Ik ben echt rete nieuwsgierig wie Marlies op de bank gaat zetten.quote:Op maandag 25 september 2006 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Dat Marlies geen idee heeft is ook wel foute boel trouwens. Blijkbaar laten de anderen in de kamer daar ook niets van merken.
Dat je haag kunt vegstaan.quote:Op maandag 25 september 2006 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Maareh.... Mag vooral Janine eruit, want die lult echt met iedereen mee. Dat mens is echt verschrikkelijk.
Mooi.quote:
Laten we het hopenquote:Op maandag 25 september 2006 01:46 schreef latevogel het volgende:
[..]
mijn gevoel zeg ze gaan het eerder doen![]()
Die gaat er ondanks de kunsten van Rik, ook steeds ouder uitzien lijkt het.quote:Op maandag 25 september 2006 01:50 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0608.jpg]afbeelding][/URL]
Ik denk dat ze het juist wél weet. Ze vroeg net niet voor niks aan Marcia of Semih haar zou nomineren.quote:Op maandag 25 september 2006 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Dat Marlies geen idee heeft is ook wel foute boel trouwens. Blijkbaar laten de anderen in de kamer daar ook niets van merken.
Volgens mij niet als er iemand uit moet. Voorgaande edities was het vaak één week nomineren, andere week iemand eruit. Nu moet iedere week iemand eruit, dus dan kan het niet echt in de live. De persoon die eruit moet, zal er toch eerst uit moeten zijn. Of ze moeten die persoon gewoon laten meestemmen en later de stem weer intrekken.quote:Op maandag 25 september 2006 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laten we het hopen![]()
Het is eerder gedaan, dus het kan wel
Ik kan er niet goed tegen dat er een paar in dat huis zijn, die weten dat ze geen enkel risico lopen.quote:Op maandag 25 september 2006 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het juist wél weet. Ze vroeg net niet voor niks aan Marcia of Semih haar zou nomineren.
Maar, eerlijk is eerlijk, er schijten er wel meer in hun broek.![]()
Aan de andere kant: het Scanman tietuh topic deel 4 haalt ook weer record kijkcijfers.quote:Op maandag 25 september 2006 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Er schijnt heel wat gaande te zijn in de badkamer. Jammer dat we daar niets van hebben gezien.
Daat heb jij weer gelijk in, maar stamp onze hoop niet zo de grond inquote:Op maandag 25 september 2006 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij niet als er iemand uit moet. Voorgaande edities was het vaak één week nomineren, andere week iemand eruit. Nu moet iedere week iemand eruit, dus dan kan het niet echt in de live. De persoon die eruit moet, zal er toch eerst uit moeten zijn. Of ze moeten die persoon gewoon laten meestemmen en later de stem weer intrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |