Een drama.quote:Op zondag 24 september 2006 21:30 schreef pullup het volgende:
Zo zijn we weerDat is geen doen met FOK vanavond
maar ze beweert wel dat ze totaal anders is dan dr moeder...........quote:Op zondag 24 september 2006 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Milica was net wel genuanceerd over Hilde, dat ze haar een fijne jeugd gegeven heeft, dat ze een goed hart heeft, maar ook dat ze in conflicten niet haar fouten toe kan geven.
Dat het niet van twee kanten komt, het is iets dat Hilde gewoon echt niet kan.
offtopic: Ja idd, en dat zelfs na het onderhoud, schijnbaar heeft het niet geholpenquote:Op zondag 24 september 2006 21:30 schreef Coraatje het volgende:
offtopic wat doet dat forum k*t
Ze gaf ook aan dat ze vroeg uit huis gegaan was om haar moeder.quote:Op zondag 24 september 2006 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Milica was net wel genuanceerd over Hilde, dat ze haar een fijne jeugd gegeven heeft, dat ze een goed hart heeft, maar ook dat ze in conflicten niet haar fouten toe kan geven.
Dat het niet van twee kanten komt, het is iets dat Hilde gewoon echt niet kan.
Ze krijgt eindelijk door hoe ze zich moet handhaven.quote:Op zondag 24 september 2006 21:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze gaf ook aan dat ze vroeg uit huis gegaan was om haar moeder.
Ik zat al te twijfelen idd.quote:
Ik hoop eigenlijk wel dat Milica morgen blijft. Ze heeft toch wel meer in te brengen dan die dodo van een Jeroenquote:Op zondag 24 september 2006 21:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze gaf ook aan dat ze vroeg uit huis gegaan was om haar moeder.
Kortom, Etienne is gladquote:Op zondag 24 september 2006 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat ik al schreef voor dat FOK weer moeilijk deed.
E10 is gevaarlijk en toch wel welbespraakt, iets wat de buitenwereld wel kan zien... "de ideale schoonzoon"
En ik geef toe, hij heeft wel weer wat goeds verteld... en dat maakt het eng
hmmmmmm ik twijfel nogquote:Op zondag 24 september 2006 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk wel dat Milica morgen blijft. Ze heeft toch wel meer in te brengen dan die dodo van een Jeroen
Nah. Er is nu eindelijk op 'commando' een gesprek waarin ze feitelijk gewoon liegt over hoe ze in dit huis is. Dus nee, geef Jeroen maar.quote:Op zondag 24 september 2006 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk wel dat Milica morgen blijft. Ze heeft toch wel meer in te brengen dan die dodo van een Jeroen
quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 21:34 schreef Capaja het volgende:
[..]ik hoorde hem van de week nog zingen : slik dat ben ik
Hier ook, het is bijna aandoenlijkquote:Op zondag 24 september 2006 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit hier hardop te lachen om Jeroen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |