Ik ook: dat neppe, onnozele, onschuldige, naïve houding die voorkomt uit haar luiheid om na te denken!quote:
En die joker van Tijn dan? Is die van Tijn dan niet gevaarlijk? Lijkt me wel! Hoop dat Marlies hem inzet en Tijn nomineert.quote:Op zondag 24 september 2006 23:09 schreef Kinga het volgende:
Misschien is dat wel wat Marlies nodig heeft die nominatie. Hopelijk komt ze dan uit haar schulp en laat wat meer van zichzelf zien.
en tijn weeer marlies 2 jokers na de knoppen maar dan zit wel marlies op de bankquote:Op zondag 24 september 2006 23:10 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
En die joker van Tijn dan? Is die van Tijn dan niet gevaarlijk? Lijkt me wel! Hoop dat Marlies hem inzet en Tijn nomineert.
ja maar, ja maar, zij is ook veranderdquote:
Ja dat dacht ik dus ook. Maar blijkbaar vinden ze Marlies gevaarlijker. Don't blame them. Zou pas een stunt zijn als Tijn dan ook zijn joker gebruikt en Marlies terug op de bank zetquote:Op zondag 24 september 2006 23:10 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
En die joker van Tijn dan? Is die van Tijn dan niet gevaarlijk? Lijkt me wel! Hoop dat Marlies hem inzet en Tijn nomineert.
Lijkt me een prima scenario. Zijn ze er tenminste uit, want met name tijn heeft zo veel te veel macht.quote:Op zondag 24 september 2006 23:11 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en tijn weeer marlies 2 jokers na de knoppen maar dan zit wel marlies op de bank![]()
Marlies nomineert niet Tijn. Ze mag hem wel. Ze zet Egbert op de bank. Ze mag hem niet en ik ook niet, wat een zeuuuurrrquote:Op zondag 24 september 2006 23:10 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ze mist haar knuffeltje zeker? Ze hadden vannacht een heel gesprek en het is tot E10 doorgegdrongen (na opmerkingen van anderen) dat hij teveel aandacht aan haar geeft en wil dit gaan minderen.quote:Op zondag 24 september 2006 23:09 schreef Coraatje het volgende:
sabrina heeft een dipje zeker?
ze is erg rustig voor haar doen..???
en eerlijker want dan kan er eindelijk genomineerd worden zonder dat men bang is van de jokersquote:Op zondag 24 september 2006 23:12 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Lijkt me een prima scenario. Zijn ze er tenminste uit, want met name tijn heeft zo veel te veel macht.
Mensen denken kennelijk dat er iets fout is aan hun gedrag en dus moeten veranderen....raar maar waar...quote:Op zondag 24 september 2006 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Waarom veranderen mensen als ze genomineerd zijn?
Ik begrijp dat je anders in een groep staat als je partner eruit is, en soms is dat een voordeel voor de achterblijver, zo blijkt.... maar veranderen als je genomineerd staat is raar.
De joker is in de slotfase niet meer inzetbaar.quote:Op zondag 24 september 2006 23:15 schreef Kinga het volgende:
Voor Tijn is het alleen maar een last die joker. Verwacht dat hij pas op het einde ergens op de bank zal zitten. Als ie die joker dan wil inzetten, is dat ook meteen moeilijker voor hem.
Wat een onzin. Hij kan hem toch verkopen?quote:Op zondag 24 september 2006 23:15 schreef Kinga het volgende:
Voor Tijn is het alleen maar een last die joker. Verwacht dat hij pas op het einde ergens op de bank zal zitten. Als ie die joker dan wil inzetten, is dat ook meteen moeilijker voor hem.
dat komt denk ook hoe marlies zichzelf neer zet,en hoe tijn zichzelf neer zet ,op de een of andere manier komt marlies bij de andere bewoners over als *een sluwe vos* en tijn ligt denk lekker in de groepquote:Op zondag 24 september 2006 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De joker is in de slotfase niet meer inzetbaar.
Ze mogen hem bij de laatste 6 niet meer inzetten.
Maar wel raar idd dat Marlies (door diverse groepsleden) als gevaar wordt gezien, met dat haar joker een reden kan zijn om haar te nomineren, of juist niet.
En Tijn heeft ook een joker, en daar hoor je niemand over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |