quote:Op maandag 25 september 2006 01:56 schreef Coraatje het volgende:
monique en tijn ik geloof dat ze eerlijk toegeeft dat ze het niet zo leuk vond van milica want ze zei : *dan zie ik dat en en dan zie ik niks meer en dan denk ik tjaaa*
Kleine samenvatting?quote:Op maandag 25 september 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk is Semih sterk genoeg dat hij zich nu niet laat omlullen
Marlies ziet de bui al hangen.quote:Op maandag 25 september 2006 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Marlies wil nu Milica een nominatie aansmeren
ik mag het niet goed keuren ,maar voor een *jager* doet hij het wel rustig ipv pushen en iemand in paniek makenquote:
Kijk, dat bedoel ik!quote:Op maandag 25 september 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Semih: "Ik denk wel dat ik meer een klik heb met jou dan ik met Milica heb"
Micheline: "Mag ik hopen"
Marlies: "Ik ook"![]()
Welke stream moet ik hebben nu? 1 of 3?quote:Op maandag 25 september 2006 01:58 schreef Day het volgende:
OMG, het is echt een gekkenhuis daar!
ja ik moest ook ff spontaanquote:Op maandag 25 september 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Semih: "Ik denk wel dat ik meer een klik heb met jou dan ik met Milica heb"
Micheline: "Mag ik hopen"
Marlies: "Ik ook"![]()
Ik weet het ook niet meer!quote:Op maandag 25 september 2006 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke stream moet ik hebben nu? 1 of 3?
Van Micheline wist ik het wel.... maar dat marlies zo reageert gaat wel alle perken te buiten.quote:
Je hebt toch 2 ogen en oren stereo ?quote:Op maandag 25 september 2006 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke stream moet ik hebben nu? 1 of 3?
Ik ga even voor Semih, zijn stem is een stuk beter te pruimen dan die van Moquote:Op maandag 25 september 2006 02:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer!
Ik had een ruzie voorspeld, maar dit is veel leuker!![]()
Ja maar als ik die beide gebruik voor 2 streams is het toch monoquote:Op maandag 25 september 2006 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hebt toch 2 ogen en oren stereo ?
Daar ging het e nog niet eens om... er was daar een soort gevecht uit de gein bezig ofzo.quote:Op maandag 25 september 2006 01:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan de andere kant: het Scanman tietuh topic deel 4 haalt ook weer record kijkcijfers.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |