Eensch.quote:Op zondag 24 september 2006 23:54 schreef Snoepie85 het volgende:
alles aanpakken, niet kieskeurig zijn, flexibel zijn. heb je zo een baan
jah maar ik ken leiden niet zo goedquote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eensch.
Postbodes vragen ze regelmatig mensen voor.... in deze noordelijk regio tenminste
En je denkt niet dat je opgeleid wordt? :;)quote:Op zondag 24 september 2006 23:57 schreef MoChe het volgende:
[..]
jah maar ik ken leiden niet zo goedlaatst zelfs nog twee keer 'verdwaald'
Kom dan eens van je luie reet af, en ga daadwerkelijk bedrijven langs, of stuur open sollicitatie brieven.quote:Op zondag 24 september 2006 23:53 schreef MoChe het volgende:
zit al tijdje te zoeken op i-net maar geen reet te vinden...
jah sta je daar in de kijkshop... solicitatieformulier invullen... staat er als vraag bij wat je motivatie is....quote:Op zondag 24 september 2006 23:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kom dan eens van je luie reet af, en ga daadwerkelijk bedrijven langs, of stuur open sollicitatie brieven..
Idd, dikzakquote:Op zondag 24 september 2006 23:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kom dan eens van je luie reet af, en ga daadwerkelijk bedrijven langs, of stuur open sollicitatie brieven..
kheb net ff gekeken maar ze hebben geen vacatures bij mij in de buurtquote:Op zondag 24 september 2006 23:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En je denkt niet dat je opgeleid wordt? :;)
Denk je écht dat dat ooit gaat veranderen? Al kom je terecht bij een slachthuis, dan nóg moet je beweren dat de slachtafval-branche je altijd al heeft geboeit, en dat de werksfeer tussen de dode karkassen je wel aanstaat.quote:Op maandag 25 september 2006 00:01 schreef MoChe het volgende:
[..]
jah sta je daar in de kijkshop... solicitatieformulier invullen... staat er als vraag bij wat je motivatie is....
'nou ik wil graag met laagopgeleide vmbo'ers samenwerken in een kutwinkel'
Dus? Jezus man.... dus omdat er op i-netquote:Op maandag 25 september 2006 00:01 schreef MoChe het volgende:
[..]
kheb net ff gekeken maar ze hebben geen vacatures bij mij in de buurt
HELEMAAL NERGENS? geloof er geen ruk van.quote:Op maandag 25 september 2006 00:01 schreef MoChe het volgende:
[..]
schrijf je dan overal in kneus, desnoods uitzendbureauquote:Op maandag 25 september 2006 00:01 schreef MoChe het volgende:
[..]
Daarom ook die open sollicitatie brieven, je bent echt niet de enige luie kut student die een bijbaantje zoekt, dus als er al vacatures vrijkomen, zullen ze eerst contact zoeken met mensen die zelf al enige moeite genomen hebben.quote:Op maandag 25 september 2006 00:01 schreef MoChe het volgende:
[..]
hoe geloofwaardig komt dat overquote:Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Denk je écht dat dat ooit gaat veranderen? Al kom je terecht bij een slachthuis, dan nóg moet je beweren dat de slachtafval-branche je altijd al heeft geboeit, en dat de werksfeer tussen de dode karkassen je wel aanstaat.
Het zuigt. Maar het moet.
ik ben toch geen marokkaanquote:Op maandag 25 september 2006 00:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
HELEMAAL NERGENS? geloof er geen ruk van.
vraag je toch lekker een uitkering aan zoals half nederland![]()
![]()
wie heeft het over Marokkanen??quote:Op maandag 25 september 2006 00:08 schreef MoChe het volgende:
[..]
hoe geloofwaardig komt dat over![]()
[..]
ik ben toch geen marokkaan
open sollicitatie is wel een idee
nee lees mijn reactie dan ook goed, f*ckface.quote:Op maandag 25 september 2006 00:16 schreef MoChe het volgende:
tis niet dat ik niet wil werken![]()
en dr zijn ook baantjes in overvloed als werver of telemarketeer ofzo
maar dat zie ik mezelf dus echt niet doen he
Hangt natuurlijk ook wel een beetje van de gebruikers van de plee af, zo zou ik niet graag op een zaterdagnacht de WC's van een club/discotheek schoonmakenquote:Op maandag 25 september 2006 00:18 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee lees mijn reactie dan ook goed, f*ckface.
je bent gewoon te kieskeurig, ik heb afgelopen twee maanden plees lopen schrobben, maar wel voor dik acht euro per uur. dus kan nu lekker mijn rijbewijs halen. en zo ranzig waren die wc's nou ook weer niet.
quote:Op maandag 25 september 2006 00:23 schreef T3rr0r het volgende:
Je kan ook telemarketing gaan doen of op straat gaan staan voor kranten, goede doelen e.d. Verdient goed, je kan werken wanneer je wil en je hebt vaak leuke collega's.
quote:Op maandag 25 september 2006 00:16 schreef MoChe het volgende:
tis niet dat ik niet wil werken![]()
en dr zijn ook baantjes in overvloed als werver of telemarketeer ofzo
maar dat zie ik mezelf dus echt niet doen he
nee maar zou me ook niet uitmaken. verdiende rete-goed, dus! en gewoon door mn mond adem halen, hahaquote:Op maandag 25 september 2006 00:21 schreef Slee-3r het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook wel een beetje van de gebruikers van de plee af, zo zou ik niet graag op een zaterdagnacht de WC's van een club/discotheek schoonmaken![]()
Dus je wil wel geld verdienen, maar er moeite voor doen of er iig tijd insteken heb je geen zin in?quote:
Als je nu vanuit de Breestraat ff richting Noordeinde loopt en de hoek omgaat richting de Mac dan vind je aan de rechterhand een uitzendbureau met stapels vacatures.quote:Op maandag 25 september 2006 00:01 schreef MoChe het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |