Wel een snelle stijger lijkt me?quote:Enol Echechuribehere (132486468) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Espaņa
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Enfermeros Burgaleses
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Dat is ruim 100k onder marktprijs en met reusachtig SP denk ik wel 300-400k onder marktprijs. Wingermarkt lijkt idd in te storten, iig voor wingers zonder passen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:37 schreef Ruudt het volgende:
Ben ik nu raar als ik zeg dat 1 miljoen voor die speler nog best veel is?
Wrom met koppen? Als skilltrade boeit het niet zoveelquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:51 schreef twi het volgende:
Ben zelf nog op zoek naar een hoog zittende redelijk scoren met Koppen en van Nederlandse komaf. Schaars
Gefeliciteerd, nu ben je ook een Heldtmquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben supporter![]()
De shirtjes zijn gemaakt en de rugnummers toegekend!!![]()
klasse werkquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben supporter![]()
Kunnen wel hoor. Willen niet!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
klasse werk![]()
met supporter is het echt vele malen leuker.. Ik zou niet meer zonder kunnen
Ik moet nog steeds een logo makenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
klasse werk![]()
met supporter is het echt vele malen leuker.. Ik zou niet meer zonder kunnen
ook geschrokken als je sommige gezichten zag? Had ik wel toen ik "jaren terug" supporter aanschafte. Een van mijn favoriete spelers bleek er op eens heel anders uit te zien dan ik al mijn wilde fantasieendromen..quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben supporter![]()
haha zeer herkenbaar...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
ook geschrokken als je sommige gezichten zag? Had ik wel toen ik "jaren terug" supporter aanschafte. Een van mijn favoriete spelers bleek er op eens heel anders uit te zien dan ik al mijn wilde fantasieendromen..
quote:Gonzalo Daniel Hernández (55855422)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Espaņol!
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 5 250
Loon: 2 064 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: A.C Milad
Waarschuwingen: 2
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Ik heb deze gekocht voor 910k, eens zien wat hij morgen doetquote:
Die is al in de maak (bij een echte professional) Kan niet wachten totdat ie klaar is =)quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een logo maken
Gelukkig heb ik nog geen favoriete speler, ze zijn allemaal even bagger (zo ongeveer) maar ik neem de jongens niks kwalijk hoor, voor deze IX. zijn ze goed!! Maar van sommige gezichten schrik je idd wel ff haha!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
ook geschrokken als je sommige gezichten zag? Had ik wel toen ik "jaren terug" supporter aanschafte. Een van mijn favoriete spelers bleek er op eens heel anders uit te zien dan ik al mijn wilde fantasieendromen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |