dit even doorbreek maar het is niet zozeer een wilquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou Nikky jij discussieerd hier ook niet echt , je legt ons gewoon jou wil op en verder niet
Ik geef het op met jou. Werkelijk waar.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou Nikky jij discussieerd hier ook niet echt , je legt ons gewoon jou wil op en verder niet
Spreek je nu echt mij aan met jullie????quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik geef het op met jou. Werkelijk waar.
Het is niet mijn wil. Dit is het beleid op FOK! Is het nou werkelijk zo verschrikkelijk moeilijk? FOK! is geen openbare speelplek. Jullie zijn gasten op dit forum en wij bepalen het beleid en wat wel en niet kan op FOK!. En dit onderwerp wordt niet aangepast aangezien jullie iemand niet op een meet willen hebben omdat haar uiterlijk niet iets is wat jullie zoeken.
Lekker constructieve post ook over wat ik schrijfquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:38 schreef Ymke het volgende:
[..]
Spreek je nu echt mij aan met jullie????Het is wel duidelijk dat je geen woord heb gelezen over mijn mening
Nee , ik ga me niet verdedigen over een ander zijn meetingquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Lekker constructieve post ook over wat ik schrijf.
Wat doe je hier dan? Je discussieerd hier toch mee?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee , ik ga me niet verdedigen over een ander zijn meeting
Nee.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:45 schreef Ymke het volgende:
Maar goed , ik ga nu naar bed
Morgen weer werken
Zou je aub de fot faq willen aanpassen mbt tot de meetings en het niet mogen weigeren van modellen? Dan kan je in het vervolg een ieder daarna verwijzen
Brrr, wat een naar mannetje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:05 schreef Digi23 het volgende:
Ik heb geloof ik een slotje gevraagd.. ik ben het zat met je nikky. Ik heb er geen zin meer in..
De fotografie dag gaat NIET door, ik regel alles achter de schermen verder. Heb fok niet nodig om wat op te starten. Ik ben er echt maar dan ook echt klaar mee. Ik doe het voor mijn plezier, en dat kan ik beter buiten fok doen blijkt maar weer. Dus op slot die handel, want hij gaat toch niet meer door.
voor mij nog wel?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Brrr, wat een naar mannetje.
Ik zou niet eens meer willen poseren voor zo'n blaaskaakje
Nikky heeft uiteraard volledig gelijk!!! Het was me niet opgevallen dat er specifiek iemand werd geweigerd, van de zotte hoor!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |