Milica houd dan maar een korte speech en nu trekt Jeroen het echt niet dat hij zijn zegje niet kan doen : "Ik wil even wat zeggen want zij heeft het ook kunnen doen"quote:Op zondag 24 september 2006 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nu gaf Milica ook heel duidelijk aan dat ze er ECHT genoeg van had idd.
Over het randje, hij ziet zelf niet wat hij doet.
Ik weet niet of je doelt op zijn laatste toespraakje mbt mensen leren kennen.quote:Op zondag 24 september 2006 22:48 schreef miraculeus het volgende:
Jeroen zet zich zelf nu echt voor paal!
Ik zie het meer als hopeloos gewauwel, waarmee hij zijn positie in de groep probeert te verbeterenquote:Op zondag 24 september 2006 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je doelt op zijn laatste toespraakje mbt mensen leren kennen.
Dat was wel een correct (beetje standaard) toespraakje, waarin hij zich verder op de vlakte houdt.
Daar sluit ik me graag bij aan. O nee, toch niet, want ik vind Jeroen ook eng.quote:Op zondag 24 september 2006 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind milica lief
Jeroen vind ik maar een sukkel
Kennelijk kun je in Werkendam wél een meisje opeisen.quote:Op zondag 24 september 2006 22:48 schreef natronic het volgende:
jeroen ga maar lekker schapen neuken
Ik hoor Tijn anders wel. Natúúrlijk is hij er wel bij, hij moet controle hebben.quote:Op zondag 24 september 2006 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wat eigenaardig dat janine en Tijn nu niet bij de groep zijn.
Dat van die controle weet ik niet, had mijn post inmiddels al geëdit.quote:Op zondag 24 september 2006 23:01 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik hoor Tijn anders wel. Natúúrlijk is hij er wel bij, hij moet controle hebben.
Ze staan shagkruim te verzamelenquote:Op zondag 24 september 2006 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wat eigenaardig dat Etiënne en Janine nu niet bij de groep zijn.
Het is toch een speciaal moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |