Raymzter besteed tenminste tijd aan zijn teksten, een van de betere bewuste rappers in Nederland.quote:Op zondag 24 september 2006 21:18 schreef J_CDA het volgende:
Men neme een paar negerts. Laat deze rondspringen met na afloop een banaan als beloning. En men heeft een programma.
Hier komen enkele willekeurige quote's van een rappert die ik nu aan de tafel zie zitten:
De echte gangsters zijn de regering, de opec en Bush is de grootse gangster![]()
Voortaan geen BNN meer voor mij. Weggegooid geld, zielige negerts die rondhangen in de bijlmer en i.p.v. een opleiding een beetje zitten te niksen![]()
Ow, we gaan nu even Balkenende belachelijk maken. Wat vernieuwend![]()
Waarom zijn de grote bedrijven gangstersquote:Op zondag 24 september 2006 21:34 schreef razzberry het volgende:
Heb jij dat liedje van Raymzter wel gehoord "Echte Gengsters" met Rick D.
Daarin verteld hij dan rappers niet als gangsters moeten doen maar dat de echte gansters nog altijd de grote bedrijven en de leiders zijn.
Dat liedje is nog wat sociale bewustere hiphop tussen die rotzooi die ze tegenwoordig draaien.
ik citeer: " Kut marrokanen "quote:Op zondag 24 september 2006 21:52 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Raymzter besteed tenminste tijd aan zijn teksten, een van de betere bewuste rappers in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |