abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 01:09:13 #226
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_42221647
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:59 schreef Digi23 het volgende:
Nou het topic word al goed vervuilt.. fijn een admin die moelijk komt doen, zodat andere ook zullen reageeren. Hoe onstaan er discusie's en ruzie?! Toppie.. Een admin die weet hoe het moet

Ik neem contact op met bepaalde persoonen en ga BUITEN fok verder. Datum gaat door maar WEL op een andere lokatie. Gooi maar op slot, ik ben hier echt klaar mee.
Ik zie geen ruzie hoor. Zegt genoeg over jezelf dat je dat denkt. Er is hier een discussie gaande en ik grijp in aangezien hier dingen gebeuren die niet op de manier horen te gaan zoals ze horen te gaan.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:09:21 #227
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42221652
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:08 schreef Digi23 het volgende:
zeuren zijn ze snel in, maar slotje ho maar..
slotjes zetten is redelijk uit den boze.
alleen als het niet anders kan mogen ze hem zetten

staat ook in de FAQ.

pi_42221667
Dan had je me ook kunnen mailen of niet? Nu laat je iedereen mij aan kijken! Ik ben niet zo moelijk, maar wel pissig op de manier hoe je het hier brengt. Graag slotje..
pi_42221679
quote:
in jou ogen is het zeuren....
dat maakt het verschil
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_42221693
wat moet ik dan doen? het topic plat schelden om een slotje te krijgen?

vraag er toch netjes om... wat heeft het zin als het niet door gaat hier?
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:12:26 #231
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42221705
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:10 schreef Digi23 het volgende:
Dan had je me ook kunnen mailen of niet? Nu laat je iedereen mij aan kijken! Ik ben niet zo moelijk, maar wel pissig op de manier hoe je het hier brengt. Graag slotje..
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.

toch eens tijd om de algemene FAQ te lezen
blijven vragen heeft geen zin
pi_42221708
quote:
digi23 ...adem door de neus in en door de mond uit....
relax......
en lees morgen nog eens alles door door de ogen van een ander...dan valt je kwartje misschien
pi_42221711
Dan geen slotje.. ik ben hier klaar. Ik lees het niet eens meer, vanaf nu kunnen fotograven en modellen mij mailen en daar mee is het echt uit..
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:13:04 #234
79550 Ymke
your ghost
pi_42221716
quote:
Laat hem maar open Digi , best een interessant vraagstuk , het wel of niet weigeren van modellen en de redenen waarom.

Laat anderen ook maar eens hun lichtje erover schijnen , waarom niet? Wie weet komen we (zij)wel tot andere inzichten
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_42221723
Ik reageer niet meer vanaf nu.. (lezen ook niet meer)
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 01:14:20 #236
16000 nikky
pi_42221735
quote:
Ik zou niet weten waarom er een slotje op moet. Er wordt hier iets aangeven door mij en vervolgens moet er maar een slotje op? Waarom dan?

In plaats dat je na mijn eerste post meld "sorry dat wist ik niet" oid, dan was het klaar geweest. We hadden het daarna nog gewoon kunnen hebben over het waarom maar je was al zo blind van woede dat mijn posts je niets interesseerde. Maar nee je moest er vol tegenin gaan. Lekker schoppen en van je afbijten terwijl dit naar mijninziens helmaal niet had gehoeven. Jij ziet een ruzie, ik zie een discussie. Ik zie verwijten naar mij worden gemaakt door jou maar die zie ik andersom niet terug.

Ik begin je alleen wel erg vervelend te worden over "Admins dit en Admins dat en zeuren zijn ze snel in ect ect" Komt niet echt over als volwassen gedrag namelijk. En ik meende dat ik in FOT zat en niet in een kleuterforum.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:14:26 #237
79550 Ymke
your ghost
pi_42221737
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:13 schreef Digi23 het volgende:
Ik reageer niet meer vanaf nu.. (lezen ook niet meer)
Jawel
pi_42221757
Ik weet dat ik echt verotte eigenwijs ben
ben blijkbaar niet de enige ..
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:17:23 #239
79550 Ymke
your ghost
pi_42221787
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:14 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom er een slotje op moet. Er wordt hier iets aangeven door mij en vervolgens moet er maar een slotje op? Waarom dan?

In plaats dat je na mijn eerste post meld "sorry dat wist ik niet" oid, dan was het klaar geweest. We hadden het daarna nog gewoon kunnen hebben over het waarom maar je was al zo blind van woede dat mijn posts je niets interesseede. Maar nee je moest er vol tegenin gaan. Lekker schoppen en va neje afbijten terwijl dit naar mijninziens helmaal niet had gehoeven. Jij ziet een ruzie, ik zie een discussie. Ik zie verwijten naar mij worden gemaakt door jou maar die zie ik andersom niet terug.

Ik begin je alleen wel erg vervelend te worden over "Admins dit en Admins dat en zeuren zijn ze snel in ect ect" Komt niet echt over als volwassen gedrag namelijk. En ik meende dat ik in FOT zat en niet in een kleuterforum.
Nou Nikky jij discussieerd hier ook niet echt , je legt ons gewoon jou wil op en verder niet
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:22:52 #240
79550 Ymke
your ghost
pi_42221865
Morgen ga ik de faq maar eens uitpluizen over de regels van de fot meetings , ik zal er wel overheen hebben gelezen
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:24:22 #241
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42221888
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:17 schreef Ymke het volgende:

[..]

Nou Nikky jij discussieerd hier ook niet echt , je legt ons gewoon jou wil op en verder niet
ehh sorry dat ik dit even doorbreek maar het is niet zozeer een wil

het is meer een regel geschreven of ongeschreven. maakt niet uit.

als er een foto van een model is gemaakt is het niet gewenst om op FOT te roepen dat het model lelijk is.
het gaat om de foto niet het model.

waarom zou je dan wel in een meet iemand mogen weigeren omdat diegene moelijker is om leuk op de foto te zetten?
dat is ook het model aanvallen op uiterlijk en dat mag binnen FOT niet.
das alles.

binnen FOT moeten we blij zijn met de modellen die gratis op komen draven. als je er voor zou moeten betalen is het anders natuurlijk maar als ze vrijwillig zonder enige voorwaarde op een meet verschijnen kun je geen eisen stellen aan wat dan ook.

wil je dat wel, ga dan naar dutchheaven ofzo en betaal je scheel voor een lelijk model. (over het algemeen heb je echt niet te klagen binnen fot over de modellen die zich aanbieden. en vind je het niks dan neem je er geen foto van. maar dan ga je niet van te voren melden dat een model niet binnen je maatstaven van model vald)
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 01:28:27 #242
16000 nikky
pi_42221943
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:17 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ik geef het op met jou. Werkelijk waar.

Het is niet mijn wil. Dit is het beleid op FOK! Is het nou werkelijk zo verschrikkelijk moeilijk? FOK! is geen openbare speelplek. Jullie zijn gasten op dit forum en wij bepalen het beleid en wat wel en niet kan op FOK!. En dit onderwerp wordt niet aangepast aangezien jullie iemand niet op een meet willen hebben omdat haar uiterlijk niet iets is wat jullie zoeken.

Mensen willen een meet organiseren op FOK! voor FOK!kers. Dan kun je geen mensen weigeren. Ongeacht wat voor een meet het is!
Als het een meet is voor mensen van dance feesten mogen er ook hardrockers komen.
Als het een model is wat je niet zoekt kun je de persoon niet weigeren om te komen omdat het uiterlijk je niet aanstaat voor de te maken foto
Als er een automeet wordt gehouden en er wil iemand op de moter komen dan kun je die niet weigeren. Hij zal hoogstens raar worden aangekeken.
Als er een OUD meet wordt gehouden en je wilt komen maar je hebt geen kinderen dan kun je niet worden geweigerd.
Als er een onzin meet wordt gehouden en je komt er niet kun je je rustig opgeven hoor en komen uiteraard.
Als je naar het gat wet-ikveel-waar meet wil komen in Truth terwijl je niet geloofd in geesten dan kan dat.

Dat is nou eenmaal het risico wat je voor lief neemt als je een meeting op een forum gaat houden.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:38:23 #243
79550 Ymke
your ghost
pi_42222071
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:28 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik geef het op met jou. Werkelijk waar.

Het is niet mijn wil. Dit is het beleid op FOK! Is het nou werkelijk zo verschrikkelijk moeilijk? FOK! is geen openbare speelplek. Jullie zijn gasten op dit forum en wij bepalen het beleid en wat wel en niet kan op FOK!. En dit onderwerp wordt niet aangepast aangezien jullie iemand niet op een meet willen hebben omdat haar uiterlijk niet iets is wat jullie zoeken.
Spreek je nu echt mij aan met jullie???? Het is wel duidelijk dat je geen woord heb gelezen over mijn mening
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 01:39:55 #244
16000 nikky
pi_42222090
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:38 schreef Ymke het volgende:

[..]

Spreek je nu echt mij aan met jullie???? Het is wel duidelijk dat je geen woord heb gelezen over mijn mening
Lekker constructieve post ook over wat ik schrijf .

Je wilt uitleg die geef ik aan iedereen maar omdat het woordje "jullie" erin voorkomt is de gehele post niets meer?

Ik moet morgen om 06:45 op. Ben 6 maand zwanger en zit hier jullie jullie ja uit te leggen van hoe en wat. En het enige waar je mee komt is... "spreek je me nu aan met jullie?"

Nee lekker. Op jou ga ik niet meer in als je het niet erg vind. Je leest toch wat je wilt lezen. De rest boeit je geen zak,
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:43:14 #245
79550 Ymke
your ghost
pi_42222133
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:39 schreef nikky het volgende:

[..]

Lekker constructieve post ook over wat ik schrijf .
Nee , ik ga me niet verdedigen over een ander zijn meeting
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:45:05 #246
79550 Ymke
your ghost
pi_42222153
Maar goed , ik ga nu naar bed

Morgen weer werken

Zou je aub de fot faq willen aanpassen mbt tot de meetings en het niet mogen weigeren van modellen? Dan kan je in het vervolg een ieder daarna verwijzen
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 01:45:25 #247
16000 nikky
pi_42222154
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:43 schreef Ymke het volgende:

[..]

Nee , ik ga me niet verdedigen over een ander zijn meeting
Wat doe je hier dan? Je discussieerd hier toch mee?
  Milf vrijdag 29 september 2006 @ 01:45:53 #248
16000 nikky
pi_42222160
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:45 schreef Ymke het volgende:
Maar goed , ik ga nu naar bed

Morgen weer werken

Zou je aub de fot faq willen aanpassen mbt tot de meetings en het niet mogen weigeren van modellen? Dan kan je in het vervolg een ieder daarna verwijzen
Nee.

Wij gaan ervanuit dat ieder fatsoen in zijn donder heeft en niet iemand weigerd op een meeting. Nergens voor nodig dat het ergens komt te staan.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:48:45 #249
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42222188
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:05 schreef Digi23 het volgende:
Ik heb geloof ik een slotje gevraagd.. ik ben het zat met je nikky. Ik heb er geen zin meer in..
De fotografie dag gaat NIET door, ik regel alles achter de schermen verder. Heb fok niet nodig om wat op te starten. Ik ben er echt maar dan ook echt klaar mee. Ik doe het voor mijn plezier, en dat kan ik beter buiten fok doen blijkt maar weer. Dus op slot die handel, want hij gaat toch niet meer door.
Brrr, wat een naar mannetje.

Ik zou niet eens meer willen poseren voor zo'n blaaskaakje

Nikky heeft uiteraard volledig gelijk!!! Het was me niet opgevallen dat er specifiek iemand werd geweigerd, van de zotte hoor!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 29 september 2006 @ 02:04:28 #250
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42222336
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:48 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Brrr, wat een naar mannetje.

Ik zou niet eens meer willen poseren voor zo'n blaaskaakje

Nikky heeft uiteraard volledig gelijk!!! Het was me niet opgevallen dat er specifiek iemand werd geweigerd, van de zotte hoor!!
voor mij nog wel?

(altijd opzoek naar modellen )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')