hij heeft wel 11 trouwe jaartjes gewerkt.quote:Op zondag 24 september 2006 23:30 schreef The_Terminator het volgende:
Je moet ook geen Apple scherm op een PC aansluiten. Dat is vragen om problemen![]()
Oe, 11 jaarquote:Op zondag 24 september 2006 23:32 schreef Bilbao het volgende:
[..]
hij heeft wel 11 trouwe jaartjes gewerkt.
Win 95
Win 98
Win Me
Win XP
Win 2003
op alle besturingssystemen werkte het
Hij was gewoon op.
Zal ik hem weggooien in de vuilnisbak of zal ik hem inlijsten?
daar was toch een filmpje van? staat me iets van bijquote:Op zondag 24 september 2006 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Oe, 11 jaarWas het scherm niet wazig/flets geworden dan? Ik had vroeger een oude Philips monitor, die was nog maar 4 jaar en die was behoorlijk wazig geworden... Monitor heb ik gesloopt door er een baksteen op te laten vallen vanuit mijn slaapkamerraam
En ja, hij stond op dat moment aan.
quote:Op zondag 24 september 2006 23:33 schreef Lucille het volgende:
11 jaar is een mooie leeftijd voor een monitor.
R.I.P. aan de nabestaanden.
60Hz...au.quote:Op zondag 24 september 2006 23:41 schreef Bilbao het volgende:
nee hij werkte nog prima.
Aleen jammer dat hij niet hoger dan 60Hz aankon
Klopt. Upload em wel even naar youtube. Beetje veel MB namlijkquote:Op zondag 24 september 2006 23:39 schreef oor het volgende:
[..]
daar was toch een filmpje van? staat me iets van bij
Dat je dat zo lang hebt volgehouden... Ik zou er hoofdpijn bij krijgen.quote:Op zondag 24 september 2006 23:41 schreef Bilbao het volgende:
Ik krijg alleen al koppijn als ik dat getal zie staan.quote:Op zondag 24 september 2006 23:41 schreef Bilbao het volgende:
weet je, ik had altijd na 15 minuten altijd barstende koppijnquote:Op zondag 24 september 2006 23:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat je dat zo lang hebt volgehouden... Ik zou er hoofdpijn bij krijgen.
Zo lang hou ik het niet eens met een vrouw uit.quote:Op zondag 24 september 2006 23:55 schreef Byte_Me het volgende:
11 jaar met een monitor, wow.
Mowh, 11 jaar voor een monitor kan ik geen bagger noemen. Alleen die 60Hz is dan wel weer wat minder uiteraard.quote:Op maandag 25 september 2006 00:11 schreef Bilbao het volgende:
ik zal die Apple zometeen werkend op de foto zetten
baggerding.
Alleen die lucht wat vrijkomt kan ik niet uploaden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |