abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42099154
Men neme een paar negerts. Laat deze rondspringen met na afloop een banaan als beloning. En men heeft een programma.

Hier komen enkele willekeurige quote's van een rappert die ik nu aan de tafel zie zitten:

De echte gangsters zijn de regering, de opec en Bush is de grootse gangster

Voortaan geen BNN meer voor mij. Weggegooid geld, zielige negerts die rondhangen in de bijlmer en i.p.v. een opleiding een beetje zitten te niksen

Ow, we gaan nu even Balkenende belachelijk maken. Wat vernieuwend
pi_42099297
Heb jij dat liedje van Raymzter wel gehoord "Echte Gengsters" met Rick D.
Daarin verteld hij dan rappers niet als gangsters moeten doen maar dat de echte gansters nog altijd de grote bedrijven en de leiders zijn.

Dat liedje is nog wat sociale bewustere hiphop tussen die rotzooi die ze tegenwoordig draaien.
  zondag 24 september 2006 @ 21:52:37 #3
145708 4gent_Orang3
alle vrouwen zijn bi
pi_42099669
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:18 schreef J_CDA het volgende:
Men neme een paar negerts. Laat deze rondspringen met na afloop een banaan als beloning. En men heeft een programma.

Hier komen enkele willekeurige quote's van een rappert die ik nu aan de tafel zie zitten:

De echte gangsters zijn de regering, de opec en Bush is de grootse gangster

Voortaan geen BNN meer voor mij. Weggegooid geld, zielige negerts die rondhangen in de bijlmer en i.p.v. een opleiding een beetje zitten te niksen

Ow, we gaan nu even Balkenende belachelijk maken. Wat vernieuwend
Raymzter besteed tenminste tijd aan zijn teksten, een van de betere bewuste rappers in Nederland. Toen Ali B. vervolgens het dictee begon ben ik afgehaakt!
  zondag 24 september 2006 @ 22:22:47 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_42100191
Ik heb Ali B ongeveer 20 seconden uitgehouden, stomme mongool met z'n spraakgebrek en populaire maniertjes. Als ik deze programma's zie heb ik er spijt van lid te zijn van BNN.
  zondag 24 september 2006 @ 22:24:23 #5
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_42100212
hoe dan ook die ene "chick" die rapte in het begin was ook niet lelijk ofzo. hoe heet ze/ heb dat een beetje gemist zeg maar ehhehe hehh/
  zondag 24 september 2006 @ 22:31:47 #6
145708 4gent_Orang3
alle vrouwen zijn bi
pi_42100313
Rose Anna o.i.d. Ik vond 't maar simpeltjes klinken!
pi_42100418
Wat een ongelofelijke kutmongool die ALi B! Hij zo van 'Ik ben de baas en respect dit en respect dat' maar zelf wel de hele tijd Femke Halsema tu-toi-eren alsof ze elkaar vanaf de basisschool kenden. En dan op het laatst effe met zn lange jattengels aan Fatima Moreira zitten!!

Leer zelf eens wat respect is, gast!. Leer eens afstand houden en blijf met je tengels van iemand af ook al ben je 'bekend' !

De gasten die vóór hem kwamen vielen wel mee overigens. Bijna kreeg ik respect voor ze en bijna wilde ik een van hun worden, zo overtuigend ze hun miserabel bestaan konden overbrengen! Ik kreeg er tranen van in mijn ogen!

Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
pi_42100827
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:34 schreef razzberry het volgende:
Heb jij dat liedje van Raymzter wel gehoord "Echte Gengsters" met Rick D.
Daarin verteld hij dan rappers niet als gangsters moeten doen maar dat de echte gansters nog altijd de grote bedrijven en de leiders zijn.

Dat liedje is nog wat sociale bewustere hiphop tussen die rotzooi die ze tegenwoordig draaien.
Waarom zijn de grote bedrijven gangsters
pi_42101053
Het programma was sowieso slecht, alsof je vrijwillig de paupertaal van de negerts uit de hood wil leren kennen..

"ey swa, me patta is liprel"
Iets met gozer me schoen is vies ofzo..?
  zondag 24 september 2006 @ 23:40:43 #10
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_42101695
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:52 schreef 4gent_Orang3 het volgende:

[..]

Raymzter besteed tenminste tijd aan zijn teksten, een van de betere bewuste rappers in Nederland.
ik citeer: " Kut marrokanen "
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_42101714
Waarom moeten ze nou van die ongelofelijk politiek correcte programma's de ether inslingeren? Volgens mij gaat dat in Hilversum echt zo:

"We hebben nog wat zendtijd over!"
"O, wat proppen we erin?"
"Doe een programma met negerts! Lekker verantwoord!"
"Maar dan moeten er ook van die politiek correct slijmerts in! Wat dacht je van Femke Halsema?"
"Ja, die pijpt nog een gehandicapte, allochtone dwerg voor een stem!"
"Dan nog een paar andere buitenlanderts en draaien die show!"

Dus.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_42101879
Het is ook nogeens taalverloedering. En maar afvragen waarom die negerts geen baan kunnen krijgen na hun mislukte rapcarriere. Hey swa ik wil die baantje
  zondag 24 september 2006 @ 23:58:31 #13
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_42102104
Allemaal neppers die gasten daar. Boze Buur veegt de vloer met die prutsers aan. http://www.bozebuur.nl
  maandag 25 september 2006 @ 00:55:42 #14
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_42103513
whats up homeboys, check out my magic pimpstick
Ik check de shizzle in da park met me nieuwe patta's
  maandag 25 september 2006 @ 00:56:37 #15
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_42103534
Gewoon ABNederlands mensen! Dan gaat alles beter!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')